|
Post by roosje on Jul 30, 2007 16:43:50 GMT 2
Keira moest lachen om Quizz. Hij ging echt gelijk zijn keyboard halen! Ze wachtte even tot hij weer terug was en zei: " Wacht heel even, want dan haal ik die van mij ook gelijk even. Ze liep naar de meisjesslaapzaal en pakte haar keyboard. Ze klapte hem in en liep naar beneden. Ze klapte hem weer uit en zette hem naast die van QUizz neer. QUizz liet merken dat hij klaar was en KEira besloot maar gewoon wat te spelen. ZE speelde stukjes van allerlei liedjes door elkaar heen. Ze keek naar Quizz met een vragende blik.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 17:00:01 GMT 2
Quizz luisterde naar wat ze allemaal speelde. Hij begon maar gewoon een liedje te spelen. Hij speelde het liedje van the phantom of the opera.
|
|
|
Post by roosje on Jul 30, 2007 17:35:06 GMT 2
Keira stopte heel even en luisterde naar het liedje waarmee Quizz begon. Het was van The phantom of the opera! Dat liedje kende ze goed. Ze dacht even na en viel in. Ze begon zachtjes mee te neuriën met het liedje. Ze ging helemaal op in de muziek.
|
|
|
Post by melien on Jul 30, 2007 20:22:22 GMT 2
Elvira kwam neuriend de leerlingenkamer binnen. Ze was uberhappy. Twee seconden geleden was ze nog bij Roc geweest, maar die moest naar de les. Zij had gelukkig geen lessen meer. Dromerig liep ze naar het haardvuur toe om daar neer te ploffen in een van de stoelen. Ze merkte de anderen eerst niet op.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 21:37:45 GMT 2
Quizz maakte opeens een paar hele hoge geluiden en begon opeens een heel blije melodielijn. Toen hij klaar was stond hij op en ging op de rugleuning zitten van een bank.
|
|
|
Post by melien on Jul 30, 2007 21:47:14 GMT 2
Elvira keek op. Nu pas zag ze Keira en Quizz. Ze glimlachtte. "Heej. Wat zijn jullie vrolijk." zei ze lachend. Ze kon zichzelf wel voor het hoofd slaan dat ze de twee nog niet had gezien.
|
|
|
Post by roosje on Jul 30, 2007 22:00:45 GMT 2
Keira deed met Quizz mee en ging met haar rug tegen hem aan staan en speelde 'luchtgitaar' ze vond het echt gezellig om samen met quizz muziek te maken. Dat moesten ze echt vaker doen! ze ging helemaal op in de muziek en had Elvira helemaal niet opgemerkt. ze stopte even met zingen en spelen .niet te geloven ze staat gewoon te zingen in het openbaar! " He Quizz, Dit moeten we echt vaker doen, vind je ook niet?" vroeg ze aan hem. Ze keek even naar El en riep naar haar: " Ja, we spelen samen muziek, SOrry El ik kom straks wel ff met je praten okeej? maar ik ga nu ff door met spelen" zei ze tegen Elvira.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 22:18:13 GMT 2
Quizz liep naar Elvira toe. 'Ja sorry, ik houd van keyboard spelen' Hij lachtte even. 'Ben je niet vrolijk dan? Is er misschien iets? Wil je erover praten?' vroeg Quizz een beetje bezorcht. 'Keira, we doen dit nog wellis' zei hij rustig.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 10:01:28 GMT 2
Elvira schoot in de lach. Dat was weer typisch Keira en ook weer iets voor Quizz. "Alle is beter dan goed." zei ze vrolijk. Ze leunde tegen de bankleuning aan. Zelfs Mariel wost het nog niet. Wat eigenlijk wel behoorlijk slecht was. Maarja, dan moest ze maar te vinden zijn.
|
|
|
Post by roosje on Jul 31, 2007 10:03:51 GMT 2
Keira stopte ook maar met spelen toen Quizz stopte. Ze liep op Elvira af en ging naast haar zitten. " Zo wat ben jij abnormaal vrolijk, Wat is er gebeurd"" vroeg ze lachend en ze keek Elvira nieuwsgierig aan. " Lijkt mij een goed idee!" Zei ze tegen Quizz.
|
|