|
Post by Merel on Jun 24, 2007 21:17:57 GMT 2
"Ah nee gatver Doe normaal! Geen sNor!" Zei ze lachend. "Misschien is dan Snake beter?" Zei ze bedenkelijk alsof ze het sirieus overwoog.. Voor geen goud! Dacht ze bij zichzelf waardoor ze nog eens moest lachen. "Owja! het kado! Waarvoor ik hier kwam.. Trouwens.. Jullie slaapzaal heeft veel weg van de onze.." Zei ze terwijl ze rondkeek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 24, 2007 21:48:22 GMT 2
Draconic grijnsde. 'Echt? Dat meot ik dan toch maar eens opnieuw gaan bekijken.' Hij knipoogde naar haar en rekte zich uit. 'Nee, kies maar liever voor mij. Ik hou veel meer va jou dan die stomme kat ooit zal doen. Dat haarbal ding houdt alleen van zichzelf en wassen en slapen...'
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 11:09:08 GMT 2
Rachanna grijnsde en speelde met een plukje haar van hem. "Als jij het zegt." Zei ze grinnikend. "Maar helaas voor jou heb ik het kadotje niet ingepakt.. Vonden we niet nodig.. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik het alleen maar neer zou leggen." Zei ze grijnzend. Niet dat ze het erg vond dat het nu anders liep. Het kadotje.. Nouwja -tje.. Hij was aardig groot, lag achter haar onder de dekens. Ze keek hem aan. "Ik denk dat je in de lach zou schieten als je ziet wat het is."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 15:25:45 GMT 2
Draconic glimalchte en sloot zijn ogen. 'Ik alch graag. En ik zou je nooit[ uitlachen. Ik ehm... ik lach je toe.' Hij opende zijn ogen en keek haar uitdagend aan. 'Toe laat me zien! Het kan geen beter cadeauthe zijn dan jij bent, maar kom op. Laat zien laat zien laat zien!' Hij ze dat alles op heel kinder stemmetje en barstte meteen in de lach. Damn, wat was hij een idioot...
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:33:01 GMT 2
{Maar wel háár idioot O.o xD }
Rachanna lachte. "Jaa dat weet ik toch ook wel!" ze zocht achter haar rug naar het kussen. Toen ze het had gevonden tilde ze met haar ene hand zijn hoofd op en legde met haar andere hand het kussen eronder. Het zag er nogal vaag uit. Alles was zo'n beetje groen en zilver, en dan lag DRaconic op een Roze met Rood kussen. Teon ze hieraan dacht moest ze lachen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 15:56:52 GMT 2
Draconic kwam voereind, zag eht kussen en leit zich er lachend op vallen. Toen sprong hij op rachanna. 'De kussenmeester!' Riep hij en trok haar stevig tegen zich aan. Hij kuste haar en lachte opnieuw. 'Dankje schat. Een echt kussen voor mezelf.' Hij keek even naar zijn bed. 'En wat vloekt het heerlijk. Leuk als de jongens komen. Ieder die erover praat is homo. Mooi, goeie reden om ze te pesten.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:07:46 GMT 2
"AH!" Rachanna maakte een klein gilletje toen Draconic bovenop haar sprong. Teon sloeg ze haar armen om hem heen. "Ja. De kussenmeester bracht me eigenlijk op het idee, Aangezien half dankzij de roze kussens we met elkaar hebben gekregen." Zei ze giegelend en gaf hem nog een zoen. Ze giegelde om zijn reactie. "Ja je houd toch van vloeken? Anders tover ik hem wel groen.. Of wat dacht je van Paars?" Zei ze giegelend, en dacht terug aan de avond voor het gala.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 16:13:07 GMT 2
Draconic kuste haar opnieuw. Nu teder en lang. 'paars ois beter,' zei hij zacht. 'Dat is onze kleur.' Hij keek haar liefdevol aan en glimaclhte toen. 'ja, en roze is mijn kleur! Ik ben de roze pluizige kussens meester!' Hij stak zijnarmen in de lucht en grijnsde. 'Had he Meera nog gesproken over de autitie? Ik had geneog van die twee sukkel en had een van mijn odnerdanen op ze af gestuurd. Een groot gevaarlijk, roze kussen.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:18:07 GMT 2
Rachanna giegelde. "Waarom dacht je dat dat kussen Roze was schat." Zei ze en keek hem grijnzend aan. "Meera had het ook over kussens bij de auditie, vandaar dat ik op het idee kwam." Zei ze en prikte hem in zijn zij. Ze spreide ook haar armen en pakte zijn handen. "Ze deed het goed, ze was door zei ze." Vervolgde ze. "En ik moest lachen toen ze begon over roze, lopende, met tanden en ogen, achtige kussens, wat ze eerst niet begreep." Ze pakte zijn handen nu stevig vast.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 19:29:27 GMT 2
Draconic kneep stevig in haar hadnen, maar niet om haar pijn te doen en kuste haar opnieuw. 'Zij snapte het misschien niet. Dat was heel jammer. De jongens snapte het ook niet. ik he het Dan inmiddels uitgelegd. hij zegt dat ik gek ben. Maar dat is neit waar. Ik ben gewoon de kussenmeester.' Hij grijnsde breed. 'Maar ja, ze is door. ze heeft nu een platen contract en ik ga haar proberen te managen. ik hoop dat ik het een beetje goed ga doen.' Hij zuchtte.
|
|