|
Post by melien on Jun 16, 2007 13:18:20 GMT 2
(je bent al in de leerlingenkamer met Thomas XD) Mara keek Thomas na. (ik ga er maar ff vanuit dat je naar de slaapzalen gaat ) Daarna keek ze naar Robert. " Heej broerske. Heb jij zin om wat leuks te gaan doen?" zei ze tegen Robert. Robert keek van Thomas naar Mara naar Elin. " Nee, even neit." zei hij tegen zijn zusje. Tegen Elin zei hij: " Er zijn drie meisjes vermoord!" zei Robert met een verbaasd gezicht. " Natuurlijk heb ik dat al gehoord schat." voegde hij er met een grijns aan toe.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 14:46:04 GMT 2
Elin glimlachtte en hoorde in de verte een deur dicht slaan, wat waarschijnlijk thomas was. "Wat een humeur hee" zei ze verbaasd en ging even met haar hand door haar haar.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 14:55:20 GMT 2
"Wat is er met hem aan de hand?" vroeg Robert verbaasd. Hij keek de richting op waarin Thomas was verdwenen. Daarna haalde hij echter zijn schouders op en keek weer voor zich uit. Het was druk geweest. Hij was bijna betrapt toen hij het verboden bos inging.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 15:08:07 GMT 2
"Slecht geslapen misschien?" opperde Elin en glimlachtte even "Ik ook hoor, door de regen. Ik had zuulke wallen vanochtend"
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 15:12:29 GMT 2
"Als het daaraan zou liggen zou hij anders zijn. Dat weet ik wel zeker." zei Mara. Ze vond het maar niks voor Thomas om zo te reageren. Maarja, ze liet het er maar gewoon bij zitten. Ze keek nog even over haar schouder naar de deur naar de jongens slaapzalen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 15:56:06 GMT 2
"Volgens mij heeft hij gewoon aandacht nodig" zei Elin lief, ervan overtuigd dat zij degene was die hem dat het best kon geven.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 16:02:41 GMT 2
Toen Elin dat zei voelde Mara een steek van jaloezie. Het was niet omdat ze het zij maar om de manier waarop ze het zei. Haar blik verduisterde zich. Ze hield echter wel haar mond.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 16:19:32 GMT 2
Elin had de reactie van Mara niet gemerkt en staarde nog steeds met een zelfvoldane blik voor zich uit.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 16:33:02 GMT 2
Mara beet op haar tong. Ze had eigenlijk zin om een lullige opmerking te maken maar dat liet ze maar even zitten. Ze wilde de sfeer niet nog meer verpesten. In plaats daarvan keek ze strak voor zich uit en zei geen woord.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 17:12:37 GMT 2
"Dus, dames en heren" zei Elin en sprong overeind, en liep naar Robert en Mara toe "Wat gaan we doen?"
|
|