|
Post by Merel on May 28, 2007 19:10:53 GMT 2
Rachanna Liet zich op schoot trekken en sloeg een arm om hem heen. "Ik hoop het." Zei ze. Ze pakte haar toverstok en zwaaide ermee. Er verschenen allemaal bekers chocolade melk, warm, voor iedereen een. Zelf pakte ze er een en met haar andere hand hield ze er een voor Draco voor. "Goed idee." Zei ze met een flauwe glimlach. "Maar halen, daar had ik even de kracht niet meer voor." dat meende ze, ze was eigenlijk best moe.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 19:12:28 GMT 2
"Is goed" zei Thomas langzaam terwijl hij aanstalten maakte om op te staan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 19:26:37 GMT 2
Draconic ahd ook al willen staan, zuchtte een beetje gefrustreerd, kietelde Rachanna en zei toen: 'Dan gaan we wel cake aheln ofzo. ik heb honger. Jullie ook?' Hij keek Rachanna veel betekend aan. Ik wil even emt Thomas praten! Zeiden zijn ogen.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 19:41:37 GMT 2
Rachanna drukte de beker Chocolade melk in zijn hand. "Heb je wel nodig voor onderweg hoor!" Zei ze toen ze had begrepen wat hij wou. "Neem ook wat lollies mee alsjeblieft ( )." Voegde ze eraantoe. "Die kan ik nog niet toveren." Ze stond op en maakte een hoekje in de bank en kroop erin en ging stil haar Chocomelk opdrinken.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 20:19:51 GMT 2
Draconic gaf haar een kus. Hij wist dat ze het zou begrijpen. 'Kom op, Thomas. Lollies en cake. Misschien nog wat anders dat lekker is. Heeft iemand nog een voorkeur?' Hij riep dat laatste naar de rest van de mensen.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 28, 2007 21:20:07 GMT 2
Meera schudde haar hoofd als antwoord op Draconic's vraag voor eten. Ze pakte even een van de bekers warme chocolade melk en sloot haar handen erom heen. In de leerlingenkamer was het nooit zo warm maar de combinatie chocomelk en een warm haardvuur maakte het aangenamer. Ze keek Rachanna even dankbaar aan en nam een slok uit de beker. Ze kroop dichter in de stoel waar ze zat en trok haar benen op en keek de jongens even na. Met een zwakke glimlach dronk ze verder.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 21:25:14 GMT 2
Rachanna lachte. "Ga nou maar, zallang kan ik niet wachten en niet zonder jou." Zei ze en gaf hem speels een duw. Ze keek in het rond. Verscheidende leerlingen hadden een beker gepakt en dronken. Ze keek even naar Meera en stak haar duim op. "Heerlijk, lekker warm." Zei ze en weer naar de chocomelk en het vuur.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 21:44:13 GMT 2
Thomas knikte, stond op en keek naar Draconic, om te zien wat hij ging doen. "Keukens?" zei hij dan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 22:34:32 GMT 2
Draconic knikte. 'Waar anders? Ik weet neit of jij van plan bent te koken, want dan weet ik dat ik niks eet.' Hij grijnsde breed en liep maar snel naar de deur voor hij een schop zou krijegen.
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 9:36:00 GMT 2
Thomas grijnsde en liep dan achter Draconic aan. {WIJ GAAN NAAR DE KEUKENS HIE HAA HOO }
|
|