|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 21:36:41 GMT 2
Draconic keek van Robert naar Mara. 'Waarom ken ik jullie niet? Zijn jullie beiden nieuw? Of extreem stil ofzo?' Hij snapte het niet. Hij kende toch bijna iedereen? Zeker iedereen van Zwaderich...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 6, 2007 22:13:26 GMT 2
"Je zou zeggen dat we de raarste dingen op deze school gehad hadden" zei Elin verontwaardigd terwijl ze de leerlingenkamer binnenliep. "maar nee hoor. Draconic vervloekt een huffelpuffer en Shirie van Griffoendor draait door. Goed gedaan jongen" zei ze dan sarcastisch naar Draconic.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 22:54:10 GMT 2
Draconic verslikte zich in een stukje cake. Dit ging neit de goede kant op! 'Die jongen vroeg er zelf om. Ik bedoel, hijzocht gewoon ryuzie emt me, dat is mijn schuld niet. En je moet je geen zorgen maken om Ashinta. Laat haar maar gewoon. Als je haar neit voor de voeten loopt komt het wel goed.' Hij was neit van plan iemand te vertellen wat hij van haar wist... zelfs niet... al waren ze gen vriednen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 7, 2007 7:14:28 GMT 2
"Zoek in het vervolg betere slachtoffers uit" zei Elin kil terug naar Draconic met haar ogen half gesloten "Want die huffelpuf had ík dus al uitgekozen. En wat betreft dat kind,". Ze plantte haar handen in haar zij "Dat is gewoon een aandachtstrekker. Denkt dat ze beter is dan mij. Dus die mag je wel vervloeken wat mij betreft"
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 7:59:05 GMT 2
Aylin giegelde. "Nou ze ies ook beter dan jou, En ick ben nog beter.. Dus maak je maar geen zorgen meid." Zei ze flauw grijnzend tegen Elin.
Rachanna negeerde het volgende onderwerp en keek naar Draconic. "Had je nog Lollies megenomen?" Vroeg ze en glimlachte een beetje. Daarna keek ze weer even naar Chloë. "GAat het weer een beetje?" Vreog ze.
|
|
|
Post by melien on Jun 7, 2007 17:13:13 GMT 2
Mara was stil gevallen. Ze gaf er maar even de voorkeur aan om niet op Draconic te antwoorden. Toen ze het over vervloeken begonnen te hebben keek ze echter op. Dat vond ze wel leuk. Waarom wist ze neit maar ze vond vervloekingen gewoon leuk. Ze vroeg daarom ook maar: "Als jullie weer iemand gaan vervloeken.. mag ik dan mee?". Dit leverde haar echter een boze blik van Robert op. Die negeerde ze gewoon. Thuis kon hij misschien wel zeggen wat ze wel en neit kon laten maar hier op school kon hij dat niet. Ze zou het in ieder geval niet toe laten.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 7, 2007 19:19:16 GMT 2
"Uhh schat?" zei Elin kil terwijl ze over haar zonnebril naar Aylin staarde. Elin mocht misschien tegen jongens zo mak als een lammetje zijn, tegen mensen die ze niet mocht kon ze enorm vals uit de kast komen. "Wordt wakker. Volgens mij loop je te dromen lieverd, want jij bent dus écht niets in vergelijking met mij". Ze glimlachtte en staarde naar Aylin. Had Aylin met het grotendeel van de jongens op school gezoend? Vast niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:03:37 GMT 2
Draconic wierp Elin een kille blik toe. 'Zolang jij denkt dat je beter bent dan Aylin, Shirie of welk ander mooie vrouw in deze afdeling, zal ik je altijd als een afschuwelijk lelijk gedracht zien. Het spijt me. Uiterlijk is echt neit alles. Jij mist de uistraling van Aylin, en Shirie, en ook het karakter van mijn vriendinnetjes.' Hij glimlachte naar Rachanna, knipoogde en toverde een stel lollies tevoorschijn. Hij bood haar er een aan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 21:21:42 GMT 2
Rachanna lachte en stond op en gaf Draco dankbaar een kus. "Weet je wat jij zou moeten doen? (naar de kamer van koophandel xD) Eens niet zo denken dat je beter bent dan iedereen, Want iedereen is beter dan jou. En al helemaal Aylin en Shirie voor zover ik weet." Zei ze tegen Elin en ging met haar armen over elkaar staan.
Aylin ging naast haar staan. "Groot gelijk 'eb je!" Zei ze tegen Draconic en Rachanna. "Volgens moi kun jij aan iedereen 'ier nog wel iets overnemen. Iets goeds of moois, Moet je naagaan 'oe toi eruit ziet! Zelfs de meeste Griffjes kunnen het beter." Dat laatste zei ze om haar nog meer te kwetsen, Want haar vergelijken met een Griffje was een diepe belediging.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:26:46 GMT 2
'Shirie is een Grifje!'Lachte Draconic. Oh, wat ahd hij daar een lol om gehad. het gezicht van Ryanne en Chloë toen ze dat zagen! Hij barstte in alchen uit bij die herinnering. Toen bewoog hij zich op denkbeeldige muziek, voor hij begon te zingen. 'You're so beautifull, Like a rainbow, like a tree full of snow. Make me kiss you, make me hugg you, make me love you. Honey you are so beautifull...' Hij was blij dat hij neit vals zong. Mooi was anders, maar vasl gelukkig ook niet.
|
|