|
Post by roosje on Jul 30, 2007 14:23:26 GMT 2
Keira ging op haar favoriete plekje in de leerlingenkamer zitten. Lekker dicht bij het vuur. Ze wist niet waarom maar ze had het ineens heel erg koud gekregen. Ze zat zich een beetje in de leerlingenkamerte vervelen. Ze begon zachtjes te neuriën. Ze neuriede maar wat voor zich uit. Ze begon het neuriën zat te worden en ze ging over op zingen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 14:26:45 GMT 2
Quizz kwam aanlopen. 'Jou heb ik nog nooit gezien' zei hij en liep naar Keira toe. Hij ging langs haar zitten. 'Ik ben Quizz' zei hij toen met een lach.
|
|
|
Post by roosje on Jul 30, 2007 14:31:36 GMT 2
Keira keek op en bloosde. Had hij haar horen zingen? Ze hoopte van niet, want ze vond dat ze zelf helemaal niet kon zingen. " Heey Quizz, Ik ben Keira" Zei Keira tegen hem. " Ik heb jou ook nog nooit gezien" zei ze glimlachend.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 14:37:53 GMT 2
'Je kan best mooi zingen. Ik zing ook als hobby, En speel gitaar en Keyboard' hij lachtte even, hij zei maar niet welke instumenten hij nog meer bespeelden, want dat waren er best veel.
|
|
|
Post by roosje on Jul 30, 2007 14:52:29 GMT 2
Keira keek naar quizz. Hij was echt aardig. "Dank je" Zei ze blozend. Meerdere mensen hadden al gezegd dat ze mooi kon zingen. Zou het dan toch waar zijn? "Wat leuk dat jij ook instrumenten bespeelt. Ik speel zelf ook Keyboard!" zei ze glimlachend. " Zou je een stukje voor mij willen zingen?. Het hoeft niet hoor als je het niet wil."
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 15:05:36 GMT 2
Brendon zong een stukje van een lied dat hij zelf geschreven had. Hij vond het zo gênant om te zingen voor iemand. Toen hij klaar was keek hij haar twijfelig aan. Hij had nog nooit voor iemand gezongen....
|
|
|
Post by roosje on Jul 30, 2007 15:13:19 GMT 2
(Brendon? Het was toch Quizz?? ) Keira ging er even goed voor zitten en luisterde aandachtig. Wat klonk het mooi! Toen Quizz klaar was met zingen begon Keira luid te klappen. " wauw jij zingt echt vet goed!"Zei ze en ze knipoogde naar Quizz. " Leuk liedje was dat trouwens. Ik heb hem alleen nog nooit gehoord'"
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 15:15:18 GMT 2
(sjit, dat doe ik dus altijd:P komt omdat hij int echt Brendon heet:P sorrry:P)
'Komt omdat ik het zelf geschreven heb' zei Quizz blozend. 'Dank je' zei hij toen op het compliment. 'Dat vind ik eigenlijk mijn zwakke punt, keyboard spelen vind ik dat ik beter kan zeg maar' hij lachtte even.
|
|
|
Post by roosje on Jul 30, 2007 16:14:00 GMT 2
( maakt niet uit hoor, weet ik ook meteen dat hij in het echt Brendon heet ) " Wow wat goed. Kun jij zelf liedjes schrijven??" vroeg ze bewonderend. Ze glimlachte. "Wat dacht je ervan om eens samen Keyboard te spelen?" Vroeg ze en keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 16:38:13 GMT 2
'Ik vind het goed' zei hij met een lach. Hij liep naar boven en kwam terug met een gewoon zwart keyboard. Hij zette hem op een standaard. 'Ready' zei hij als teken dat hij klaar was.
|
|