|
Post by ruka on Jul 29, 2007 23:08:26 GMT 2
'Dat geloof ik ook wel, maar ik houd niet echt van "spelen"' zei Reita rustig en keek naar het plafond. Uruha keek naar de grond en hield zijn mond maar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:15:52 GMT 2
Joey lache. 'Oh, ze heeft je gezoend.' Hij lachte hard en vrolijk. 'Ach, daar meot je je niks van aan trekken. Ik denk neit dat je gevoelens voor haar hebt, anders had je neit zo gereageerd. of.. juist wel.' hij schrok en keek hem opeen bloedserieus aan. 'je hebt toch gen gevoelens voor haar he? Dat zou echt een grote fout zijn! Ik denk namelijk dat ze niet op jou zou kunnen vallen.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 23:21:12 GMT 2
'Neeee!!' schreeuwde Reita bijna en moest toen even lachen. 'Nee, ze is echt niet mijn type' Hij schudde even zijn hoofd. 'Sorry' mompelde hij toen maar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:24:30 GMT 2
Joey haalde opgelucht adem. 'Gelukkig maar. Je zou niet de eerste zijn, weet je. Er zijn genoeg jongens die haar aandacht trekken en mooi genoeg zijn voor een dagje. daarna is de volgende aan de beurd, maar ze laat wel de jongens verlangend en verliefd achter. Vreselijk.' Hij schudde zijn hoofd. 'Het is een slechte gewoonte. Pas als ze echt om een jongen geeft, als vriend, zal ze hem sparen, of hem waarschuwen. Anders... Dan speelt ze gewoon met je.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 23:26:52 GMT 2
'Ja, ik snap wat je bedoelt. Ik ben niet zo iemand die op zulke types valt. Maar sommige jongens voelen zich toch behoorlijk shit als ze dat zo maar blijft doen' zei Reita rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:32:48 GMT 2
(hunter? xD Waar komt hij nou weer vandaan? xD)
Joey knikte. 'Ach, het heeft wel wat. Het is gewoon de gedachte, dat zij misschien die eprsoon zijn die haar voor zich kunnen winnen.' hij schudde zijn hoofd. 'Sukkels. Als ze met je speelt kan je alles vergeten. Dat snappen ze niet. Nou ja, hun probleem.' Hij lachte. 'Gelukkig heb ik een meisje dat wel tevreden is emt een jongen.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 23:36:39 GMT 2
'Nou vertel? wie is de gelukkige?' vroeg Reita grappend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:48:49 GMT 2
Joey lachte. 'je kent haar niet denk ik. Ze zit op mijn echte school. Ze is Frans. haar naam is Natasha. Ze is lang en blond. Met mooie vormen en een slank lijf. Ze heef van die groene ogen die je zowel kunnen liefkozen als verbranden, als je weet wat ik bedoel.' Hij zuchtte diep en glimlachte gelukkig. 'Ik hou van haar.' De wereld mocht het weten. hij zou met haar trouwen, honder procent zeker!
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 23:53:36 GMT 2
'Okee' zei Reita lachend. 'Nee alsjeblieft, een meid? Hoef ik niet aan te beginnen, het gaat gegarandeerd mis. Ik heb nooit zoveel geluk in de liefde' zei hij en keek even naar Uruha.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 0:08:59 GMT 2
Joey hield zijn gelukkige glimalch nog drie seconden vast en stond zich toen toe om weer naar Reita te kijken. 'Tja, dan blijven of mannen of eenzaamheid over,'lachte hij. Het makte hem niet uit, zoalng hij er maar geen getuige van hoefde te zijn! Hij wist dat Shirie een vriedn had die homo was en dat ze helemaal gek op hem was, omdat hij mee ging shoppen enzo.
|
|