|
Post by ruka on Jul 29, 2007 21:12:22 GMT 2
'Ach, soms haat ik dat ik niet gewoon kan slapen en nooit meer op hoef te staan' Uruha rende naar Reita toe. 'Zoiets moet je niet zeggen' zei hij bezorgt en omhelsde hem even. 'Sommige mensen vinden je aardig, alleen omdat je er zo uit ziet schrik je sommige mensen een beetje af' zei hij haastig, en hij deed zijn neusband wat strakker. Reita keek naar de grond.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:16:21 GMT 2
Joey keek hen verbaasd aan. 'Zover als ik Terry ken, laat ze zich daar neit door afschrikken. Als ze zo boos is als ze net was, ik heb haar horen schreeuwn, maar heb niet verstaan wat ze nou riep, dan is er iets mis met je persoonlijkheid. Of in elk geval, hoe je tegen haar deed. Hetzelfde geld voor Mycaro. boeit hem het hoe je eruit ziet. Misschien moet je niet de uiterlijk de schuld geven.' Hij leit even zijn blik overhen gaan. 'Volgens mij is daar ook niet al te vele op aan te merken.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 21:21:06 GMT 2
'Ach er zal wel niks goed aan mij zijn' Reita stond op en ging voor het haardvuur zitten. Hij zei niks en hij bleef naar de vlammen staren. Uruha keek naar de grond. 'ach, als je iets goeds doet word het ook niet goed gevonden, en ben je alleen maar bruikbaar op dat moment' Uruha ging bij Reita zitten en streelde over zijn kaaklijn. Reita draaide zijn hoofd als teken dat hij dat niet wou. Hij gooide zijn hand in het vuur en liet het op het hout liggen. 'Ik haat het dat ik tegen vuur kan' zei hij en deed zijn hand, die niks had geleden weer uit het vuur.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:28:07 GMT 2
Joey trok even verbaasd zijn wenkbrauw op, maar ging er verder niet op in. Hij zuchtte diep. 'Die instelling meot echt veranderen. Je werkt er mensen enorm mee op hun zenuwen. Als iemand je mag, zorg dan dat je goed voor die persoon zorgd. Als je dat niet doet, dan zullen ze je laten vallen. Dat is zonde.' Hij rekte zich uit. 'ik heb Terry nog nooit zo boos gezien. Wat is er gebeurd echt? Had het iets met Mycaro te maken?'
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 21:31:03 GMT 2
'Miquel deed iets ofzo, en toen werd ik een beetje chaggie. En toen werd ze boos op mij, en toen werd Uruha boos op haar, omdat ze me wel allemaal dankbaar was voor weet ik veel wat, maar dat ze dan nu opeens boos was. En ik weet het ook niet, het was gewoon pure onzin' Hij begroef zijn gezicht in zijn handpalmen. Hij had er voorlopig geen zin meer in. 'Hij is moe' zei Uruha als smoes voor zijn gedrag.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:37:29 GMT 2
Joey staarde hen verbaasd aan. 'Wacht even. Als ik het goed begrijp, jij deed kut tegen Mycaro, Terry werd toe boos op jou.. daarom?' Hij staarde even voor zich uit. 'Wat heb je dan echt gezegd? Die twee haten elkaar! Als ze het opneemt voor Mycaro.. dat had i metoen zien!' Hij draaide zich om, alsof hij hoopte dat ze terug zouden komen en eht nog ene keer zouden doen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 21:39:43 GMT 2
'Ik zei gewoon dat hij een opschepper was' mompelde Reita en gaapte. Hij was ook echt moe, maar dat wou hij niet toegeven.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:42:46 GMT 2
Joey staarde hen verbijsterd aan. 'maar dat is ook. Waarom werd ze an boos?' Hij snapte er geen bal van en ergens geloofde hij de jongens ook niet. Hij liet achterdochtig een blik van de ene jongen anar de ander gaan. 'Ik betwijfel of dat alles was.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 21:50:59 GMT 2
'En Uruha zei dat ze ondankbaar was, omdat hij ervoor had gezorcht dat ze haar vader weer kon zien' Uruha keek op. 'En omdat toen jij haar omhelsde ze je ook nog mocht' zei Uruha twijfelig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:57:24 GMT 2
Joey zuchtte diep. 'je vond haar ondankbaar alleen omdat ze eht voor Mycaro opnam? Dat is trowuens ook echt een wonder... ik ga echt uitzoeken hoe dat zit... maar waarom zeg je dat dan? Was het zo erg? Ik bedoel, Mycaro is een van me beste vrienden. Hij is trots op wat hij kan, ja dat klopt. Was hij zo erg aan eht opscheppen dan? Volgens mij doet hij dat de laatste tijd al veel minder...'
|
|