|
Post by Madjic on May 30, 2007 21:43:01 GMT 2
Carmen keek van Hunter naar Miquel. "Ik...ummm... Ik weet niet." Ze zuchtte en liet haar hoofd hangen. Ze haatte dit gevoel, ze wou dat ze beide jongens tegelijkertijd kon zijn. Maar de jongens mochten aan de andere kant ook weer niet bij elkaar zijn, ze wilde niet opnieuw een ruzie. Verslagen legte ze haar hand voor haar gezicht.
|
|
|
Post by ruka on May 30, 2007 21:49:21 GMT 2
Hij snapte niet wat er met haar was, 'het hoeft niet hoor, dan laat maar, je mag wel hier blijven' zei hij rustig. 'Ga maar praten met hem daar, misschien voel je je dan beter, kan hij zijn sterke verhalen vertellen' Hij schudde zijn hoofd
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 21:56:16 GMT 2
"Nee, dat is het niet." Mompelde Carmen en stond op. "Laat ook maar, je snapt het toch niet. Niemand zal het snappen ook." Ze draaide zich half om en keek naar de grond schuin naast zich.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:13:56 GMT 2
'Ah, kom op! Ga mee, dat is gezellig! Het is nu eindelijk weer eens mooi weer. Straks regenten het weer. Kom, ga mee?' Terry glimlachte naar Carmen. Ze kende haar niet, maar als ze een vriendin was van Hunter dan zou het wel goed zijn. Ze wierp een schine blik op Miuel. Hij zou toch neit meegaan he?
'Misschien is eht wel lekker om even te zwemmen. Het zou gezellig zijn als je met ze mee gaat denk ik.' Miquel glimlachte naar haar. Hij wilde helemaal niet dat ze weg ging. Zelf zou hij absoluut neit meegaan. Maar voor haar zou het echt leuk kunnen zin...
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 22:24:34 GMT 2
Misschien hadden ze wel gelijk, dacht Carmen en ze keek Miquel aan. "Denk je, ik bedoel, ja dat zal wel. Maar..." Ze keek naar Terry en Hunter. "Ga jij niet...? Vind je het niet erg...? Ik vind het niet zo eerlijk als... Uhmmm..." Ze sloot haar ogen en zuchtte. "Wat ik probeer te zeggen is dat ik het niet leuk vind om je dan hier alleen achter te laten."
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:29:34 GMT 2
Miwuel glimlachte. 'Geen zorgen, Carmen mij roosje - Terry rolde met haar ogen- gaan jullie het nou maar gezellig maken. Ik red me wel. Ik ga wel kijken of ik men suje ergens kan vinden ofzo. Kom op, ga lekker zwemmen. Wordt vast gezellig.' Dat hoopte hij. Ze moest weer vrolijk worden, of dat nou met of zonder hem was.
Terry staarde geshoceerd naar Miquel. wat was er met hem gebeurd? Ze schudde haar hoofd. Okeej, ze begreep nu officieel helemaal niks meer van hem. Ze voelde kippevel en herinnerde zich opeens dat ha;f naakt was. Ze sommeerde een roke en shirt en trok die aan. 'Ik ga toch echt neit naakt door de school lopen,'zei ze zacht.
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 22:37:04 GMT 2
"Goed, ik ga wel mee. Ik bedoel, leuk..." Carmen schudde haar hoofd. "Momentje." Ze liep naar boven en keek in haar koffer. Ze had geen idee of ze wel zwemkleren bij had. Toen zag ze het, een rode bikini met op het broekje klein het embleem van haar familie. Een rijk versierde L. Carmen zuchtte, zonder twijfel had haar moeder hier iets mee te maken. Ze trok de bikini aan en deed een omslag rok om. Haar haar deed ze in een staart, waarbij ze de witte plukken van haar haar los liet hangen. Snel gritste ze een handdoek mee en ging terug naar de andere. Ze kwam stilletjes de llkamer weer in en sloeg haar armen over elkaar.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:42:44 GMT 2
Miquel voelde een vreemde sensatie. Hij deed zijn uiterste best om niet naar haar te staren, maar zijn lichaam reageerde neit meer. Hij slikte, sloot zijn ogene n deed ze weer open alsof hij niet geloofde wat hij zag.
Terry slakte geergerd een zucht. 'Jaja, sta haar neit zo aan te gapen. Ze is mooi, maar daar voel je je als meijse neit bij op je gemak, vuile player!' Ze sloeg haar armen over elkaar. Ze ahd de blik van Miquel ook op zichzelf zien vallen, maar had dat genegeerd. Miquel slikte opnieuw en draaide langzaam zijn hoofd weg.
|
|
|
Post by ruka on May 30, 2007 22:49:14 GMT 2
Hunter zei niks en deed zijn shirt ook maar weer aan. 'Verspil geen moeite aan hem Terry, hij is een uitslover' hij keek naar Terry en toen naar Carmen. 'Zullen we dan gaan?' vroeg hij en wees op de deur.
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 22:49:22 GMT 2
Carmen lachte kort en zacht. Ze keek Miquel heel even aan, maar wende haar hoofd toen snel weg. Daarna keek ze naar Terry, wat zei ze nou net? Ze voelde opnieuw een woede opkomen, maar deze keer anders. Ze ook nu haar hoofd weer af. Uiteindelijk besloot ze maar gewoon niemand aan te kijken en haar aandacht op de grond te vestigen. Had ze nou net een compliment gekregen?
|
|