|
Post by ruka on Jul 28, 2007 18:10:58 GMT 2
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 19:45:14 GMT 2
Shirie lachte. 'Ik ben gek op kleurtjes. Hoe meer hoe beter. Lekker combineren met van alles en nog wat.' Ze ging weer zitten en legde tevreden haar voeten weer op tafel. 'maar ik denk dat kleurtjes je goed zouden staan. Ach, je meot het zelf weten, deze kleren zijn ook echt goed.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 19:48:10 GMT 2
'Ik heb wit en zwart, vind ik toch best goed gecombineert van mezelf. En niet te vergeten, mijn witte neusband past er geweldig bij' Reita moest even lachen maar keek toen even naar de grond.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 19:53:47 GMT 2
Shirie keek hem aan. 'Dat is waar.' Even liet ze haar blik er schattend op hangen. 'Waarom draag je dat ding trowuens? Niet dat ik het erg vind hoor. Het staat je wel. Maar doet het ook iets? Of is het gewoon mooi?' (jah, zo subtiel is ze niet xD) Het maakte haar helemaal neit uit dat hij het ophad. Het maakte hem uniek. Jeej, uniek! Ze moest haar best doen om geen vrolijk dansje te doen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 20:03:41 GMT 2
'Nee, het is gewoon een..., een ding van mij, niet omdat het een rede heeft. Het heeft wel een rede, het bedekt mijn neus' Hij keek even naar Shirie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 20:15:32 GMT 2
Shirie trok haar wenkbruaw verbaasd op. 'Dat zie ik. Maar, waarom? Wat is er mis met je neus? Zelfs als hij enorm was, of mini, waarom zou je je neus verbergen?' Als iemand die in innerlijke schoonheid en perfectie geloofde, was dit neit te begrijpen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 20:22:09 GMT 2
'Er is niks mis met mijn neus, maar ik wou iets wat van mezelf was, iets wat niemand anders had, en ik kon niks anders bedenken dan dit. Heel zwakzinnig maar het zit ook gewoon fijn' Hij keek naar Shirie en moest gelijk lachen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 20:31:06 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd, maar kon een glimalch neit onderdrukken. 'Wat is er zo grappig?'vroeg ze en kon een liefdevolle blik niet onderdrukken. Vreemd, maar hij was zo slecht neit als hij leek. Misschien zou er toch zoiets als een vriendschap ontstaan...
|
|
|
Post by ruka on Jul 28, 2007 20:35:22 GMT 2
'Niks hoor, alleen het feit dat heel veel mensen denken dat ik mijn neus wil verbergen, het is een gewone neus hoor, alleen misschien wat platter dan de meeste hebben' Hij dacht na over wat voor stom iets hij nu weer had gezecht, hij moest bijna weer lachen en kreeg een binnepretje. Hij hield het best goed in, maar in zijn ogen zag je de twinkeling, de twinkeling dat hij bijna in lachen uit barstte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 20:38:49 GMT 2
Shirie had dezelfde neiging. 'dat zal dan wel met je achtergrond te maken hebben. Tenslotte, hebben de meeste Jappanners bijna geen neus.' Ze grijnsde breed. Opeens sprong ze half op. 'Dat is het! Voldemort is gewoon een extreem mislukte versie van ene japanner! Hij probeerde hun mooie en unieke stijl na te doen en werd zo'n monster. Tjah, die man heeft ook geen smaak. Zelfs zijn dooddoeners proberen jou na te doen. In plaats van een neusbeschermer, gewoon een heel amsker. Die hebben het verkloot.' Ze kon haar alchen nu niet inhouden en gierde eht uit.
|
|