|
Post by ruka on Jul 29, 2007 20:10:10 GMT 2
'Onee, je zat net wel allemaal te mouwen over een of ander buisje ofzo' mompelde Reita en gaapte even, wat een gezeik.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 20:21:17 GMT 2
Miquel knikte. 'ach, as je er geen verstand van hebt, dan ga ik eht er verder ook neit over hebben.'Hij deed een paar sprongetjes opzij. 'Weet je, misschien meot je aardiger zijn tegen mensen die je net ontmoet, heb je meer kans om vrienden te maken.' hij had al zijn interesse in de jonge verloren. Nog steetds blij bouncede hij rond. Terry keek hem even aan en liet haar blik toen afdwalen naar Reita. 'hij heeft gelijk weet je,'zei ze zacht, zodat Miquel eht neit zou horen. 'Je hoeft niet zo lullig tegen hem te zijn...' Ze mocht hem niet, maar daar ahd ze zo haar redenen voor.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 20:27:24 GMT 2
'Dat kan best zo zijn, maar ik haat opscheppers, misschien moet hij zijn eerste indruk ook aanpassen' zei hij rustig. Uruha zei niks maar keek vluchtig naar Reita.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 20:30:44 GMT 2
Terry voelde zich een beetje boos worden. Sinds hij met Carmen had was hij er erg op vooruit gegaan. 'Dit was nauwelijks opscheppen te noemen! Je kan niet zomaar af gaan op hoe eht lijkt. Hij had het echt alleen maar over het surfen, hoe geweldig hij het vond. Niet over hoe geweldig hij was. Ik weet toevallig dat de pijp, de binnenkant van ene golf is, als die dichtslaat. Ik weet dat hij en zijn zus veel surfen. Ze doen eht gewoon graag. hij mag toch wel blij zijn?' Ze had eigenlijk geen idee waarom ze Miquel verdedigde. Misschien omdat dit ook voelde als een belediging tegen Tyra.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 20:36:14 GMT 2
'Ja, maar ik heb ook wel meer verhalen gehoort' Hij keek rustig. Uruha keek naar Terry. 'O wat vond je het aardig van hem toen hij je omhelsde, en nu is het stank voor dank? hij haalde mij, alleen maar voor jou! Als Reita mij niet had geroepen dan had je je vader misschien nooit gezien!' Hij keek naar haar, woede was in zijn ogen te zien. Uruha stond op en ging langs Reita zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 20:41:03 GMT 2
Terry keek hem verschrikt aan. Toen verstrakte haar gezicht. Ze stond op, kwader dan ze in lange tijd was geweest. 'Ik had gelijk. Je bent een eikel! Ik wist eht al ni de uilenvleugel. toen je me troostte en me wilde helpen, toen dacht ik dat ik me ahd vergist. Maar je bent wel zoals ik dacht! En jij - ze wendde zich tot Uruha- Jij bent net zo erg! Ja, ik ben dannkbaar wat jullie voor me hebben gedaan, maar daan mag ik opeens neti meer zeggen wat ik denk? Nou, dan neit! Jullie zijn allebei gewoon zielig! Ik wil je hulp niet eens meer! Als jullie boos worden, alleen maar omdat ik zeg wat ik denk, dan dan...' Ze keek hen even boos aan, zich bewuist dat Miquel was gestopt emt dansen en haar verbijsterd aanstaarde. '... Dan zijn jullie mijn tijd neit waard!' Ze rende weg, zo snel ze kon richting de deur. Miquel keek haar na. Hij draaide zich om naar de twee jongens. 'Zo, jullie zijn goed bezig. blijkbaar kun je zelfs geen emnsen bij je houden die je wel mogen. Jamer voor jou.' Hij sloeg zijna rmne achter zijn hoofd en passeerde Terry bij de deur.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 20:46:31 GMT 2
Uruha haalde zijn schouders op naar Reita. 'Ik zei toch ook wat ik dacht?' vroeg hij rustig. 'Weet ik veel, dat zal ook al wel niet meer mogen volgens haar' Uruha zuchtte. 'Ik houd mijn mond voortaan' 'Wat jij wil' mompelde hij rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 20:52:45 GMT 2
Terry draaide zich woedend om, maar keek geschrokken op toen ze een schreeuw achter zich hoorde. 'hey, man, kijk eens uit!' Miquel deed lachend een stap achteruit. Joey kwam opm de hoek. Zijn shirt was nat van de cola uit zijn blikje. 'Mycaro, stomme idioot, kijk nou!' 'Ach, wat is er, moet je nu in bad? Wat vreselijk!' Joey keek zijn vriedn nijdig aan, maar grijnsde toen breed. Hij trok het shirt uit, zodat zijn boven lijf ontbloot was. Terry bloosde hevig. Joey zag het en knikte een groet naar haar. 'hey, Ter.' Terry zwaaide naar hem en stormde hem toen voorbij. De twee jongens lachten. 'Waar ga je heen?'vroeg Joey Miquel. Die knikte naar Reita en Uruha. 'Weg van hen. Ze zijn nogal tijdverspillend en humeur verpestend.' Joey lachte. 'goed dat ik het weet.' 'Ga je mee surfen trowens?' 'Altijd!' Miquel knikte en stak zijn hand op als groet. Joey deed hetzelfde, gooide zijn shirt ergens in een hoek en rekte zich uit. hij liet zich op de bank ploffen en dronk de rest van zijn cola.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 20:57:26 GMT 2
Reita zuchtte en stond op. Hij maakte woedend een bol water en gooide die tegen de muur kapot. Hij wist niet op wie die boos was, op zichzelf? Uruha? Terry? hij wist het gewoon niet, misschien om het feit dat niemand hem gewoon echt probeerde te kennen. En niet alleen maar naar zijn verkeerde kant te kijken. Hij maakte een bol vuur en wou hem weggooien hij bedacht zich net op tijd en maakte er maar een bal water van, weer spatte hij uit een op een muur. Hij ging boos op de grond zitten.
Uruha zei niks, hij keek alleen naar Reita. "is het dan echt zo verkeert wat we zeggen en doen?" dacht hij in zichzelf, hij keek naar de grond en mompelde iets onverstaanbaars.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:08:41 GMT 2
'Blijkbaar,'zei Joey tussen twee slokken door. Hij dronk eht bik leeg, boerde, gooide het blikje en die landde perfect in de vuilnisbak. Hij rekte zich uit, genietend van alles. Hij keek naar de twee vlekken water. 'weet je, die ene vlek, die lijkt wel wat op een naakte voruw, als je het een beetje van opzij bekijkt.' Hij draaide zijnhoof half en grijnsde breed. Hij mist zijn vriendin, meer dan iemand, - op Shirie na- wist.
|
|