|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 17:32:02 GMT 2
Meera was na het 'kleurengevecht' in een stoel gaan zitten. Ze wist net als iedereen dat Thomas wel wat dwars zat, maar ze zag dan ookn og wel dat hij er niet over wilde praten. Hij moest zelf weten wanneer en aan wie hij zijn hart zou luchten. Met haar toverstok liet ze wat cola op tafel verschijnen, ze had wel weer behoefte aan wat te drinken. 'Voor de liefhebbers.' zei ze terwijl ze een slok nam.
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 17:43:23 GMT 2
Mara keek naar Jesse. "Lekker vrolijk ben jij zeg. Dat is een aangename afwisseling." zei ze met een grijns. Toen Meera cola op tafel toverde pakte ze een glas en nam een slok. Ze had best wel dorst gekregen. "Dankje." zei ze met een glimlach tegen Meera.
|
|
|
Post by admin. on Jun 10, 2007 18:06:11 GMT 2
"Wees vrolijk dat ik vrolijk ben" zei Jesse grijnzend. Hij keek naar de cola, trok zijn neus op en tikte met zijn toverstok op zijn hand, waarna er een 'oude Clares jonge borrel' op verscheen. "Waarom nou een dom alcoholvrij dreuzeldrankje als je ook drank kan hebben?" mompelde hij, terwijl hij het glas aan zijn lippen zette en een slok nam.
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 18:13:35 GMT 2
"Ik was al vrolijk hoor. Maarja, door die sfeer hier wordt je vanzelf depri.". Ze keek even van opzij naar Thomas. Ze zag dat Jesse drank had. Mara hield niet zo veel van alcohol. Ze had liever fanta of cola ofzo. En anders rode wijn.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 18:56:37 GMT 2
Meera had even naar Mara geknikt en keek Jesse vervolgens aan. 'Wat jij wilt, ik ben zelf niet zo van alcohol, niet gewoon in ieder geval.' zei ze tegen hem. Ze trok haar benen weer op de stoel zodat ze beter zat. 'Ach, het is al minder dan net na die rechtszaak.' klonk er algemeen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 20:48:59 GMT 2
Thomas keek even verstoord naar Jesse maar schreef dan verder. Typisch, Jesse was altijd druk dus waarom zou hij zich er nu plotseling aan ergeren. "Ik vond het anders best gezellig hoor, daarnet" hoorde hij zichzelf zeggen. Sarcasme klonk duidelijk door in zijn stem.
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 23:30:56 GMT 2
Mara keek opzij naar Florian. "Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Je was toch huiswerk aan het maken?" zei ze grijnzend en gaf hem zachtjes een stomp. Ze was blij dat het nu eindelijk weer wat gezelliger werd. Al dat trieste gedoe was niks voor haar.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 11, 2007 7:10:26 GMT 2
"Ja.." zei Thomas aarzelend en grijnsde even kort. Die lach stierf vrijwel meteen van zijn gezicht weg, aangezien hij voor zichzelf had bedacht dat hij de komende tijd niet van plan was te lachen, omdat dit nog steeds een soort van rouwperiode was.
|
|
|
Post by melien on Jun 11, 2007 8:33:57 GMT 2
Mara keek naar Thomas toen hij antwoordde. Ze zag heel even een grijns op zijn gezicht. Maar vrijwel meteen daarna was deze weer verdwenen. Ze boog zich naar hem toe en fluisterde: "Ik vind toch echt wel dat een lach je leuker staat hoor.".
|
|
|
Post by Krista - on Jun 11, 2007 19:11:25 GMT 2
Thomas keek op naar Mara en glimlachtte even, maar hield daar verschrikt mee op. Waarom lachtte hij? Ryanne zat in Azkaban, die zwangere vrouw was dood en Voldemort. Hij hóórde nu even gewoon geen plezier te hebben, dat kwam er nou van.
|
|