|
Post by melien on Jul 31, 2007 10:05:44 GMT 2
Elvira dacht even na. Hoe kon ze dat het beste vertellen na die vraag van Keira? Uiteindelijk besloot ze maar om maar 1 woord te zeggen. "Roc." zei ze met fonkelende ogen.
|
|
|
Post by roosje on Jul 31, 2007 20:16:49 GMT 2
Keira keek met grote maar blije ogen naar Elvira. " OH echt waar, Wat leuk voor je meid!: Zei Keira vrolijk en ze stortte zich op Elvira om haar vriendin te omhelzen. " Nu ik nog he" Zei ze lachend , maar eigenlijk was het bedoelt als een hint. Ze hoopte dat Elvira de hint zou begrijpen, want ze vond het zo stom om met Quizz er bij El over Steve te vertellen.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 20:19:43 GMT 2
" Help." zei Elvira nog voordat Keira haar beet had. Ze schoot in de lach. " Ja, nu jij nog. Mar heeft al iemand. En voor jou laat het vast niet lang op zich wachten." zei ze lachend. Ze wist best dat Keira Steve bedoelde. Ze wist dat Keira hem al een hele poos leuk vond (fotoboek topic ).
|
|
|
Post by roosje on Jul 31, 2007 20:36:34 GMT 2
Keira negeerde Elvira's roep om hulp en omhelsde haar lekker toch! " Ik hoop het El" Zei Keira een beetje sip " Maar ik weet wel beter, Dat moet ik je nog vertellen." voegde ze eraan toe. ( Ik bedoel niet dat ze Steve leuk vind, het is iets anders )
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 20:40:09 GMT 2
(ow XD)
Elvira keek even verbaasd naar Keira. Wat was er aan de hand? Toen herinnerde ze zich de aanwezigheid van Quizz en wist bijna wel zeker dat Keira het niet wilde vertellen zolang hij erbij was.
|
|
|
Post by roosje on Jul 31, 2007 21:10:08 GMT 2
Keira keek goed naar El en zag dat El heel verbaasd keek. ze wilde vast graag weten wat er aan de hand was. zo te zien begreep Elvira heel goed dat ze het niet kon vertellen terwijl Quizz erbij was. Jongens houden er meestal niet zo van als er over jongens wordt gepraat tijdens hun aanwezigheid. " Zullen we anders even gaan wandelen?' vroeg Keira. het was bedoeld als hint. Elvira zou het vast wel begrijpen dacht ze.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 21:29:05 GMT 2
"Ik ben eigenlijk wel toe aan een frisse neus ja." zei ze lachend. Ze hadden nog nooit veel woorden nodig om met elkaar te communiceren. Ze stond op en liep alvast richting uitgang. "Tot straks." zei ze nog tegen Quizz.
|
|
|
Post by roosje on Jul 31, 2007 21:33:01 GMT 2
keira keek opgelucht. " El begreep haar dus echt goed. " tot zo Quizz" zei ze met een knipoog, want ze vond dat ze toch wel een beetje lullig had gedaan door hem een soort van te negeren. Ze liep maar achter Elvira aan. Die mocht wel beslissen waarnaartoe ze gingen. toen ze de leerlingenkamer uit waren begon Keira te lachen: " jij begrijpt mij dus echt goed!"
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 21:35:17 GMT 2
"En jij mij. Zullen we gewoon over een zandpad gaan lopen?" vroeg ze terwijl ze richting de uitgang van het kasteel liepen.
(jij mag topic aanmaken^^)
|
|
|
Post by roosje on Jul 31, 2007 21:43:50 GMT 2
( heb ik al gedaan, zie zandpaden!)
|
|