|
Post by admin. on Jul 16, 2007 19:16:22 GMT 2
Prue keek bezorgd naar Joey. "Ik begrijp dat je je rot voelt, maar je kunt niet zoveel doen. De helers in het St Holsito weten vast wel wat ze moeten doen. Vertrouw ze maar" zei ze, in een poging hem iets te troosten. Voorzichtig legde ze een hand op zijn schouder. "Je kunt echt niets voor haar doen. Shirie zou willen dat je hier bleef, zodat de helers haar kunnen helpen. Als jij daar naar binnen gaat word het mischien nog erger"
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 20:45:31 GMT 2
Carmen stond boos op. "Waarom zou ze niet willen dat haar beste vriend bij haar was?! Hij weet toch wat er precies met haar is... Hij zegt net dat haar moeder niet kwam en alleen haar vader... maar zover ik begrijp weet haar vader er niet bijster veel over. Dan is Joey de enigste die er genoeg overweet!"
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 20:47:33 GMT 2
"Ik denk ook dat Joey juist kan helpen.. "Zei Mariël. "Fijn.. Ze had het net goed gemaakt met haar vader.."Mompelde Steve.. Mariël lette er niet op. "Ik vind dat je nog een poging moet wagen.. Ik wil wel mee, maar ik wacht buiten wel." Zei ze aardig vastbesloten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 16, 2007 20:55:12 GMT 2
Joey knikte evn traag en stond toen op. Een vastberaden uitdrukking stond op zijn gezicht. Shirie zou mensen knock out hebben geslagen om bij me te komen, zodat ze zeker wist dat ik in orde zou zijn.' Hij keek op naar Mariël. Ga maar mee, als je wil. Ze zal dat vast neit erg vinden. Kom op, ik ga die vrouw eens laten zien dat ik in elke relat de broek aan heb, zelfs als ik geen relatie met die persoon heb!' Hij aaide Browspot over haar kop. Ze stond op, maar liet zch toen weer zakken.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 20:57:41 GMT 2
Carmen rechte haar rug en grijnste. "Okey, ik heb een vredelievender idee. Wie van jullie kunnen hier goed met bezems overweg. En dan heb ik het niet over vegen."
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 21:03:38 GMT 2
"Ik." Zei Mariël en keek naar Joey.. "Komop.. Ik zal je wel helpen.. Ik kan aardig goed vechten hoor." Zei ze grijnzend.. Nouwja, als het er echt opaan kwam kon ze goed vechten.. "Ik dus totaal niet.." zei Steve en keek naar Carmen.. "Jij wel dan?"
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 21:06:47 GMT 2
"Beetje, maar goed genoeg voor mij idee." Carmen knipoogte. "Vrij simpel. We sneaken weg van school, gaan naar het ziekenhuis, sneaken naar binnen door het raam! Makkelijk zat!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 16, 2007 21:26:11 GMT 2
Joey schudde lachend zijn hoofd. Grijnzend veegde hij de laatste tranen weg. 'We gaan alleen vechten als eht moet, en dan nog, ik sla. Ik laat jullie het werk toch neit doen? Als iemand aan g komt, dan hebben ze een probleem.' Hij zweeg even. 'ook als ze me bij haar vandaag houden. b en G twins forever!'
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 21:30:22 GMT 2
"Nou!" zei Mariël en gaf Joey speels een duw.. "Toe nou! Bederf mijn pret nou niet!! Ik wou ze net een demonstratie geven van hoe dreuzels vechten!! Dat leek me nou altijd al zo leuk!" Zei ze en trok een sip gezicht.. "Trouwens het lijkt me wat onnodig om op bezems te gaan, als je ook haardvuren en alles hebt." Opperde Steve.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 21:32:40 GMT 2
"Maar met bezems is onverwachter! Haardvuur dat hoor je veels te goed. EN trouwens, bezems is veel orgineler!" Carmen grijnste.
|
|