|
Post by LAURA ?! on Jan 5, 2008 19:23:55 GMT 2
&& Ruben - Ruben hupste aan de ingang van de grote zaal wat heen en weer telkens op zijn andere voet. Hij keek af en toe eens de gangen door en zag de mooiste jurken en pakken langslopen. Hij bekeek zijn eigen kleding eens, hij had het zover weten te schoppen zich een simpel, strak, net maar toch een mooi pak. Hij droeg geen stropdas en zijn colbert hing gewoon open. Als hij een stropdas aan had gehad en zijn colbert had dichtgeknoopt had het er nog minder uit gezien dan dat hij het nu zelf al vond. Hij zuchtte even en keek nogmaals de gangen rond, nog geen Evy te zien. Hij had niks speciaals een roos of elders meegenomen want dat was echt niks voor hem, hij zag al een Evy voor zich met een rode roos in haar haar. Hij grinnikte eventjes.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 19:33:32 GMT 2
img519.imageshack.us/img519/1003/20714443oo2.jpg (Xander) Xander glimlachte toen hij Kayleigh zag. Hij duwde zich af van de muur waar hij tegenaan stond en trok zijn jasje even recht voor hij op haar afliep. "Ha schoonheid." Zei hij teriwjl hij de begroeting bijvulde met een kus. img149.imageshack.us/img149/1808/kopievansho3.jpg (Saluka) Op een drafje liep Saluka de zaal binnen. Ze had het gedult niet gehad om op Ty te wachten en had Carmen en Miquel maar in de leerlingenkamer achter gelaten. Ze hield haar pas in en ging recht op staan. Haar krullende haren deed ze achter haar schouders voor ze rustig en zelfverzekerd verder liep. img229.imageshack.us/img229/4444/eiiidvd011ub9.jpg (Roc) Roc grijnste. "Natuurlijk herken ik mijn engel." Hij stond op en gaf een kus op haar hand. "Je ziet er betoverd uit. Wat voor liefdestoverspreuk heb je over me uitgesproken?" img185.imageshack.us/img185/9330/girlmc7.jpg (William) William vloog zowat overeind zodra hij Teresia zag en glimlachte. Ze zag er prachtig uit, niet dat ze er ooit niet prachtig uit kon zien. Hij schudde even wild zijn hoofd, niet te geloven hoe snel hij dot soort dingen over haar in zijn hoofd had gekregen. ROc lachte William even uit. " Ah, kijk El. Het mannetje is verliefd geloof ik." William keek Roc even boos aan, maar ging liep toen naar Teresia. Hij wilde haar niet laten wachten of laten denken dat hij er nog niet was.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 5, 2008 19:43:40 GMT 2
Evy ;; Ze wist niet meer hoe lang ze voor de spiegel had gestaan, alleen maar in twijfel of ze dit wel aan moest doen. 'Oh my , ik draag een jurk.' Ze herhaalde het zinnetje voor de zoveelste keer. Maar ineens sloeg ze om. Wat kon haar het schelen? Als ze maar een leuke avond had en sinds wanneer gaf ze andermans meningen? Ze wiebelde wel wat op de hakken, ze kon het niet maken om haar vertrouwde en afgetrapte gympen aan te doen. Maar uiteindelijk stond ze dan buiten de leerlingenkamer, na veel gedoe. Ze had het nog overwogen om haar haar weg te steken met een zwarte bloem of een hoedje op te zetten maar vond het zo wel genoeg. 'Ruben!' Ze waggelde de trap in de hal af en had hem herkent uit al die anderen leerlingen die de Grote Zaal instroomde. 'Wow, dat staat je echt te leuk.' Ze kon gewoon niet tegen jongens in pak. Iets afwachtend maar grijnzend keek ze hem aan.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 20:02:42 GMT 2
(stropdas xD)
"Weet ik" zei Florian op een arrogante toon, maar wie Florian langer kende wist dat hij eigenlijk niet arrogant was. "Niet te hard trekken he" zei hij waarschuwend "Straks stik ik nog en dat wil je niet hebben, dan sterft je date op het Gala. Ooh wat zal dat voor rare roddels gaan zorgen"
