|
Post by ruka on Jul 28, 2007 20:57:57 GMT 2
Reita zuchtte. 'Zo kun je het noemen' mompelde hij rustig. Hij hield er niet van als mensen zijn achtergrond belachelijk maaktte. Hij dacht dat hun vriendschap wel een kans had kunnen maken, maar het leek er op dit moment niet echt op.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 21:21:24 GMT 2
Shirie keek hem vreemd aan. 'Wat? Is er wat?' Ze kon niet bedenken wat ze verkeerd ahd gezegd, maar blijkbaar had ze dat wel. Enorm veel vraagtekens dansten boven haar hoofd, terwijl haar hersens op volle toeren werkten. Wat had ze gezegd?
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 21:35:34 GMT 2
'Nee er is niks, ik, nou er is niks' Hij keek naar de grond, ooit zal hij Voldemort doden, ooit zal hij
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 21:51:04 GMT 2
Shirie staarde hem verbijsterd aan. 'Echt, er is iets, en erover leigen gaat je neit helpen. Vertel eht me nou ik bedoelde niks verkeerds met wat ik zei? Zeg me nou niet dat je boos bent omdat ik Voldemort belachelijk maak.. hij is gewoon extreem lelijk...' Ze snapte hem echt niet, maar hem kwetsen was wel het laatste wat ze had gewild.
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 22:04:40 GMT 2
'Laat nou maar gewoon' Reita zuchtte en ging op een bank op zijn rug liggen en staarde naar het plafond.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 22:13:22 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'Nee, ik heb iets fouts gezegd en nou wil ik weten wat. Ik had niet door dat ik je beledigde, dus nu wil ik weten wat ik zei, zodat ik me kan verontschuldigen. Iemand kwetsen voor de lol is neit mijn hobbie, al lijken sommige mensen te denken van wel.' Ze bleef hem aanstaren, vastbesloten.
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 22:14:42 GMT 2
'Er is niks, ik zal mezelf wel gewoon aanstellen ofzo' Zijn stem leek te schuren als hij praatte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 22:16:48 GMT 2
Shirie gromde. 'Dat is neit waar. Het is duidelijk belangrijk voor je, hoe hard je dat ook ontkent. Jongens... Kom op, vertel het nou gewoon, des te eerder ben je van mijn gezuer af. Ik ben neit iemand die opgeeft.' En ook niet iemand aan wie je ontsnapt. Ze zou hem volgens tot in de hel als eht moest.
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 22:22:00 GMT 2
'Goed goed, gewoon dat je over die dooddoeners praatte enzo, en over mij, als Japaner enzo' Hij zuchtte, hij had ook wel gehoopt dat hij een italiaan was ofzo, daar vielen teminste meer mensen op.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 22:26:07 GMT 2
Shirie zuchtte en grijnsde. 'Was dat nou zo moeilijk? Om heel eerlijk te zijn, ik vind italianen vreselijke jongens. Echt, hideous. Japanners zijn kwa uiterlijk zo anders dan andere mensen, ik heb je al gezegd dat ik van uniek zijn hou. Dat geld al helemaal voor uiterlijk. Ze zijn anders en dat vind ik geweldig en nog mooi ook.' Ze haalde haar schodeurs op. 'Sorry als ik te ver ging met die grap over dooddoeners. Ik bedoelde niet dat Japanners leken zijn, of dooddoenres, alleen dat als dooddoeners en voldemort hen werkelijk na hebben gedaan, ze er zo erg in mislukt zijn dat ze bijna hun eigen volkstam hebben gemaakt.' Ze glimlachte, terwijl het beeld van een Engelse Voldemort, die probeerde om Japanner te worden, een wit monster werd.
|
|