|
Post by greenlightning on Jun 17, 2007 17:18:21 GMT 2
Draconic keek haar aan. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik wil hem ook niet kwijtraken en ik hoop echt dat je gelijk hebt. Als het wel gebeurd... dan wil ik niet weten wat ik doe...' Hij zuchtte even en glimlachte toen. 'Waarom heb ik jou nou nooit eerder gezien? Een meisje als jij... Sorry.'
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 18:00:07 GMT 2
Mara glimlachte. "Een meisje zoals ik.. wat? Je mag je zin heus wel af maken hoor." zei ze lachend. Haar lach kwam niet echt van harte. Ze twijfelde namelijk net zo erg aan haar eigen woorden als dat Draconic dat deed.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 17, 2007 18:26:03 GMT 2
Draconic haalde zijn schouders op. 'Gewoon. Je bent lief en knap. En toch heb ik je niet gezien. Ik schep terlkens op over hoeveel knappe vriendinnen ik heb, maar er lopen er zoveel rond die ik gewoon niet ken. En jij bent er een van. Je was al die tijd vlak onder mijn neus.' Hij grijnsde. 'Geen zorgen, ik ben je niet aan eht versieren. Leuke meisjes zijn gewoon leuk om mee om te gaan.'
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 18:30:51 GMT 2
Mara moest lachen. "Denk je series dat je ook maar enige kans zou kunnen maken bij mij?? Dream on." zei ze met een grijns. Ze aaide het katje nog even en draaide zich toen weer even naar de anderen om maar bedacht zich meteen. Ze zag namelijk direct Elin zitten.
Robert kwam de leerlingenkamer weer binnenlopen. Hij hoorde nog net wat zijn zusje zei en moest lachen. "Wat heb ik gemist?" vroeg hij lachend terwijl hij naar de bank liep en daarop neer plofte.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 20:25:50 GMT 2
Elin zag dat Mara naar haar keek en wierp daarom op haar beurt een valse blik terug. Ze glimlachtte even toen ook Thomas weer naar beneden was gekomen. Nog steeds lijkwit, maar wel een stuk rustiger en minder nerveus dan de afgelopen dagen. "Heb je gekotst ofzo?" was het eerste wat in haar op kwam. Het zag er namelijk uit dat hij iets kwijt was.
Thomas staarde verbaasd naar Elin, keek even hulpeloos naar Robert en schudde zijn hoofd. "Nee..?" zei hij langzaam.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 17, 2007 22:56:39 GMT 2
Draconic keek even op, maar weigerde Thomas aan te kijken. 'Zomaar wijs je me af, zonder dat ik je zelfs maar eens vraag! Nou lekker ben jij hoor! Bedankt voor het strelen van mijn ego! Wat jij Snake?' Hij zei het allemaal alchend. Snake spinde hart en tevreden om de aandacht van mara. Draconic schudde grinnikend zijn hoofd. 'Allemans vriend die je bent. Ben je vergeten wie je te eten geeft?'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 6:59:31 GMT 2
Thomas keek maar Draconic en staarde vervolgens naar de grond. "Sorry" zei hij uiteindelijk, wat heel meoilijk te verstaan was aangezien hij naar de grond praatte.
"Zo ziet het er wel uit," besloot Elin "Dat je gekotst hebt bedoel ik"
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 8:57:35 GMT 2
Aylin was immidels naast Rachanna gaan zitten. Ze keken bijde op toen Thomas weer binnen kwam. Rachanna liep naar hem toe. "Je snapt toch hoop ik wel dat we je echt alleen proberen te helpen?" Zei ze en keek hem vragend aan. Aylin had ondertussen ergens een papiertje tot een propje gevouwen en gooide dat naar Draconic.
|
|
|
Post by melien on Jun 18, 2007 9:48:31 GMT 2
Mara lachte naar Draconic. Zijn humeur was tenminste weer opgevrolijkd. Elin negeerde ze. Toen Robert weer binnen kwam glimlachte ze naar hem. Toen Thomas echter binnen kwam keek ze een beetje verbaasd. Ze had niet verwacht om hem vandaag nog te zien. Ze glimlachte echter naar hem, waarna ze op de leuning van een stoel ging zitten.
Robert keek naar Elin. "Als je er op af gaat hoe hij eruit ziet om te bepalen wat er boven is gebeurd, dan zou ik me eerst is afvragen hoeveel jij hebt gekotst toen ik boven bij Thomas was." zei hij met een grijns tegen Elin.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 18, 2007 15:00:59 GMT 2
Draconic keek naar Thomas en zuchtte. 'Weet dat ik dit neit nog een keer ga doormaken. Als het er ook maar op lijkt alsof je je meisje achterna gaat, dan laat ik je vallen en hoef ik niks meer met je te maken.' Hij zuchtte opnieuw en glimlachte toen. Hij liep naar zijn vriend toe, sloeg een arm om hem heen maakt met zijn vrije hand zijn haar door de war. 'Maar dat gaan we neit doen he? Nee, daar zijn we veel te verstandig voor. Jij zoekt een leuk anders meisje -zijn blik viel heel toevallig op Mara- en alles komt weer goed.' Hij liet zijn vriend los en ging op de armleuning zitten van de bank en glimlachte naar Rachanna. 'Hey, lieverd.'
|
|