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 20:36:46 GMT 2
Elvira deed alsof ze heel erg moest nadenken. "Zover ik weet geen." zei ze met een glimlach. Ze gaf hem een knuffel. Daar had ze gewoon even zin in gehad. "En dat is maar goed ook denk ik." voegde ze er met een grijns aantoe. Ze gaf hem een zachte tik toen hij iets over William zei. "Laat hem gewoon is even lekker verliefd zijn, ben jij toch ook." zei ze lachend. Mara begroette Thomas met een kus. "Dankje." zei ze met een glimlach. "En jij ziet er zoals gewoonlijk perfekt uit." voegde ze er met een lach aantoe terwijl ze zijn hand pakte. Ze zweefde zo'n beetje in de zevende hemel.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 20:43:24 GMT 2
"Dank je" zei Thomas en glimlachtte even verlegen, en keek Mara dan blij aan. Hij had zo'n geluk met haar gehad. Ze was duizend keer beter dan Ryanne. In.. alles. "Zullen we dan maar naar binnen?" stelde hij voor en wierp een blik in de grote zaal.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 20:59:10 GMT 2
Nigel grijnsde. "Bedankt" Hij ging met een hand doro zijn haar an bood haar zijna rm aan. "kom" Hij grijnsde en ging even met een hand oevr haar gezicht heen.
Teresia grijnsde en keek naar William. Ze liep op hem af en bleef wat twijfelend voor hem staan. Uiteindelijk drukte ze zachtjes een kusje op zijn lippen. "Heey' Ze keek even naar zijn outfit. "Je ziet er leuk uit" Ze grinnikte wat verlegen en streek haar jurk glad.
Kayleigh glimlachte toen ze Xander zag en liep op hem af. Ze gaf hem een lange, tedere kus en keek hem daarna aan. "Heey lieverd" Zei ze terwijl ze zijn hand vastpakte. "Hmm, je ziet er geweldig uit" Ze keek naar zijn pak en ging er met een hand overheen.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 21:03:42 GMT 2
"Laten we dat maar doen ja. Tenzij we het gala willen missen." zei Mara lachend. Ze trok hem zachtjes mee richting de grote zaal. Lily haakte haar arm in de zijne. "Okeej." zei ze met een stralende glimlach. Ze gaf hem nog een kusje voordat ze rustig naar de grote zaal liep. Ze liep niet dagelijks op hakken, dus het was nog even wennen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 21:37:53 GMT 2
Roc trok Elvira naar zich toe en lachte. "Okey, je hebt gelijk." Hij keek achterom naar William en zag het kusje nog net. NU schoot hij al helemaal in de lach en liet Elvira los om zodat hij haar niet fijnkneep door de stuiptrekjes van zijn arm.
William keek Teresia even verbaasd aan, maar herstelde zich zo snel hij kon. "Dank je. Je ziet er zelf ook prachtig uit, nee... oogverblindend! Hoe kan het dat jij hier niet met iemand anders bent in plaats van onbelangrijke ik?"
Xander grijnste. "Zegt de vrouw die er voor zorgd dat ik wou dat ik een zonnebril bij had tegen het prachtige en heldere licht dat je uitstraalt."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 22:04:41 GMT 2
Nigel grinnikte. "Owja, dat vergat ik bijna" Hij graaide in zijn zakken en haalde de corsage tevoorschijn. Hij pakte haar arm vast en bond deze eromheen. "Voor jou, omdat je liever bent dan ik" Zei hij en drukte een kusje op haar wang. Hij keek naar de grote zaal die er geweldig uitzag,
Kayleigh keek naar Xander. 'Prince Charming" Ze grijnsde en drukte een paar kusjes op zijn wang. "Kom, en je gaat dansen vandaag" zei ze grinnikend. ze ging met een hand doro zijn haar om het beter te laten zitten.
Teresia kreeg nog rodere wangen en piepte een klein beetje. "Omdat ik nogal verliefd op je ben, daarom" FLuisterde ze. Bijna onhoorbaar door de muziek. Ze keek hem even aan. "Je bent niet onbelangrijk, je bent Sir Music" Ze grinnikte.
|
|