|
Post by Merel on Jun 18, 2007 15:38:05 GMT 2
Rachanna glimlachte en keek naar Mara. "Ja zoek gewoon een ander." Zei ze en Grijnsde naar Draconic. "Oui! Zoek gewoon een andier. Die miesschien?" zei Aylin en wees op Mara. Ze had al gezien dat ze samen waarschijnlijk een leuk stel waren. Rachanna Glimlachte en haalde haar hand door Thomas zijn haar. Toen liep ze naar de bank en plofte zacht bij Draconic op zijn schoot. "Hey Schat." zei ze en gaf hem nog een zoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 18, 2007 16:39:35 GMT 2
Draconic sloeg zijn armen om haar heen en knuffelde haar met een grote grijns. 'Waarom voelt het alsof ik jou in geen tijden heb vastgehouden?'vroeg hij en gaf haar een kus terug. Hij grinnikte en knipoogde naar Mara. 'We moeten jou wel hebben, he?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 18:08:16 GMT 2
Rachanna sloeg ook haar armen om hem heen, en werd helemaal warm van binnen. "Volgens mij is het ook lang geleden." Zei ze en knuffelde hem.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 19:26:08 GMT 2
Thomas zijn haar zat inmiddels vrij erg door de war. Hij keek even vanuit zijn ooghoeken naar Mara en glimlachtte even. Misschien..
"Vast" zei Elin kortaf tegen Robert en leunde achterover, keek even schattend naar Thomas en greep een tijdschrift, de Glamour
|
|
|
Post by melien on Jun 19, 2007 17:40:50 GMT 2
Mara was stil geworden. Tegen aandacht zei ze nooit nee. Behalve nu. Nu vond ze het maar niks. Het leek wel alsof iedereen in haar hoofd kon kijken. Ze staarde in het vuur. Toen ze Thomas voelde kijken keek ze even zijn kant op. Toen ze hem zag glimlachen glimlachte ze terug. Ze wist het gewoon niet wat ze voelde.
Robert keek vals grijnzend naar Elin. Net goed dacht hij. Moest ze maar niet zo lullig tegen iedereen doen. En hij, maar dan ook alleen hij en Thomas, wist dat Mara helemaal geen reden had om op Elin jaloers te zijn. Het zou eerder anders om moeten. "Ze passen wel bij elkaar." stemde Robert in met Aylin, Rachanna en Draconic.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 18:07:38 GMT 2
Draconic grijnsde. 'Ja echt he? Hmm, wie weet. Straks zitten hier alleen nog maar stelletjes. Vertel eens, hebben jullie allemaal al iemand op het oog? Thomás, Mara, jullie horen nu bij elkaar, daar valt niet meer over de discuseren. Wij hebben dat namelijk net besloten -hij grijnsde breed- en dus komen jullie er neit meer onderuit. Maar vertel, Robert, heb jij iemand? Elin? -lijke I care,'zei hij er zacht achteraan- ' Hij gaf Rachanna nog een kus en hield haar stevig tegen zich aan gedrukt.
|
|
|
Post by melien on Jun 19, 2007 18:12:12 GMT 2
"Ik.. en maar 1 iemand op het oog? Dat mocht je willen. Ik zou toch nooit kunnen kiezen." antwoordde Robert op Draconic's vraag. Hij grijnsde in zichzelf aangezien Elin het nu helemaal kon schudden bij Thomas.
Mara werd rood. "Volgens mij zijn jullie niet degenen die dat bepalen." zei ze zachtjes terwijl ze in de vlammen in de haard staarde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 18:44:26 GMT 2
Draconic grinnikte. Eerst om Roberts antwoord. Hij stak zijn duim naar hem op en toen lachte hij naar Mara. 'Natuurlijk is de keuze aan jou en hem. het was maar een grapje hoor. Wij vinden gewoon dat jullie goed bij elkaar passen. Dat is alles. We zijn je echt niet aan het pesten hoor!' Hij keek naar Thomas. 'Jou wel natuurlijk, maar dat kan je wel hebben.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 19:42:16 GMT 2
Thomas staarde even naar Draconic en keek dan voorzichtig naar Mara maar zei niets. "Ja.." zei hij maar bevestigde hier niets mee. Eigenlijk sloeg het nergens op.
|
|
|
Post by melien on Jun 19, 2007 20:19:35 GMT 2
Normaal kon Mara best tegen grapjes. Maar om de een of andere reden nu niet. "Weet ik." zei Mara tegen Draconic. Ze keek nu weer op en toverde een glimlach op haar gezicht. Ze zou er later wel over na denken.
|
|