|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:54:05 GMT 2
Terry snoof. 'Die stommeling,'zei ze zacht,'als het maar mooi is, dan moet hij ernaar kijken. Pff, hij kan zijn ogen neit eens van haar afhouden..' Ze leek neit door te hebben dat Carmen haar verstond. 'We meoten heb blinddoeken,' zei ze met een grijns tegen Hunter.
Miquel zuichtte diep. Ze is meer dan alleen mooi... Ze is meer dan alleen mooi... Hij bleef die woorden heralen voor zichzelf. hij moest veranderen...
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 22:57:13 GMT 2
Carmen keek Terry vuil aan. "Sorry?!" Zei ze verontwaardigt. Ik haar ogen brande haar woede. "Als je iemand niet mag kun je het ook wel hardop zeggen hoor!"
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 23:00:49 GMT 2
Terry deed verschrikt een stap achteruit. 'Miquel weet dat ik hem niet amg, toch Miquel?' Riep ze naar hem. Miquel, verstoord in zijn gedachten keek op. 'Dat weet ik, ik jou ook niet.' Terry keek Carmen weer aan. 'ik ben neit bang om het hem te zeggen hoor. Ik vind het alleen niet nodig om elke keer tegen hem te praten.' Het was wel dudielijk dat ze het niet echt kon warderen hoe ze over Miquel sprak... daar moest ze op gaan letten...
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 23:09:48 GMT 2
"Mensen kunnen veranderen, als je ze maar de kans geeft." Carmen baalde haar vuisten. "Miquel vertelde over jou. En ik kan je vertellen, je bent niet wat ik verwachte." Ze had ineens geen zin meer om te zwemmen, ze had nergens meer zin in.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 23:12:27 GMT 2
Terry keek nar Miquel. Hij had over haar verteld? 'Wat heeft hij dan gezegd?' Ze sloeg haar armen over elkaar en keek naar het krullende achterhoofd van die jongen. Miquel keek traag op. Wat was daar nou allemaal aan de hand? Waarom ruzieden die twee opeens? Hij had gedacht dat die twee het wel goed zouden kunnn vinden..
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 23:17:02 GMT 2
"Dat jij, net als ik, niet echt paste bij je familie paste. Black sheep. Mijn broertje heeft me werkelijk zo genoemd." Carmens blik werd ernstiger. "Ik had op de een of andere manier niet verwacht dat je zo zou zijn."
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 23:30:45 GMT 2
Terry keek haar even aan. 'Zwart schaap is mijn eigen naam. Ik gaf hem mezelf.. omdat ik neit wilde zijn zoals mijn familie. Ik spring eruit. Ik ben de enige met zwart haar. Iedereen in mijn.. stieffamilie is blond.' Soms was het moeilijk om Alex en Danny te zien als stieffamilie. Dat waren ze, maar Danny was haar broer en Alex haar vader. Ze zuchtte diep. 'Ik weet neit wat voor beeld je dan nu van me ehbt, maar ik ben gewoon wie ik ben en als dat je niet zint...' Ze haalde haar schouders op. 'Ik ben ook maar gewoon ik.'Ze keek Carmen een beetje onzeker aan.
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 23:36:12 GMT 2
Carmen sloeg haar ogen ten gronde. "Het spijt me. Ik weet de laatste tijd al niet meer wat ik moet verwachten, alles is al anders dan ik dacht." Ze keek Terry weer aan. Het verhaal was minder erg dan ze dacht, misschien maar goed ook. Ze keek Miquel even aan. "Maar ik meen wel wat ik zei... over dat mensen veranderen." Ze keek weer naar Terry. "En zijn wie je bent is een beter antwoord dan ik had kunnen geven."
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 23:39:44 GMT 2
Terry knikte. 'Mijn moeder zegt dat ik op mijn vader lijk.. en daar ben ik zo trots op..'Ze keek weg. 'Ik herinner me mijn vader niet. Hij stierf toen ik drie maanden was. En als ik dan zoeits hoor... ik wil graag op hem lijken. Ik ben een Black. Een Balck Sheep als dat dan moet. 'Ze glimlachte. Even keek ze anar Miquel. Misschien zou hij echt veranderen...
'Mensen vernaderen aps.. als ze weten waarom.' wat een wijsheid.. hoe kam hij toch an twee van die slimme zussen? Elke keer dat Lindsey bij hen was kam ze weer met zo'n spreuk.
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 23:42:54 GMT 2
Carmen knikte een keer. "Mijn reputatie als zwart shaap is omdat ik qua gedachte anders ben dan mijn gehele familie. En daar ben ik dan weer trots op." Ze wende zich tot Miquel en aarzelde. "En... weet jij dat al?"
|
|