|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 18:31:50 GMT 2
Lena trok een wenkbrauw op. "Ok, die zag ik niet aankomen." Ze gaf Ty desondanks toch een mep tegen zijn schouder. "Je bent nogsteeds een domme koe." Ty wreef even over zijn schouder. "Aha, MAG IK GETUIGE ZIJN?? PLEASE!!!" Vroeg hij terwijl hij overeind sprong.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 19:30:20 GMT 2
Ace haalde zijn schouders op. "Ik weet niet, Miquel is bruidsmeisje, en wie nog meer?" Grinnikte hij. Hij zakte onderuit. "Maar Terry, je bent echt ene lekkerding met dat haar. Dat was je al hoor, maar nu nog meer' Hijs tak zijn tong uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:08:17 GMT 2
Terry grijsnde breed. 'Dan vergeef ik je dat je me dom vindt.' Ze wierp Miquel een vuile blik toe, maar die grinnikte en draaide zijn hoofd af. 'Ik snap jullie niet, met jullie vreemde ideeen... Hoe komen jullie toch op dat huwelijk? Ik bedoel, jij bent een player en Joey heeft echt al vier jaar een vriendin...'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 20:54:37 GMT 2
Meral liep de trtap af en bleef even verbaasd stil staan toen ze Terry zag, en slaakte een klein gilletje. "Woow Ter! Extreme make-over! je ziet er goed uit!". Ze sprong de trap af en sleurde Terry mee in een soort van vreemde omhelzing.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 21:01:41 GMT 2
"Zegt wie, jij vraagt Carmen ten Huwelijk. En dir edraco. En die gekke Manuel. Zegt wie dan!? Wij maken er een grapje van. Maar jullie" Hij keek boos naar Miquel. "Zeg ik er wat van dat jij met Carmen trouwt? Het boeit me geen flikker. Ik ben blij voor je. Zou je ook zo doen als ik uit de kast kwam als homo! Lekkere vriend ben je zeg" Snauwde hij boos. Hij keek naar Meral. "En wat als ik nou eens echt verliefd word?" Hij keek weer naar Miquel. hij had zin om hem een mep te verkopen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:12:04 GMT 2
Miquel deed verschrikt een stap achteruit en staarde zijn vriend aan. 'Sorry, man. Ik zeg eth alleen omdat jullie een grapje maken. Het kan mij niet schelen als je gay zou zijn... als je ee vriendin krijgt ben ik alleen maar blij. Doe effe relaxt. je kent me toch?'
Terry slaakte een kreet toen ze tegen de vlat werd gegooid en lachte. 'Dankje,'zei ze tegen Meral emt een grote grijns. 'Zwart was echt veel te somber. Het werd tijd dat het wat lichter werd. Nu ben ik een engeltje.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 22:18:48 GMT 2
"Waarom doe je er dan zo moeilijk over?" Hij stak zijn hand op en liep naar Meral. HIj gaf haar zacht een kusje op haar mond. Hij keek even om naar Miquel. "Ben blij dat ik geen haar heb, ik heb de looks" Hij keek naar Terry.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 22:24:12 GMT 2
Meral staarde ongelovig naar Terry's haar en grijnsde "Het staat je echt supergoed". Ze keek even op toen ze Ace voelde en keek hem grijnzend aan "Hoi daar"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:29:44 GMT 2
Terry grinnikte. 'Ik ben zo blij dat jullie het leuk vinden. Wat vindt je van de kleding?' Ze pakte haar petje van de grond en zette hem weer op. (zie foto eerste post) Ze draaide zich om naar Ace en grijnsde. 'Sorry, ik zou toch maar haar laten groeien als ik jo was, want ik ben bang dat je geen van bedie hebt.' Ze knipoogde en stak haar tong naar hem uit.
Miquel keek hem na en zuchtte diep. 'Wat heb je toch een lange tenen. Dat ej nog schoenen vind....'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 22:43:07 GMT 2
"Je kleding maakt het plaatje helemaal af!" riep Meral opgetogen en aaide even over de kale, gladde scheden van Ace, alhoewel ze toch nog wat haartjes voelde. "Ik vind dat het met Ace's looks wel goed zit" zei ze dan grijnzend.
|
|