|
Post by greenlightning on May 30, 2007 23:46:47 GMT 2
Miquel keek haar vragend aan. 'Weet ik wat al? Het zou je verbazen wat ik allemaal neit weet.' Hij lachte. Hij was neit extreem slim en dat maakte hem ook neit uit. Terry schudde zuchtend haar hoofd. at was het toch een malloot. 'De mallot heeft gelijk,'zei ze,' pas als mensen weten waar veranderen ze.' Miquel grijnsde. 'Oh, of ik dat al weet? Ja zeker.' Hij lachte. 'Als ik iemand vind om wie ik genoeg geef en aan wie ik trouw wil zijn, dan hoef ik geen andere meisjess meer! Het zal even afkikke worden en kijken wordt echt aflerenn.. maar ik zou neit mer flirten ezno...' Dus ik heb die eprsoon gevonde... Maar die gedachte sprak hij niet uit.
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2007 23:52:53 GMT 2
Carmen slikte. Het zou een impulfieve actie zijn nu te zeggen dat ze voor hem koos. Maar ze kon niet zeggen dat Hunter echt veel moeite gedaan had, maar ja het was pas een paar uur. Ze schudde haar hoofd. 'Ik moet Hunter een kans geven.' Dacht ze en besloot maar niet verder te vragen. Ze knikte. "Hij heeft inderdaad gelijk."
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:16:36 GMT 2
Miquel knikte. 'Deze malloot heeft vaker gelijk dan je denkt, Black.' hij klonk ietwat gepiekeerd. Terry moest erom alchen. 'Dat zal wel, stomme player! Pas als ik het tegendeel zie, dat je echt trouw bent aan een iemand, dan pas zal ik mijn mening over je herzien.' Ze sloeg haar armen over elkaar en keek nogal zelfingenomen opzij. Miquel haalde zijn schodeurs op. 'Wie weet. Misschien vind ik dat meisje.' Hij zei dit tegen Carmen en keek haar aan. Ze was lief...
|
|
|
Post by Madjic on May 31, 2007 22:22:11 GMT 2
Er liep een rilling over Carmens rug. "Wie weet." Ze glimlachte, maar niet de zwakke die ze meestal liet zien, maar een oprecht gelukkige. Ze had moeite zich in te houden, dat was als je oplette wel te merken. Maar ze deed haar best.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:29:02 GMT 2
Opnieuw die sensatie. was hij... verliefd? Wat een gene gedachte.. maar ergens ook zo fijn... wat als ze hem niet wilde... Nog nooit had hij zich zo onzeker gevoelt. Toch ahd het wel iets leuks.. iets spannends.. hij glimlachte naar haar en zijn ogen glommen. Terry keek van de een naar de ander. Krijg nou wat... zou ze echt? Ze ko een glimalch neit odnerukken. Ze wierp een vluchtig blik op Miquel. hij was wel knap... tjah.. hij had ook wel z'n goeie punten...
|
|
|
Post by Madjic on May 31, 2007 22:38:12 GMT 2
Carmen kon het niet veel langer meer ophouden. Ze voelde haar maag een rondje draaien. "Misschien... wil ik toch niet zwemmen." Zei ze twijfelent en bleef Miquel aankijken. Ze kon haar blik maar niet los krijgen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:47:25 GMT 2
Terry sloeg haar hand voor haar mond en draaide zich om om niet in lachen uit te barsten. Ze vermande zich, draaide wee om en sprak met starlede pretogen:'ik snap het. Als je wil, dan kan je altijd nog later komen. Of jullie..' Ze zakte door haar beenn en barstte in alchen uit. Ze liet zich achtreover vallen, nog zwak leunend opp haar armen en met ogen gesloten. Miquel keek haar vragend aan. hij trok een wenkbrauw op en keek naar Carmen. 'Wat heeft zij nou?'
|
|
|
Post by Madjic on May 31, 2007 22:51:34 GMT 2
Carmen voelde haar wangen vuurrood worden. "Uhmm, geen idee." Zei ze snel en keek boos naar Terry. "Hou op." Siste ze boos. Ze kon wel door de grond zakken! En Miquel merkte het ook nog eens niet, dit ging niet echt goed.
|
|
|
Post by ruka on May 31, 2007 22:53:36 GMT 2
Hunter keek naar Carmen en Miquel. Hij tirlde een beetje, toen beet hij op zijn onderlip. Een traan moest hij tegenhouden. Hij draaide boos, zonder iets te zeggen om, pakte zijn toverstok van de grond en deed die in zijn binnenzak, hij liep naar buiten, zelf geen idee waar naartoe. (vervolg meer:P)
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 23:02:13 GMT 2
Terry keek Hunter na. De glimlach verdween opslag. 'Hunter, wacht nou op mij!' Ze stond op, viel bijna en rende achter haar vriend aan.
Miquel keek beiden na. Ehm.. wat was dit? 'Wat.. is er gebeurd?' vroeg hij. Hij was helemaal in de war. Waarom was Hunter opeens zo boos, waarom had Terry zo';n lol? En warom... Iets in hem wist eht wel, maar geloofde het niet. Er was toch nog nooit een meisje.. echt verliefd op hem geweest?
|
|