|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 19:30:48 GMT 2
Draconic rende als een gek weg. 'Huiswerk maken doe je in de bieb! Of ergens waar wij er geen last van hebben. Je lijkt wel zo'n nerd! Misschien zit je wel bij de verkeerde afdeling!' Hij sprong over een tafel heen en rende de trap op naar de jonges slaapzaal. Hij keek omlaag en riep naar Rachanna: 'Liefje, doe me een lol. Ik ben geen kleuren tiep! Laat me met rust!' Hij grijnsde breed naar haar. Toen keek hij naar zijn vriednen. 'Tpch zien jullie er wel mooi uit met al die kleurtjes vanaf hier...'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 19:37:04 GMT 2
"Kom op zeg!" mompelde Elin verontwaardigd en zuchtte, stond op, en wandelde op haar hakken de leerlingenkamer uit. "En het vloekt!" gilde ze nog, doelend op de kleuren van de kleding van de rest en diens haar en oogkleur.
Thomaskeek Elin verrast na. Hij had haar eigenlijk nog nooit zo boos gezien. Hij keek even naar Draconic en wandelde naar hem toe "Vond je niet dat je een beetje.. te ver ging?"vroeg hij dan voorzichtig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 19:41:34 GMT 2
Draconic keek op. Hij haalde zijn schouders op. 'Ik vind haar neit echt boeiend. Ze zeurt te veel, doet neit genoeg mee en voelt zichzelf te goed. Zolang zij zich neti gedraagt, hoeft ze van mij geen vriendschap of eits in die richting te verwachten.' Hij leunde op de leuning en keek Elin na.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 20:05:24 GMT 2
Rachanna was achter hem aangelopen maar bleef even voor Thomas staan. "He kom op thom, Wat kan dat mens jou nou schelen?" Vreog ze en bekeek hem weer. Ze richte haar tovertok op hem en maakte hem nu Licht geel met Groene strepen. Daarna richte ze zich naar Draco. "Weet ik schat, Daarom juist! En als je je slaapkamer invlucht, kom ik je gerust achterna." Zei ze er zogenaamd dreigend achteraan, ze zou het gerust doen, volgens haar wist hij dat maar al te goed..!
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 20:11:45 GMT 2
Draconic deed of hij huilde. 'Ben ik dan enrgens veilig meer? Kom je me voeral achterna? Zodat ik je altijd maar meot knuffelen en kusjes egven en je bij me heb?' Hij kwam overeind en keek even bedachtzaam. 'Volgens mij vind ik dat neti zo erg.' Hij knipoogde naar haar en wachtte het antwoord af van Thomas.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 20:21:02 GMT 2
Thomas was even stil en leek niet te merken dat Rachanna hem had betoverd. "Ja" zei hij dan "Ik vond eigenlijk dat je te ver ging. Je zag toch dat ze het niet leuk vond enzo. Oke, ze mag dan wel.. vervelend zijn. Maar toch"
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 20:25:00 GMT 2
Rachanna grijnsde. "Als je het niet erg vind... " Zei ze geheimzinnig en liep heel rustig op hem af. Ze liep rustig de trap op en stond toen naast hem. "Gelukkig vind je het niet erg." zei ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 23:55:22 GMT 2
Draconic wist even neit waar hij kijken moest. Zijn charmante en lieve vriendin, of zijn treurige beste vriend... Hij zuchtte diep en nam toen zin besluit. Hij rende de trap af, ving Rachanna in zijn armen, droeg haar en sprong de laatste treden naar beneden. Hij zette haar neer, kuste haar op haar mond en trok zich tegen zich aan. Toen keek hij naar Thomas. 'Ze heeft het hier neit leuk met een reden. Ze is stomvervelend en ze kat iedereen af. Als ze aardig tegen mij was, of in elk geval tegen de rest, dan zou ik ook lang neit zo lullig doen, Thomás.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 8:00:15 GMT 2
Thomas knikte en haalde zijn schouders op. "Laat dan maar" zei hij zuchtend en strompelde ook naar beneden, en ploftte neer in de stoel. Hij dwong zichzelf niet naar Draconic en Rachanna te kijken, aangezien er dan een groot jaloers gevoel optrad. Waarom Draconic wél, en hij niét. Hij had gewoon behoefte aan.. iemand.
|
|
|
Post by melien on Jun 9, 2007 12:24:48 GMT 2
Mara lag in een deuk toen iedereen net een groene koe met gele vlekken leek. Het waren tenminste de kleuren van zwadderich. Toen ze weer een beetje bedaard was keek ze naar Meera en grijnsde. Het zou hier nog wel eens heel erg gezellig kunnen worden. Daarna keek ze om zich heen. Haar broer was nergens te bekennen. Ze zag Thomas en zag dat hij er verdrietig uit zag. Ze vond het sneu en liep naar hem toe. "Heej groen-gele. Wat is er aan de hand?" zei ze tegen hem. Dat groen-gele gedoe zei ze met een grijns maar toen ze de vraag stelde had ze weer een serieus gezicht getrokken. Ze kon niet tegen die treurigheid om zich heen als ze vrolijk was. Iedereen moest zich net zo voelen als zij vond ze. (tja.. ze was arrogant hea )
|
|