|
Post by Merel on Jun 20, 2007 18:18:59 GMT 2
Nog nagiegelend liep Rachanna de slaapzaal van de jongens binnen. Tegen haar borst hield ze een groot roze kussen met en rood hart erop. Het was niet normaal dat een meisje de slaapzaal van de jongens in liep, maar dit vond ze half een noodgeval. Giegelend liep ze naar het Bed van DRaconic. Daar legde ze het kussen op en ging er zelf ook op zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 18:47:18 GMT 2
Snake rende de jongensslaapzaal in. Hij sprong op het bed en begon Rachanna kopjes te geven. Toen rolde hij zich op, pal op Draconics kussen. 'Der af!' Draconic was de slaapzaal nog niet binnen gelopen. Hij kende de kat goed genoeg. Het diertje geeuwde echter alleen maar en bleef lekker liggen. Draconic liep naar innen, met een afkeurende blik op zijn gezicht. Opeens zag hij Rachanna. Eerst keek hij alleen maar verrast, toen glimlachte hij. 'Kijk nou, een mooi meisje op mijn bed, wat moet dat?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 19:03:19 GMT 2
Rachanna aaide Snake. Lief katje vond ze het. Toen keek ze op en glimlachte naar Draconic. "Ik wou je even een kadotje geven. Gewoon omdat je al zo lang mijn vriendje bent." Zei ze giegelend, alleen hield ze het kado nog achter haar en probeerde het ergens achter te verstoppen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 19:36:41 GMT 2
'Je ebt eht neit eens voor me ingepakt! Dat vind ik nou wel stom van je hoor. 'hij liep lachend op haar af. 'Ach, ik zou het ook wel zonde hebben gevonden als je dat mooie gezichtje van jou had ingepakt. Ik zie je veel leiver zonder cadeau papier.' Hij knipoogde naar haar. 'Toch, een ropde stik op je hoofd... dat zou op zich wel...'
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 19:48:34 GMT 2
Rachanna staarde even met open mond naar hem, maar lachte toen ze door had dat hij het over haar had. "Nee gekkie, Een Rode strik? Doe dan een groene! Maar alleen als jij ook met een groene das om gaat lopen ofzow." Zei ze grinnikent en aaide Snake terwijl ze het kadotje immidels had verstopt onder zijn dekens.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 20:04:38 GMT 2
Draconic knikte goedkeurend. 'Je hebt gelijk. We gaan er niet bij lopen als Griffoendors! Maar toch zou rood je mooi staan.' Hij streelde haar over haar gezicht, pakte Snake op, zette he op de grond en ging zitten. Het katje mauwde beledigd. Piepend kroop het odner het bed. Draconic keek omlaag. 'Dat hoeft nou ook weer niet. Kom nou maar weer hier.' Een beledigde piep was een duidelijk antwoord. Draconic haalde zijn schodeurs op. 'Katten...'
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 20:21:54 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Nouwja, niet al het rood hoeft je meteen aan een Griffje laten denken." zei ze en haalde haar schouders op. Even keek ze naar Snake die van het bed werd af getild. Ze grinnikte om zijn reactie. "Soms.. Trouwens, nu ik erover denk, het is al een tijdje geleden dat ik Sissje heb gezien." Zei ze bedenkelijk en dacht aan wat haar slang nu aan het uitspoken was. Ze haalde haar schouders op en keek weer naar Draconic. "Misschien kan ik het eens proberen.." Zei ze bedenkelijk, doelend weer op de strik.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 15:27:44 GMT 2
Draconic lachte. 'Jij een slang en ik een laffe pluizebol. Wat is eht toch eerlijk verdeelt in de wereld.' Hij dook snel onder het bed, trok een tegenstribbelde Snake eronder vandaan en hield hem met twee handen vast. Hij hield hem voor zich uit. Het katje mauwde zacht en keek hem aan met grote zielige ogen. Draconic liet verslagen zijn hoofd zakken en legde het katje op zijn schoot. Hij aaide het diertje zachtjes. Tevreden rolde Snake zich op tot een pluizig bolletje. Draconic keek zijn vriendin verontschuldigend aan. 'Ik kan er neit tegen als hij me zo zielig aan kijkt. Hij is te... schattig.' Hij gaf haar een zoen. 'Een strik hoeft alleen als je cadeautje bent. En dat ben je toch? Mijn cadeautje? Of ben je zo gek geweest om iets voor me te kopen?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 21, 2007 15:40:27 GMT 2
Rachanna giegelde. "Het is gewoon een schatje." Zei ze en aaide het katje voorzichtig. "Je zou er misschien een voorbeeld aan kunnen nemen." zei ze voor de grap en keek hem aan, haar gezicht in plooi proberen te houden. Ze was inderdaad zo gek geweest om iets te kopen, maar dat was meer voor de lol, dan dat het echt een andere reden had. Maar eerst wachte ze zijn reactie af.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 15:43:29 GMT 2
Draconic keek haar even zwijgend aan. Toen sprong hij op het bed -Snake rolde van hem af en sprong op de hutkoffer om te zien wat dat gestoorde baasje nou weer ging doen- en maakte zich klein. 'Miauw?' Draconic moest ernstig zijn best doen om neit te lachen. Hij hield zijn hoofd een beetje scheef en keek haar aan met de liefste en zieligste ogen die hij kon opzetten. Lach onderdrukken is echt een zware sport...
|
|