|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 21:32:23 GMT 2
Meera ging rechtop zitten, Elin was nou niet haar type vriendin. Dat soort types vond ze meestal de aandacht niet eens waard. 'Draconic, ik wil je niet storen in je zangkunsten maar gooi eens een lollie wil je?' vroeg Meera met een vragende lieve toon. Ze had geen zin aan om wat tegen Elin te zeggen, die kreeg de volle laag van de rest al en van binnen vond Meera het eigenlijk gewoon grappig.
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 21:33:36 GMT 2
Even sloeg Aylin haar hand voor haar mond. "Owja, Die was ik even vergeten." Daarna grijnzde ze."Moet je naagaan! Zelfs een Griffje is mooier dan dat jij bent!"
Rachanna keek naar Draco. "Klonk leuk!" Zei ze, Ze meende het, het klonk echt leuk, en lang niet zo vals als ze gedacht had. "Ik moet eerlijk toegeven dat Shirie er goed uitziet. Alleen jammer dat ze een Griffje is." voegde ze eraantoe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:41:14 GMT 2
Draconic probeerde net een lollie te gooien naar Meera toen hij een neiwue lachstuip kreeg. De lollie landde ergens ver achter Meera op de grond. Hij deed een vreugde dansje. 'Oeh oeh, Ashinta is cool. Oeh oeh, better than you.' Hij kreeg een neiwue lachstuip. Vroeg moest hij mee naar zwerkbal wedstrijden -eigenlijk wilde hij heel graag- en Shirie was altijd toegezongen door eht publiek. Zelf had hij neti meegedaan, maar de herinnering maakte hem zo vrolijk. Elin trok aan eht korste eind, Aylin had gelijk en zelfs al ahd ze dat neit, niemand zou Elins kant kiezen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 21:46:51 GMT 2
Meera's blik volgde de lollie die ver achter haar ergens neer kwam. Het lachen en dansje was aanstekelijk want ze moest zelf ook lachen. Ze liet zich ver in de stoel vallen en probeerde minder te lachen wat neit ech tlukte. 'Heé denk je dat ik van de grond eet of?' zei ze spottend tegen Draconic.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:06:55 GMT 2
'Ben je geen hond dan?' vroeg Draconic op zijn liefste toon. Hij glimlachte onschuldig, maar moest zijn vuisten ballen om niet opnieuw in alche uit te barsten. Ze ging hem vermoorden... of paars maken.. of roze... of hem doden met plushy roze kussens.. o neej, dat was hijzelf. Denken aan die kussens maakte zijn lacghen inhouden neit veel makkelijker.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 22:16:02 GMT 2
Meera's mond viel open maar ze moest tegelijkertijd lachen. Ze sprong op uit haar stoel en trok haar toverstok. 'Dat had je niet moeten doen.' probeerde ze drijgend te zeggen terwijl ze lachde. Ze mompelde een of andere kleurenspreuk die hem in allerlei roze en paarsige tinten veranderden. Aangezien ze niet zo helder was door het lachen werden voor Draconic eerst nog een stoel en een tafel roze maar dat maakte haar niet uit. Vervolgens stormde ze op hem af in de hoop een goede kietelpoging uit te voeren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:19:51 GMT 2
Draconic barstte in alchen uit. Niet door eht kieteln, want daar kon hij tegen. Hij was roze! 'Nee, geen roze! Rachanna, wend je blik af, je mag me zo neit zien!' Hij had de krcht niet om Meera van zich af te duwen, of om ook maar enige weerstand te beiden. Hij lag met gesloten ogen op een stoel, die even roze was als hijzelf. 'Ik hoop dat eht afgeeft!'zei hij tegen Meera met een grijns.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 22:27:50 GMT 2
Meera lachde en probeerde tegen Rachanna te zeggen:' Zo zie je ook eens zijn vrouwelijke kant.' en door die opmerking kwam ze op een of andere manier naast de roze stoel op de grond terecht. Ze bekeek even haar mouw en zag dat er een klein beetje roze op zat. 'Het geeft af!' riep ze uit terwijl ze lachend tegen de stoel aanzat, vergetend dat deze ook afgaf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:38:11 GMT 2
Draconic bedacht zich geen moment en leit zich lachend op Meera rollen. 'Zo, ik roze, jij roze, roze vriendjes!' Hij keek op en trok een vreemd en angstik gezicht. 'Okeej, dat klonk te fout... zelfs voor een melige bui!' Hij stond op en met een tik van zijn toverstik verwijderde hij eht roze van de stoel en van zijn kleding. Hij stak een hand uit naar Meera om haar overeind te hlpen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 22:41:27 GMT 2
Meera riep een soort hulpkreet uit maar dat klonk nergens na doo rhet lachen. 'Dat roze vriendjes klinkt inderdaad heel erg fout.' zei ze lachend. Ze pakte zijn hand vast en trok zichzelf omhoog. Ze gaf hem een lichte duw die niks voorstelde en lachde uit. Het sloeg net helemaal nergens op maar dat kon haar niks schelen.
|
|