|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:07:36 GMT 2
"Ow gewoon. Roc zei dat hij er erg veel zin in had." Saluka grinnikte nog een beetje na en deed haar schoenen even goed. "Hij is erg.... enthousast."
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:09:01 GMT 2
Elvira werd nu nog roder. Ze liep snel naar haar bed om haar galajurk aan te doen. Dan zou het tenminste niet zo opvallen hoopte ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:12:57 GMT 2
Deze keer lukte het Saluka wel om haar lach in te houden. "Ik bedoel, is toch mooi? Liever iemand die er enthousast over is dan iemand die eigenlijk niet wilt." Zei ze met een knipoog. Misschien moest ze ophouden Elvira te stangen, maar het was wel grappig.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:21:41 GMT 2
"Dat is waar." zei Elvira. Haar gala jurk had ze aan. Nu haar schoenen. Ze greep naar haar schoenen en deed ze aan. Daarna het lint in haar haar en dan de sieraden.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:24:46 GMT 2
"Natuurlijk is dat waar." Ze ging even op haar bed zitten. Ze had nog geen zin om naar beneden te gaan. Carmen mocht dat in haar eentje doen, maar zij ging toch liever met meerdere mensen.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:28:49 GMT 2
Elvira keek nog een keer in de spiegel en zag dat alles goed zat. Ze was er helemaal klaar voor. Ze plofte neer op haar bed. "Wie gaat er mee naar beneden?" vroeg ze aan iedereen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:31:54 GMT 2
Saluka grijnste en stak haar hand op. "I'm in!" Riep ze uitgelaten en sprong op. "Al zit mijn date niet beneden, maar dat maakt niets uit."
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:34:46 GMT 2
"Mijne ook niet volgens mij. Tenzij Roc ineens in Griffoendor zit." zei Elvira lachend en stond ook weer op.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:37:09 GMT 2
Saluka schudde haar hoofd. "Hij is een rasechte Ravenklauwer." Grinnikte ze en moest denken aan de preken die ze wel eens had gehad. Ze liep alvast richting de trap.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:39:14 GMT 2
Elvira lachte. Ze had nog steeds een rode blos op haar wangen maar het was wel minder geworden. Ze liep achter Saluka aan.
|
|