|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:01:53 GMT 2
'N-nou, dat was het niet maar...' hij stopte. Hij wou het wel zeggen, maar hij kon moeilijk zeggen dat het door voldemort kwam, en dat hij drie botten van hem had en daarom heel dicht met hem in contact stond. Als hij boos is, dan is Uruha ook boos. Uruha slikte. Dit zal hij nooit kunnen uitleggen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:06:51 GMT 2
Joey haalde zijn schodeurs op. 'Als ze jullie mocht, dan is dat nu voorbij, gelukkig is terry alles behalve haatdragend. Als jullie zouden proberen om weer normaal tegen ahar te doen, je te verontschuldigen, of het uitleggen op een maneir die ze accepteerd.. dan komt het wel weer goed.' Hij rekte zich uit. 'wat dat betreft is ze heel eenvoudig. Heel anders dan Shirie.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:11:16 GMT 2
'Maar het zit een beetje ingewikkeld' zei Reita rustig en keek naar Joey. Reita was gewoon iemand die er niet van hield als iemand zo zenuwachtig in zijn ooghoek rond sprong, en werd daar altijd een beetje bot door, maar zo bedoelde hij het niet. En Uruha kon er helemaal niks aan doen, want Voldemort was boos, dan word Uruha dat ook.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:14:48 GMT 2
Joey haalde zijn schodeurs op. 'dat moet je maar met hen regelen. Ik vroeg me alleen af wat er was gebeurd. mij boet het verder helemaal niks wat er zich tussen jullie afspeelt. Haat elkaar maar lekker, haat mij, ik zit er allemaal niet mee.' Hij rekt zich uit, heerlijk lui. Hij zou later nog wel ff gaan vleigen. En een shirt aantrekken.. dat moest ook nog. Ergens had hij daar helemaal geen zin in. Hij zat prima.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:17:52 GMT 2
'Ik haat niemand' zei Uruha rustig en keek naar de grond. Hij was nooit zo'n prater, daarom was het bij hem soms zo vreemd dat hij zo boos kon worden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:20:52 GMT 2
Joey haalde zijn schouders op. 'Ook prima. Ik zit nergens mee.' hij gaapte. Dus... jullie hebben Shirie ook al ontmoet geloof ik?' Hij kon een grijns niet odnerdrukken. Hij was haar tegen het lijf gelope, kokend van woede. Zelfs hij was neit zo stom om haar lastig te vallen als ze zo kwaad was.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:24:27 GMT 2
'Klopt' zei Reita rustig en ging keek eindelijk om. hij ging op een stoel zitten, en Uruha ging op een leuning van een andere stoel zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:50:34 GMT 2
Joey barstte in lachen uit. 'Blijkbaar waren jullie even erg van haar onder de indruk als zij van jullie. Ze had het over... jullie proberen te helpen en alleen maar afgebekt worden. Tja, als dat zo is.. dan heb je eht voor altijd bij haar verkloot.' hij lachte nog steeds. Hij vond het erg grappig.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:53:48 GMT 2
'Hallo, ze wou botten uit mijn lijf halen, okee, ze probeerde wel te helpen, maar Reita komt soms bot over, en ik ben iets iets' mompelde Uruha twijfelig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:05:14 GMT 2
Joey staarde hem aan. 'botten... Ehm... ja, tuurlijk. Dat bedoelde ze vast goed, maar ik snap er helemaal niks van!' Hij schudde zijn hoofd. 'Ze kan het niet hebben als mensen haar goede hulp, of haar goede bedoelingen beantwoorden emt botte opmerkingen ofzo. Ze bedoelt eht niet kwaad. Eigenl;ijk nooit. Als ze dat wel doet, is het meestal mijn schuld. Ze is gewoon.. erg blij met zichzelf en het leven en porbeerd van elke dag zoveel mogelijk te maken en ook adneren te laten genieten en blij te maken.' Hij hield van haar, onderandere daarom. hij wist dat hij ltijd bij haar terecht kon.
|
|