|
Post by Merel on Jul 7, 2007 22:00:50 GMT 2
MAriël grinnikte. "DAt mag ik hopen voor je!" Zei ze.. "Maar je mag 3 keer raden wie het is." Ze had het erover gehad, met haar en MAra.. Buiten bij het meer. Ze moest weer lachen toen ze eraan terug dacht. Ze stond op en deed ook haar jurk aan en draaide tevrede een rondje.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 22:02:07 GMT 2
Carmen schudde wilt haar hoofd. "Mooi niet! Je blijft van Miquel af!" Riep ze lachent. Saluka keek even om, maar reageerde niet. Ze had het te druk met haar jurk.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 22:05:23 GMT 2
Meral stak plagend haar tong uit naar Carmen en keek dan naar Mariël "Toch Florian?" gokte ze en probeerde blij voor haar te zijn. Dat lukte amper. Niet dat ze jaloers was, ze kende Florian niet en had ook niet echt interesse, maar dat Mariël wel een date had, en zij niet. Ze schudde even met haar hoofd om deze gedachte kwijt te raken. "Tof voor je"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 22:05:57 GMT 2
Shirie kwam binnen lopen. Ze had een tas bij zich, met daarin haar nieuwe jurk. Ze zag de mensen die er al waren en begroette ze opgewekt. 'Haaj allemaal. Hebben jullie er ook zo'n zin in?' Zelf rende ze meteen naar haar bed. Ze trok in een sneltrein tempo haar kleren uit. Ze rilde toe ze alleen nog in haar boxer en haar bh stond. Even twijfelde ze, maar deed die toen ook maar uit. Ze pakte haar jurk, en trok die over haar hoofd heen aan. Ze trok hem recht. Het was van zwarte zijde, met rode lappen stof die sierlijk over het geheel vielen. Het hing allemaal om haar nek vast. De rug was open, op rode touwtjes na die elkaar kruisten. Ze stond voor de spiegel, die ze ahd opgehangen en bekeek zichzelf, terwijl ze haar ahren overeind hield. 'Zal ik eht opsteken? 'Vroeg ze zich zacht af.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 22:06:53 GMT 2
"Dankje." Zei ze bij en draaide nog een rondje. Toen keek ze weer naar Meral. "He komop! Ik was de vorige keer ook alleen hoor! Je kunt de grootste lol hebbendan! EN trouwens, er zijn vast jongens die wel een dans met je willen dansen!" Zei ze troostend. MAriël keek op toen ze Shirie binnen zag komen. "Heey Shirie! Ook een Date zo te zien?" Vroeg ze grijnzend aan haar.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 22:09:01 GMT 2
Meral glimlachtte nog een keer en kwam overeind, trok ook haar kleren uit en liet de zwarte jurk over zich heen vallen. Simpel, maar toch weer aantrekkelijk. "Ik zie wel wat ik doe. Die ene jongen uit Ravenklauw, Jaap heet hij, is ook zonder date" (dat was de eerste naam die in me op kwam XD eerst had ik trouwens jaan maar ja )
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 22:11:13 GMT 2
Lili was de trap opgelopen naar de meisjesslaapzaal, aangezien er nogal wat herrei vandaan kwam. Ze schrok even lichtelijk toen daar half Griffoendor in gala stond. Ze glimlachde en liet zich op haar bed vallen. 'Jullie zien er goed uit.' complimenteerde ze iedereen in het algemeen even.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 22:13:11 GMT 2
Mariël keek om en lachte. "Hoi lil! Dankje." Zei ze en zat al met haar haar te frunniken. "Moet jij je niet omkleden?" Vroeg ze aan lili. ZE keek naar Meral. "Staat je goed hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 22:16:26 GMT 2
(Joey ook Hij is in de leerlingen kamer) Shirie knikte. 'Zeker. Met Tom. En jullie? Welke jongens zijn door jullie goedgekeurd?' Ze grijnsde. met een knik besloot ze dat haar haren opgestoken moesten worden. Ze deed eht met een klip, maar liet twee plukken speels voor haar gezicht vallen. Ze pakte donekr rood lint dat ze gekocht ahd, en bond dat om de klip heen. De twee uiteinden vielen net over haar schodeurs. Ze draide zich om naar de anderen. 'Wow, jullie zijn zo mooi,'zei ze bewonderend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 22:17:52 GMT 2
'Ik weet niet, weet niet of ik uberhaupt wel ga.' zei Lili met een zwakke glimlach. Iedereen leek te stralen, ieder op haar eigen manier. 'Ik ben niet zo van de gala's eerlijk gezegd.'
|
|