|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:22:22 GMT 2
Mariël liep nogsteeds grijnzend naar de slaapzaal. Ze was heel erg blij, met haar partner, met haar jurk. Ze liet zich op het bed vallen. "Omkleden!!!" Zei ze. ZE had zoo'n zin in vanavond! Ze was, hyper en mega vrolijk. Ze staarde naar het plafon en stelde zich voor hoe het vanavond werd.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:30:38 GMT 2
Saluka en Carmen kwamen samen de slaapzaal in, iets vrij unieks. "Nou gefeliciteerd, Lavos. Ik wist dat je het kon." Zei Carmen lachent. Saluka had haar net verteld dat ze nog iemand gevonden had om mee naar het gala te gaan. Volgens haar een hele leuke jongen, Nigel, ze kende de naam niet. Saluka knikte. "Ja! Nu heb ik er echt zin in! En ik heb een prachtige jurk." Carmen zag Mariel en grijnste. "Jaja, maar je kan niet tegen die van mij en Mariel op!" Riep ze en keek van Saluka naar Mariel. "Toch?" vroeg ze toen aan Mariel.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:34:39 GMT 2
Mariël ging overeind zitten en grijnsde. "Ik denk het niet nee! Tenzij hij echt zo ongeveer uit de hemel is gekomen." Ze grinnikte.. Oke, overdrijven is ook een kunst. "WEl leuk dat je toch nog iemand gevonden hebt!" Zei ze en ze stond op. "Ik denk dat ik ook al een idee heb over hoe ik mijn haar ga doen." ZEi ze toen bedenkelijk toen ze voor een spiegel stond. "Jij.. um,.. Jullie?" Vroeg ze grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:44:46 GMT 2
Carmen en Saluka keken elkaar aan en lachte toen. "Eigenlijk wisselen we van haar." Grijnste Saluka. Carmen knikte. "Ik ga het krullen en...." "Ik ga het stijlen en dan in een staart... ofzo." Maakte Saluka de zin af. Saluka liep naar haar bed en haalde haar jurk tevoorschijn. "Nou Loir?" Vroeg ze aan Carmen. Carmen bekeek de jurk. Hij was eigenlijk wel mooi. Hij had blote schouders en allen banden om de bovenarmen. Hij was gewoon lang en was heel donker groen, zo donker dat je alleen vanuit een bepaalde hoek zag dat het groen was. Carmen knikte. "Hij is mooi." Moest ze toegeven.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 21:45:22 GMT 2
Meral strompelde met een droevig gezicht de kamer binne. Het gezicht dat ze al een paar dagen had sinds het dilemma met Manuel. "Hoi" zei ze mistroostig naar de meisjes en dwong zichzelf te glimlachen "Klaar aan het maken voor het bal?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:47:35 GMT 2
Mariël keek op. "Hoi Meral.. Ja! Jij ook?" Vroeg ze en bekeek toen de jurk van Saluka. "Oke... Die is ook heel mooi.. Maar mijne is ook groen!" Zei ze toen grijnzend. Ze haalde haar jurk tevoorschijn. {voor beschrijving lees in de winkel } "Ik denk dat ik mijn haar ook stijl maak. Dan in een vlecht doe, in het midden, en de rest van mijn haar stijl naar beneden laat lopen. {weet Floor het ook meteen xD }
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 21:49:58 GMT 2
"Ik heb geen date" zei Meral mistroostig en ging op het bed zitten terwijl ze naar de meisjes keek "Manuel gaat met Chantal ofzo", die laatste naam sprak ze een beetje met afgunst uit "Misschien ga ik gewoon in mijn eentje. Ik zie wel. Met wie ga jij?" zei ze dan uiteindelijk naar Mariël.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 21:53:14 GMT 2
Saluka keek naar Meral en ging zich toen omkleden. Carmen keek hoofdschuddent naar Saluka en richtte zich toen op Meral. "Ach, niemand danst de hele tijd en ik weet zeker dat er nog wel jongens komen die nog niemand hebben." Ze keek Meral glimlachent aan. "Loir, is je broertje noet nog vrij?" Vroeg Saluka afwezig. "Lavos, ben je gek geworden! Ik doie het niemand aan mijn broertje voor te stellen!" Zei ze verontwaardigt en bijna bang.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:55:31 GMT 2
Mariël ging naast Meral zitten. "Dat is wel vervelend voor je.. Misschien kunnen we wel iemand voor je vinden vanavond? Zoals Carmen al zei." ZEi ze. Daarna kon ze haar glimlach niet meer onderdrukken.. "Wie denk je zelf." Vroeg ze aan MEral..
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 21:56:45 GMT 2
Meija glimlachtte en strekte haar benen, liep naar de kledingkast waar ze haar kleren voor de rest van het jaar had opgehangen en vistte er een zwart jurkje uit. "Ik zie wel" zei ze uiteindelijk "Anders pik ik jullie dates wel af". Ze lachtte even kort maar zei er snel 'Dat meende ik niet" achteraan.
|
|