|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 12:56:40 GMT 2
Thomas maakte zichzelf met een zwiepje weer normaal en keek naar Mara, en dwong zichzelf even pijnlijk te glimlachen. "Het gaat goed hoor" zei hij met een abnormaal hoge stem, nog steeds dwangmatig niet naar Draconic en Rachanna kijkend. "Ik voel me alleen eeen beetje.. misselijk"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 14:00:22 GMT 2
Draconic keek op en voelde zich ergens nogal schudlig. Hij gaf Rachanna ene laatste kus op haar mond en liep toen naar een stoel toe. Hij staarde naar de grond. Het was zo moielijk om aan Thomas en zijn problemen te denken als hij zijn meisje voor zich ahd staan. Het leek alsof de hele werled dan opeens onbelangrijk leek...
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 20:56:52 GMT 2
Rachanna had eerst even een klein gilletje gegeven toen ze ineens opgetild werd. Daarna sloeg ze haar armen om Draconic en zoende hem. Toen Draco ging zitten keek ze naar Thomas die het blijkbaar niet zo leuk vond. Ze liep op hem af en legde haar hand op zijn schouder. "Gaat het wel? " Vroeg ze. Een beetje onnodig, maar het was altijd wel zo vrienderlik om even te vragen. Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 12:41:56 GMT 2
Mara geloofde er geen snars van wat Thomas zei. Ze legde een arm over zijn schouders. Het lukte wel is waar maar half maar dat maakte haar net uit. "Dat is het niet alleen.". Meer zei ze niet. Ze zou gewoon afwachten hoe hij erop zou reageren.
|
|
|
Post by admin. on Jun 10, 2007 12:44:17 GMT 2
"Alohadio" brulde Jesse, die met volle vaart de leerlingenkamer in kwam sprinten. Hij gooide zijn tas naar een eerstejaars, die meteen wegrende richting de slaapzaal. Hij grijnsde tevreden. "Zo, waar hadden jullie het over?"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 12:48:29 GMT 2
"Het is niet wat alleen?" zei Thomas snel terwijl hij naar Mara staarde. Hij wist niet wat ze bedoelde, maar was desondanks bang voor haar antwoord.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 14:27:42 GMT 2
Rachanna keek even naar Mara en begreep toen wel wat ze bedoelde. "Ze bedoelde dat je niet alleen misselijk bent." Zei ze. Ze zwaaide even naar Jesse die lekker vrolijk was en keek toen weer naar Thomas. "Maar was is er dan nog meer?" vroeg ze.
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 14:33:16 GMT 2
Mara keek naar Rachanna. Daarna keek ze weer naar Thomas en zei: "Dat bedoelde ik inderdaad ja.". Ze wachtte op antwoord. Ze keek naar de jongen die binnenkwam en glimlachte toen ze zag wat er met zijn tas gebeurde. Ze zwaaide even naar hem. Ze kende hem weliswaar niet maar dat boeide niet. Daarna keek ze weer naar Thomas en wachtte op antwoord. Haar arm zat nog steeds (min of meer ) rond zijn schouders. Ze was ook niet van plan die weg te halen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 15:00:54 GMT 2
"Ik.. " zei Thomas en staarde naar de grond. Hij wist niet echt wat er dan wel zou moeten zijn, en hij werd een beetje zenuwachtig van de arm van Mara die op zijn schouder rustte. Waarom wist hij niet, Ryanne had het ook zo vaak gedaan, maar dit was anders. "Verder is er niets" zei hij toen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 15:04:39 GMT 2
Rachanna keek hem aan. "Je doet anders de laatste tijd heel anders dan dat ik gewend van je ben." Zei ze en vroeg zich af wat er nou eigenlijk aan de hand kon zijn. Ze keek naar Draco om te zien of hij er misschien iets van wist.
|
|