|
Post by Madjic on May 24, 2007 19:08:41 GMT 2
Carmen glimlachte. "Charmeur." Mompelde ze, ze kon het niet laten te zeggen. Ze grinnikte en schudde haaar hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 19:11:31 GMT 2
'het is toch waar?'lachte Miquel. Hij ging iets voorover zitten en trok zij wenkbrouwen op. 'je weet dat ik je mooi vind. ik ben ook neit de enge heb ik zo het idee -zijn blik gleed even over Hunter- en dat gezichtje van jou is je visite kaartje. Dus laten we daar maar voorzichtig mee zijn.' Hij voelde zich wat ebter nu hij zag dat ze niet boos op hem was. Hij liet zich achterover zakken en legde in armen onder zijn hoofd.
|
|
|
Post by ruka on May 24, 2007 19:15:54 GMT 2
Hunter stond op, "moet hij nu heelde tijd zo doen?" dacht hij vies bij zichzelf en stond op, en ging ergens in een hoekje zitten.
|
|
|
Post by ruka on May 24, 2007 19:19:38 GMT 2
(sorry moet eten bye bye)
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 19:21:44 GMT 2
Carmen zuchtte en keek Hunter na. Ze had gehoopt dat ze een beetje met elkaar konden opschieten. "Goed ik zal voorzichtig zijn." Zei ze en keek om naar Hunter. "Hunter, kunnen we hier niet een weddenschapje van maken? Nu hebben we allebei de belofte gedaan voorzichtiger te zijn." Lachte ze. Ze hoopte, dat als zij wat vrolijker zou doen, dit over zou slaan op Hunter.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 19:24:35 GMT 2
Miwuel grinnikte om Carmens poging. Ze snapte het niet. Hunter wilde haar voor zichzelf en da was een uitslover als hij wel het laatste wat hij wilde. Miquel verstoorde de romance. Nou, dat bleef hij lekker doen, totdat Carmen dudielijk zou maken at ze voor Hunter koos. Tot die tijd... maakte hij ook nog kans en dit was een meisje, die hij niet zomaar zou laten ontsnappen.
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 19:34:51 GMT 2
Carmen keek om toen ze Miquel hoorde grinnikte. "Wat?" Ze keek hem vragend aan. "Heb ik iets stoms gezegt ofzo?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 19:38:44 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd. 'Nee. Alleen, verwacht neit dat Hunter en ik vrienden worden. dat zouden we waarschijnlijk zoiezo niet zijn geworden. We zijn nogal adners. Mar nu zijn we ook nog een soort van rivalen. Tjah, voor jou kan ik aardig tegen hem doen, maar dat veranderd niks.' Hij keek de jongen na. Wie weet hoe het loopt...
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 19:47:01 GMT 2
Carmen kreunde en wende haar hoofd af. "Okey." Zei ze afwezig. Ze vond beide jongens heel aardig en eigenlijk voelde ze meer voor hen beide dan alleen vriendschap. Ze wilde geen van beide kwijt en kon ook echt niet kiezen. Het baadde haar meer zorgen dan ze had gedacht. Aan de andere kant had ze ook nooit bedacht dat 2 jongens haar leuk vonden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 19:52:16 GMT 2
Miquel barstte in lachen uit. Hij liep naar haar toe. 'Maak jij je nou maar nergens zorgen om,'zei hij en hij ging naast haar zitten. Hij pakte haar hand en probeerde haar blik te vangen. 'Ik heb het je toch gezegd? Ik wil je helpen, als vriend. Ik zal er zijn. Hoe dan ook. Je hoeft me niet te kiezen of bang te zijn dat je me kwijt raakt, want daar ben je abng voor he? Dat als je een van ons zou kiezen, of geen van beide... dat je dan een van ons kwijt zou raken he? Geen zorgen. van mij ben je nog neit af.' Hij knipoogde vrolijk.
|
|