|
Post by Merel on Jun 11, 2007 16:59:54 GMT 2
"Ga opzij of ik vervloek je gerust ook." Zei Rachanna pissig tegen Roc maar bleef naar Meija kijken. "Dus nu kan je 'geweldige' broertje ineens niks meer zelf oplossen? Hij had toch altijd zo'n grote mond?" zei ze en het sarcasme droop ervanaf.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 19:28:28 GMT 2
Roc hield zijn hoofd lichtelijk schuin. "Ja en ik ben ook zo bang voor je." Zei hij sarcasties. "En trouwens, overal waar C aan mee doet, doe ik ook aan mee." Carmen grinnikte zacht. "Okey, behalve die relatie van je dan." Grijnste Roc.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 11, 2007 19:47:41 GMT 2
Meija had zich inmiddels bedacht. Rachanna was toch wel een beetje gevaarlijk om uit te dagen, dus was het handig dat Carmen en Roc hier ook waren "Wij zijn met meer!" zei ze kattig.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 19:58:31 GMT 2
Carmen keek Meija even aan en wilde zeggen dat ze hun niet ging helpen. Maar Roc was haar voor en knikte. "Inderdaad!" Hij keek Carmen aan en Carmen wist meteeen had hij geweten had wat ze ging zeggen. Ze zuchtte en knikte. "Meeste stokken gelden." Grijnzte ze.
|
|
|
Post by Merel on Jun 12, 2007 16:23:57 GMT 2
"Jullie zijn met meer, maar wij zijn sterker." Zei ze grijnzend en keek even snel om naar Draconic of hij misschien ook iets zou doen. Ze keek weer grijnzend naar Meija. "EN wat dan nog? Oke jullie zijn met meer, des te meer kunnen wij vervloeken!"
|
|
|
Post by Madjic on Jun 12, 2007 18:37:47 GMT 2
"Ow nee! Doe we geen pijn! Ik smeek het je." Riep Carmen gemaakt. "Ow wacht, toch niet. Just walk on and you won't get yourself into trouble." Roc keek zwijgend van de ene party naar de andere.
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 18:07:46 GMT 2
"Ow, en nou moest ik bang worden?" Zei Rachanna luchtig... "Sorry dat had ik niet door... He-lup.." Zei ze heel droog, en rustig zonder een spoortje angst. Ze keek naar Carmen.
|
|