|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 22:08:33 GMT 2
Carmen en Roc liepen naast elkaar door de hal, ze kwamen net van buiten. Ze waren in een gesprek verwisselt of meer eenn discussie. "Roc, je weet niet waar je het over hebt! Denk je echt dat ik het geen kans heb gegeven?" Zei Carmen. "Nee, dat heb je niet gedaan. Je hebt er over nagedaht maar nooit een kans gegeven. Je kent die Miquel nog maar net!" Roc trok een beetje ruig aan de riem van Glove, die bijna omviel. Carmen had Roc buiten net over Miquel vertelt. Ze had verwacht dat hij wel blij voor haar was, maar dat was niet bepaalt zo. Hij was juist boos op haar. Ze wist dat hij altijd dacht dat het iets tussen haar en Hunter werd, maar nu dat niet zo was was hij niet echt blij. "Het was mijn keus!" Bracht Carmen er tegen in. "Wat?!" Roc keek Carmen ongelovent aan. Glove trok hard aan de riem en die schoot uit Roc hand. "Glove, hier!" Maar de hond luisterde niet en rende de ging in.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:22:55 GMT 2
Draconic sprong opzij toen de hond hem bijna omver stormde. Hij keek het dier na en schudde toen zijn hoofd. Bewegend op een leidje dat in zijn hoofd zat, liep hij de gang door. Hij hoorde Roc en Carmen ruzien en bleef staan. Dit kon alchen worden. Roc was van Ravenklauw en die Carmen van Griffoendor. Zouden ze gaan vechten?
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 22:31:32 GMT 2
Roc zuchtte en floot, in de hoop dat Glove terug zou komen. "Carmen, je heb je de verhalen over hem niet gehoort? Ik bedoel, hij is wel aardig hoor. Maar ik wil niet dat je iets doet waar je spijt van kan krijgen." Hij keek heel even naar Draconic. Carmen schudde haar hoofd. "Ik krijg ook geen spijt! En waar sta jij naar te loeren!" Blafte Carmen naar Draconic. "Interesant he?" Zei ze uitdagent.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:33:36 GMT 2
Draconic grinnikte. 'Ja, maar het zou leuker zijn als jullie gingen vechten. Moet ik jullie helpen? Of kunnen jullie eht zelf?' Hij vervelde zich. Om de een of adnere reden wist hij niks leukers te bedenken dan hier te zijn. Ach, dan maar het beste ervan maken toch?
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 22:40:19 GMT 2
Carmen keek Draconic woedent aan en stapte op hem af. "Als ik jou was zou ik maar ophoepelen! Want een gevecht krijg je niet, tenzij je zelf mijn tegenstander bent!" Ze duwde hem naar achteren. Roc bleef doodstil staan, hij hield niet zo van gevechten. Maar dit ging wel over Carmen. Nou ja, als zehulp nodig had, hield hij wel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:45:22 GMT 2
Draconic gaf neit mee met de duw en glimlachte alleen maar. 'Schatje, doe mij en jezelf een lol en doe neit zo raar. Ik ben niet uit op een gevecht, enkel op wat vermaak. Jullie mogn ook door gaan met ruzien, maar dat wordt zo saai uiteindelijk. Wie zijn jullie trouwens?' Hij had hun afdeling herkent aan de kleuren, maar wist verder niks van hen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 22:50:17 GMT 2
Carmen sloeg haar armen een beetje arogant over elkaar. "Carmen Rose Loir." Zei ze zonder te twijfelen. "En als je vermaak wilt moet je maar met je vriendjes gaan spelen." Roc schuivelde ongemakkelijk met zijn vrienden. "Carmen, wind je toch niet zo op." Mompelde hij. "Hou je mond, Roc!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:51:48 GMT 2
Draconic lachte. 'En jij bent Roc? Roc wat?' Hij keek naar Carmen en had grote lol. Als hij enig idee was waar zijn 'vreindjes'waren, dan zou hij geen grifje nodig hebben om mee te spelen. Ach, dat begreep ze toch niet...
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 22:54:28 GMT 2
Roc aarzelde. "Roc Key." Mompelde hij. Zich kapot ergerent liet Carmen haar hand afdwalen naar haar stok. Ze had al een rot humeur door Roc, amar nu kwma deze klier nog eens.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 23:07:36 GMT 2
Draconic knikte. 'Draconic Malfoy. Soort van een genoegen jullie te ontmoeten.' Hij zag Carmen richting haar toverstok gaan en stak lachend zijn handen op. 'Doe nou geen stomme dingen, ik ben neit uit op vechten.' Zijn ogen fonkelden vervaarlijk. Hij zou haar vervloeken tot er niks meer van haar over was als het moest. Die jongen zou maar toekijken, want als hij eits deed kreeg hij ook de volle laag. Hij hoefde neit te vechten, maar zou het ook neti uit de weg gaan.
|
|