|
Post by Merel on Jun 19, 2007 21:30:12 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Niet iedereen is zo snel al jij dat bent." Ze ze en aaide hem over zijn hoofd. "Maar echt.. Jullie zijn een goed due.. En Robert.. 1 iemand is meestal echt genoeg... Aylin jij?" Vroeg ze.. Elin half negerend. Ze gaf Draconic nog een zoen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 21:55:21 GMT 2
Thomas keek even naar Rachanna en glimlachtte even flauw, en staarde dan naar de grond. Hij wist gewoon niet meer wat hij hierop moest zeggen.
Elin kreunde, kwaad omdat ze altijd genegeerd werd, liet het tijdschrift op de grond vallen en stormde de trap naar de meisjesslaapzaal op.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 20, 2007 7:27:44 GMT 2
Meera kwam de leerlingenkamer binnen. Ze had een glimlach op haar gezicht en hield haar gitaar vast, ze was net even ergens buiten de school gaan spelen. 'Hee all.' zei ze opgewekt. De trieste sfeer leek verdwenen, ze zag al meer lachende gezichten en niemand keek echt boos of verdrietig. Ze liet zich in een stoel vallen en keek rond.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 20, 2007 7:48:38 GMT 2
"Hoi meer" zei hij uiteindelijk, blij dat dan de aandacht van hem en Mara was afgeleid en hij ook iets te zeggen had. "Waar was je?"
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 9:09:53 GMT 2
"Heey Meera!" zie Rachanna vrolijk, mede omdat Elin even wegwas. "Lekker wezen oefenen?" vroeg ze . "trouwens.. moet je binnenkort nog ergens ooit op gaan treden?" vroeg ze en keek Draconic ook even aan.
|
|
|
Post by melien on Jun 20, 2007 14:57:35 GMT 2
Mara wilde net iets zeggen maar toen kwam Meera binnen. Ze lachte naar haar. "Heej heej." zei ze ter begroeting. Het boeide haar niet dat Elin zo fel reageerde. Ze liet zich van de leuning afglijden totdat ze half op de stoel zat en half lag. Ze keek lachend naar de anderen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 17:01:37 GMT 2
Draconic schraapte zijn keel. 'Ik vrees dat dat prive is. Laat jouw mensen de mijne bellen, dan laat ik het je weten.' Draconic knipoogde naar Rachanna en glimlachte toen naar Meera. 'Het is maar wat jij wil. Als je denkt dat je tijd hebt voor een optreden en genoeg nummers, dan regel ik een optreden voor je.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 17:14:25 GMT 2
"En vriendinnen krijgen speciale plaatsen mag ik hopen." zei Rachanna grijnzend. Ze wou Meera graag eens zien optreden.. Ze probeerde anders te gaan zitten want ze zat niet helemaal lekker, ze hoopte alleen dat ze Draconic geen pijn deed, want ze zat nogal vaag.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 20, 2007 18:16:17 GMT 2
'Heey allemaal.' groette ze iedereen even beleefd terug. 'Gitaar spelen ergens buiten.' zei ze tegen Thomas. Daarna lachde ze om de opmerking van Draconic. 'Daar hou ik je aan he.' meldde ze hem met een knipoog. 'Ik wil best nu 2 nummers ofzo spelen, als er genoeg animo voor is?' stelde ze voor. Ze wilde best 2 nummers ofzo spelen voor haar vrienden, verder had ze nog alleen maar niet afgemaakte liedjes.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 20, 2007 19:57:44 GMT 2
Thomas glimlachtte even vaag en ging weer zitten, met zijn boek van Geschiedenis voor Toverkunsten voor zich. Er was een verslag dat hij af moest maken, dus moest hij dat nu maar doen.
|
|