|
Post by melien on Jun 5, 2007 21:30:23 GMT 2
Mara wist niet zo goed wat ze met de situatie aanmoest. Ze zocht naar woorden. In haar ogen was het wel een eeuwigheid stil. "Ik denk, dat het het beste is als je je die Ryanne herrinnert die aardig enzo was. Ik weet bijna wel zeker dat jullie weten dat ze zich best wel zal redden. Jullie kunnen nu toch niets doen. Dus hier zitten treuren heeft geen zin.". Ze bloosde toen ze klaar was. Misschien had ze toch te vroeg geoordeeld en had ze haar mond moeten houden. Maar nu was het toch te laat. Ze keek naar haar schoenen en wachtte de reactie af.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 21:34:59 GMT 2
Rachanna stond op en liep naar Draconic toe. Ze sloeg een arm om hem heen. Ze probeerde woorden te vinden om hem te troosten, alleen woorden schoten haar even te kort. "Ik denk dat je gelijk hebt." Fluisterde ze toen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:39:05 GMT 2
Draconic keer haar aan en glimlachte. 'Het gaat wel, Liefje.' Hij gaf haar een kus op haar mond, toen een kus opo eht voorhoofd van Chloë en liep naar een stoel. Hij liet zich erop zakken en glimlachte geruststellend naar Mara. 'Maak je maar geen zorgen. Het is moeilijk om eht te begrijpen als je haar neit kent. Je hoeft geen dingen te zeggen waarvan je denkt dat wij dat willen horen.' Hij kende haar neit, maar ze leek hem wel aardig. 'Ik ben Draconic Malfoy.' Hij stak zijn hand naar haar uit.
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 21:47:47 GMT 2
Mara keek op. Ze was blij dat ze het niet had verpest. Ze glimlachte. Ze schudde zijn hand lichtjes. "Ik ben Mara Obote. Het zusje van Robert daarzo." ze wees naar Aaron. Ze keek om zich heen. De eerste indruk die iedereen op haar maakte was een goede. Iedereen leek haar heel erg aardig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:50:27 GMT 2
Draconic keek op. Wie was dat nou weer? 'Waarom ken ik jullie niet?' vroeg hij zich hardop af. Hij keek van Mara naar Aaron en zuchte toen. Al die nieuwe leerlingen...
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 21:59:16 GMT 2
(sorry haalde twee char's door elkaar ) Robert begon te lachen. "Ik weet niet hoe het komt dat je me niet kent. Ik ben er toch echt wel al een tijdje.". Hij trok Mara naast zich op de bank. Ze stond er een beetje verloren bij.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 22:07:46 GMT 2
Meera kwam wat rechterop zitten uit haar stoel en zette de lege beker chocolade melk op tafel. Ze glimlachde even naar Mara en zei:' Ze noemen mij hier Meera.' Met een lichte glimlach die ze tevoorschijn haalde keek ze haar aan. Ze stond op uit haar stoel om haar hand uit te steken richting Mara, zo beleefd was ze dan nog wel.
|
|
|
Post by melien on Jun 6, 2007 15:19:44 GMT 2
Mara glimlachte naar Meera. Ze was blij dat iedereen zo aardig tegen haar deed. Ookal was ze net op de bank getrokken door Robert, ze stond toch weer op en schudde Meera's hand lichtjes. Daarna ging ze weer gewoon zitten.
|
|
|
Post by Merel on Jun 6, 2007 15:29:06 GMT 2
Even had Rachanna gegrijnsd en zoende terug. Daarna ging ze op een van de stoelen naast Chloë zitten. Ze keek naar Mara. "Rachanna Breack." Zei ze. "Ben jij hier net nieuw? Want ik heb je nog niet echt veel vaker gezien?"
Aylin had een beetje toe gekeken. Ze keek even in het rond. Zelf was ze hier ook nog niet echt bekent, aangezien ze pas een jaar op Zweinstein zat. Ze had eerst een paar jaar op Beauxbartons gezeten. "Voor iedereen die mij nok niet kent, Ick ben Aylin Delacour." Zei ze in het algemeen.
|
|
|
Post by melien on Jun 6, 2007 15:44:42 GMT 2
"Ik ben hier nieuw ja. Ik ben net aangekomen." antwoorde Mara op Rachanna's vraag. Aylin schonk ze een glimlach. Ze dacht dat iedereen haar nu wel kende dus hield ze de neiging om zichzelf voor te stellen in bedwang.
|
|