|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 23:13:24 GMT 2
Carmen trok haar hand terug. "Familie van." Zei ze droog. Malfoy, wat had ze een hekel aan die familie. Ze kende hen wel en hij kwam haar ook bekend voor. Waarschijnlijk wel eens gezien of een feest of wat dan ook. Roc zuchtte opgelucht toen Glove terug kwam lopen. Hij griste de riem en hield deze nu steviger vast.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 23:15:32 GMT 2
Draconic knikte. 'Klopt. Ach, mijn familie is zoals ze is he? Ik ben heel adners.' Hij lachte. Ja hoor, hij was heel anders dan zijn familie, dus niet! Hij keek om zich hene en zuchtte. 'waar is eidereen!' Riep hij uit. Hij had nergens ene Zwaderaar gezien, of een grifje om te pesten. Dit meisje was neit leuk.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 23:21:08 GMT 2
Carmen maakte een minachtent geluid. "Jaja, ik geloof er geen bal van. Alle Malfoys zijn hetzelfde, en ik heb er meer dan mij lief is gezien." Ze moest even aan zichzelf denken, maar verdrong de gedachte toen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 10:22:59 GMT 2
Meija was door de hal gelopen en bleef even verstijfd stil staan toen ze Draconic zag. "Jij weer?" zei ze kil en had voor ze het wist haar toverstok getrokken. Het scheelde niet veel of ze zou weer gaan schreeuwen "waarom.. heb jij mijn broer vervloekt..?" zei ze dreigend, terwijl ze naast Carmen ging staan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 12:13:06 GMT 2
"En wat dan nog? Wat wou jij voor hem doen? " Zei Rachanna die net aan was komen lopen. Ze had haar toverstok op Meija gericht en ging naast Draconic staan. "Ik weet niet of je het vergeten was, Maar jou liever broertje schold ons uit en vervloekte ons.. Dacht je dat we dat zomaar toelieten?"Zei ze en keek haar kwaad aan. Ze was het gevecht nog niet vergeten.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 10, 2007 12:17:46 GMT 2
Carmen keek van Meija naar Rachanna. "2, 2." Mompelde ze. "2 van iedere party een stok........ Echt heilige boontjes zijn jullie niet he? Ik bedoel was dit niet soort van verboden. Noet dat het mij iets kan uitmaken.... maar toch." Roc sloeg zichzelf voor zijn voorhoofd. "Ok, big deal. Iedereen 1 vervloeking en jullie twee ruzien nu om niets." Het eerste zei hij tegen Meija en Rachanna, het tweede tegen Draconic en Carmen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 12:24:50 GMT 2
Meija keek even naar Roc, deed haar mond open om iets te zeggen maar bedacht zich en zei toen niets meer, maar staarde gespannen naar Rachanna. "En ik ben het ook nog niet vergeten hoor" zei ze dan kil.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 10, 2007 12:30:12 GMT 2
Roc zuchtte en ging tussen de tweetallen instaan. "Hou nou eens op. Doen jullie voor de rol die eeuwige ruzies aanhouden ofzo?" Carmen trok Roc weg. "Jou je erbuiten wil je."
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 12:32:32 GMT 2
"Ik anders ook niet." Zei Rachanna kil fluisterend. "En hou jij je er even buiten, het was iets waar jij niet bij was." zei ze tegen Roc. Ze keek strak naar Meija. Ze had zin om wat nieuwe vervloekingen uit te testen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 12:45:37 GMT 2
"Ja Roc" zei Meija geïrriteerd en probeerde hem weg te duwen. Ze had op zich niets tegn Roc, maar op dit moment, op deze plaats, wel.
|
|