|
Post by Merel on Jun 21, 2007 15:58:55 GMT 2
Rachanna keek met ingehouden lach naar wat Draconic nu weer van plan was. Toen ze merkte dat hij zijn Katje na ging doen, Moest ze echt Vreselijk haar best doen om niet in lachen uit te barsten. Ze keek naar zijn lieve gezichtje en aaide met haar achter zijn oortje. "Aaaaaah, Wat ben jij een lief katje! Echt een schatje!" Zei ze en kroop wat dichter na hem toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 17:45:59 GMT 2
Draconic gaf haar kopjes. 'Prrr prr, wat ben jij lief. Prrrr.' Hij ging op zijn rug liggen op haar schoot en trok zijn benen op zodat hij kleiner leek. Hij streek zacht met zijn hand over haar gezicht en begon te lachen. 'En mooi ook nog. Ik meot de gelukkigste kat ter wereld zijn. Lijk al wat meer op Snake?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 21, 2007 21:01:27 GMT 2
Rachanna giegelde en aaide hem over zijn buik. "Je lijkt vreselijk op snake, Alleen dan leuker." Zei ze grinnikend. Met haar andere hand aaide ze zijn haar. "Volgens mij ben ik dan het gelukkigste baasje ter wereld, Als je zo'n kat hebt."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 21:33:35 GMT 2
'Heb je me niet veel leiver als vriendje dan als kat?' vroeg hij semi nonchalant. Snake spinde luid. Draconic keek op naar het katje en slaakte een kreet toen die op zijn gezicht sprong. De kat wilde gewoon op zijn gezicht gaan liggen, maar dat vond de blonde jongen toch neit zo'n goed idee. Hij tilde het katje op, negeerde eht protesterende gemauw en zette hem op zijn buik. Toen keek hij weer naar Rachanna, wachtend op haar antwoord.
|
|
|
Post by Merel on Jun 21, 2007 21:35:36 GMT 2
Rachanna gaf hem een kus op zijn voorhoofd. "Als jij noumaar gewoon mijn vriendje bent, Dan heb je Snake nog die voor kat kan spelen. Tenminste, Tenzij je wil dat hij je plek inneemt als mijn vriendje." Zei ze grinnikend. Ze aaide hem nog over zijn haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 21:54:29 GMT 2
'Mauw,' zei Draconic alleen. Snake spinde tevreden op Draconics buik. De jongen vroeg zich af waarom het katje nog steeds op hem kwam liggen, terwijl hij er telkens weer vanaf werd gegooid. Hij lachte en kwam even in de verleiding om zich op ijn zij te rollen. Maar het bolletje dons was te schattig en te warm en te zacht...
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 11:38:57 GMT 2
Rachanna giegelde alleen en aaide Draconic nog door zijn haar. Daarna keek ze naar Snake die blijkbaar tevreden was dat hij er nou eens niet vanaf werd gegooid. Ze grijsde en keek weer naar Draconic. "Nou wat vind jij? Moet ik Snake als mijn vriendje worden? Of ben je tevreden als kat of liever als jongen?" Vroeg ze zacht fluisterend in zijn oor.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 23, 2007 12:39:16 GMT 2
Draconic legde zijn hand op haar wang en zoende haar. 'Ooit een kat dit zien doen?'fluisterde hij. Hij aaide met zijn vrije hand Snake. Het katje besteedde geen aandacht meer aan hen en zijlde weg. Draconic liet haar los, streelde haar gezicht en glimlachte. 'Ik laat niemand je afpakken, zelfs mijn eigen katje niet.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:06:18 GMT 2
Rachanna zoende terug en giegelde. "Gelukkig, want ik denk niet dat ik zonder jou kan." Zei ze en aaide hem nog steeds over zijn hoofd, aan Snake geen aandacht meer bestedend. "Ik denk trouwens ook dat een kat zo harig zoent." Ze giegelde en gaf hem nog een zoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 24, 2007 21:14:37 GMT 2
'Wie weet, misschien zoent het wel heel lekker, dan pluizige haar. Hmm, zal ik een snor laten staan?' Hij lachte bij het idee. 'Maar, hoe zit dat nou met dat cadeautje van jou?' Zijn hart bonsde snel. Ze wilde neit meer zonder hem...
|
|