Post by greenlightning on Dec 22, 2007 16:29:21 GMT 2
Terry liep grijnzend de trap van de meisjesslaapzaal af. Ze keek lachend de ruimte rond en wierp haar blonde haren naar achter. Ze kon nog steeds niet geloven dat ze haar ahren weer had geblondeerd. Ze leek wel gek! Het verbaasde haar hoeveel ze nu op haar moeder leek. Ze kon niet wachten om dit aan Luke te laten zien Hij zou zich rot schrikken. Met haar nieuwe outfit en haren zou ze zeker de show stelen op het gala. Ze zette het petje nog wat dieper op haar hoofd en leit zich op de bank ploffen. Eens zien hoelang het zou duren voor het iemand opviel...
Een gil klonk vanaf de meisjesslaapzaal, gevolgd door voetstappen die van de trap afrende. "TY! EIKEL!!" Lena rende naar beneden en viel bij de laaste twee treden naar beneden. "Au." Mompelde ze toen ze weer overeind kwam. Ty kwam lachent en rustig naar de trap aflopen. "En mevrouw zei nogwel dat ze nergens bang voor was!" Riep Ty schaterend. "Lena jij... WOW!" Met open mond staarde hij naar Terry. "Schoonheid, je haar!"
Et Eärello Endorenna utúlien. Out of the Great Sea to Middle-earth I am come
Sinome maruvan ar Hildinyar In this place I will abide, and my heirs,
Ace kwam half dansend de leerlingenkamer in. "Ow, jingle bells jingle bells jingle bel rocks. Ow Jingle bell snow..." Hij keek verschrikt op naar ty en lena. En ging toen maar lekker op de bank zitten. Hij keek even opzij. "Jouw ken ik nog...." Zijn ogen werden groot en hij keek even goed. "Terry, ben je wel helemaal goed in je hoofd. Nou krijgt Luke je nooit meer terug. Lekkerding" Lachtte hij. Hij sleog zijn arm om Terry heen.
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 17:24:16 GMT 2
Terry grijnsde stralend naar Ty. 'Dank je. Vind je het mooi?' Ze ging met haar hand door haar blonde haren en maakte een soort huppelbeweging op de bank. Ze keek even op naar Ace en alchte. 'BEn ik opeens zo adners dan? Ik heb eindelijk eht blondje in mezelf omhelst,'lachte ze.
Miquel stapte de leerlingenkamer binnen. Hij keek van Ace naar Terry en glimlachte. 'Zo, nieuw meisje? Of...' Zijn mond viel open toen hij Terry ehrkende en barstte toen in lachen uit. 'Eindelijk! Dit is perfect. Je was al dom en nu ben je blond.'
Lena kwam overeind en grinnikte om Miquel. "Goh, wat ben je toch weer ongelovelijk sociaal Miquel!" "Ja het staat hartstikke leuk!" Riep Ty en sprong op haar af. Hij sprong naast haar op de bang en ging op zijn hurken zitten om haar haar beter te bekijken.
Et Eärello Endorenna utúlien. Out of the Great Sea to Middle-earth I am come
Sinome maruvan ar Hildinyar In this place I will abide, and my heirs,
Ace kwam omhoog. "Dat gebeurd bij jouw ook, bruidsmeisje. ik heb de speciaalste jurk ooit voor je uitgezocht samen met Joey" Hij stond op en rende naar MIquel. Hij lachtte. "Terry, MIquel heef tgelijk" Zei hij, heel onschuldig.
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 17:33:14 GMT 2
Terry snoof, maar glimlachte toen poeslief naar Miquel. 'ACh, ik heb me altijd afgevraagd hoe dat bij jullie zat. Ik bedoel, Tyra is de slimste van jullie, en toch is zij de blondine. Aan de andere kant -ze keek uitdagend naar Ace- maakt de haarkleur bij jongens geen verschil. Zij heoven neit blond te zijn.' Ze draaide haar hoofd tevreden weer de andere kant op en straalde naar Ty. 'Ik ben echt blij dat je het mooi vindt.'
"Ik heb niet eens haar" Zei hij en keek naar Terry. "Grrr..." Hij kneep zijn ogen tot spleetjes. "Ik en Joey, wist je dat nog niet" lachtte hij terwijl hij ging zitten. "Terry, ik stel het zeer op prijs dat je mijn haar mooi vind" Hij stak zijn tong uit.
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 17:43:16 GMT 2
Terry lachte. 'Om de een of andere reden hebben die twee idiote verzonnen dat ze gaan trowuen en ben k hun bruidsmeisje. Ik vind eht zo vreselijk gemeen.' Ze schudde lachend haar hoofd. Miquel -die geen antwoord kon bedenken op Terry's opmerking- richtte zich tot Ace. 'JUllie gaan hier toch neit echt mee door he?' vroeg hij vermoeid.
Shoutbox
There are no posts here. Start the conversation below.