|
Post by Merel on Dec 24, 2007 15:42:17 GMT 2
bp2.blogger.com/_IL-WqF8xhQY/RYPqEYYkfdI/AAAAAAAAAAw/Pyd50qTAkxw/s1600-h/destiny.jpg {linker alweer ^^, } "Mar... Maaar.. Geef nou terug.. Mariël!!" Riep Steve de trap af aangezien Mariël naar beneden gestormd kwam met een kerstmuts op die bij haar outfit paste die ze van STeve had afgepakt. "Kom hem maar hálen!" Brulde Mariël terug naar boven en plofte ergens op een bank neer. "Heey Allemaal!' Zei ze vrolijk. Steve sjokte de trap af naar beneden. "Geef het nou even terug!" zei hij zuchten en keek even de kamer rond wanaar zijn mond half open viel. "Terry? Wat..? Cool!" Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 16:51:43 GMT 2
Hijg rinnikte. "Dnakje lieverd" Hij ging over zijn kale hoof dheen. "WHoehoee" Hij plofte op een andere bank neer en ging languit liggen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 19:43:56 GMT 2
Terry lachte naar Meral. 'Goed, dan zal ik helemaal niks meer zeggen. Jij zal eht wel weten.' Ze glimalchte naar Steve en voelde haar hart sneller kloppen. 'Dank je! Leuk ik nu geen engeltje? Van buiten dan...' Ze4 lachte en draaide een rondje om ook haar nieuwe outfit te tonen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 24, 2007 23:28:10 GMT 2
(*vertaald even* : lijk ik nu geen engeltje? XD ik dacht eerst dat er egeltje stondxD)
Meral glimlachtte even en grijnsde naar Terry en stootte dan Mariël aan "Hee, kerstvrouwtje. Heb je Terry's nieuwe look al gezien?"
|
|