|
Post by melien on Jun 16, 2007 17:32:49 GMT 2
Mara keek niet op. Ze bleef in het vuur staren. Ze wist bijna wel zeker dat als ze nu haar mond open deed, dat ze dan alleen maar lullig zou doen.
Robert lachte naar Elin. "Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik blijf lekker hier. Of beter gezegd. Ik ga even naar Thomas kijken." zei hij tegen Elin. Hij stond op en liep richting de jongens slappzalen.
(mag ik topic aanmaken voor gesprek thomas en robert kriss?)
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 17:54:12 GMT 2
(van mij mag je, maar Thomas is niet vrolijk mehehe XD)
"Doei dan" zei Elin lief naar Robert en leunde achteruit op de bank.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 14:21:29 GMT 2
Chloë keek even naar Elin. Ze zat er absoluut niet op te wachten om iets met Elin, of wie dan ook, te doen. Zonder iets te zeggen liep ze richting de meisjesslaapzaal, om even alleen te zijn.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 14:27:33 GMT 2
Mara keek op toen Chloe opstond en wegliep. Als het zo doorging zat zij binnenkort samen met Elin opgescheept. Daar had ze dus ech helemaal geen zin in.
|
|
|
Post by admin. on Jun 17, 2007 14:48:04 GMT 2
"En toen - was het stil" zei Jesse grijnzend. Hij wreef even over zijn kaak, maar verloor de kille grijns niet. "Heerlijk, die rust. Vinden jullie niet?"
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 15:13:20 GMT 2
Mara keek naar Jesse. Waarom deed hij toch zo? Ze wilde achter Chloe aanlopen maar deed dat toch nog maar even niet. Ze keek wel of ze er straks naar toe ging.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 17, 2007 15:43:45 GMT 2
Draconic snoof. Hij stond op en keek nog even naar de deur. 'Wat heeft hij toch.... Als hij echt Ryanne achterna gaat, dan laat ik hem vallen. Ik ga dit neit nog een keer meemaken.' Hij knielde en riep naar Snake. Het zwart witte bolletje dons kwam aanrennen en Draconic tilde hem op. Hij bleef staan, niet wetend wat hij nou eigenlijk wilde.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 15:57:07 GMT 2
"Hij gaat Ryanne heus niet achterna hoor." zei Mara tegen Draconic. Maar ze geloofde het zelf niet helemaal.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 17, 2007 16:01:44 GMT 2
Draconic draaide zich om naar Mara. 'Ze was zijn vriendin. En mijn beste vriendin. Zij begon ook zo. Met dingen verwzwijgen, boos reageren op vanalles.... Hij zou heel makkelijk haar voorbeeld kunnen volgen.' Hij zweeg een staarde naar Snakes vacht. Het katje keek hem treurig aan met zijn grote blauwe ogen. 'Ik wil mijn beste vriend niet ook kwijt.' Zijn stem was zwak.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 16:04:46 GMT 2
Mara stond op en liep naar Draconic. Ze aaide zijn katje even voorzichtig en legde haar hand op zijn arm. "Je raakt hem heus niet kwijt." zei ze zachtjes.
|
|