|
Post by melien on Jan 5, 2008 23:08:58 GMT 2
Elvira gaf hem nog een tik. "Nou, hou daar is mee op. Of moet ik jou soms ook uit gaan lachen?" vroeg ze. Ze probeerde serieus te kijken maar de lach van Roc was aanstekelijk. Ze gaf hem een kus. Lily keek verbaasd naar de corsage. Daarna keek ze Nigel aan en glimlachte. Ze gaf hem een kus. "Dankje, maar beter dan jij ben ik echt niet." zei ze glimlachend. Ze trok hem zachtjes mee naar de grote zaal en keek daar eerst eens rond. Het was weer eens een genot voor het oog.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 6, 2008 11:36:33 GMT 2
&& Ruben. Ruben had nog eens rond gekeken en sprong weer recht overeind toen hij Evy zag arriveren. Hij vond het nogal bijzonder dat ze in een jurk was gekomen, dat was niet bepaald iets voor Evy. Hij grijnsde eventjes breed. ''Vergeleken bij jou ben ik niks. Een pak mag mij misschien dan wel leuk staan'' hij kapte zijn zin even af en keek nadenkend naar Evy. ''Maar die jurk staat jou ook héél leuk'' zei hij met een glimlach. Hij draaide zijn hoofd even naar de grote zaal en keek nog eens naar binnen. ''Zullen we dan naar binnen gaan?'' zei hij grijnzend en reikte zijn arm uit naar Evy.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 6, 2008 11:46:37 GMT 2
Evy ;;Ondanks de hakken niet erg hoog waren, was makkelijk lopen anders. Niet gek als je alleen maar op gympen liep. 'Tuurlijk wel.' zei Evy terwijl ze bij hem aangekomen was.' Je wilt echt niet weten hoelang ik heb gedacht dat dit niet goed was. Maar als je dan iedereen in van die echte jurken ziet langskomen. Dan wordt je overgehaald.' Evy keek naar de langskomende mensen en liet ze voor wat ze waren. 'Dankje, en wat maakt het uit hoe we er uit zien? Zolang we maar lol hebben.' Ze grijnsde en pakte Ruben's arm vast. 'Dat we een leuke avond hebben.'
|
|
|
Post by Merel on Jan 6, 2008 15:10:32 GMT 2
Mariël
Mariël gaf Florian plagend een duwtje. "Misschien.. Maar ik kan je nu ook overal mee naar toe nemen." Zei ze en zette woord bij daad door zijn stropdas stevig beet te pakken. Ze liep achteruit en trok hem zachtjes mee terwijl ze hem grijnzend aan keek.
Thobias
Thobias keek nogsteeds wat verbaast de zaal rond toen hij Saluka binnen zag komen. Grijnzend liep hij op haar af. "Wat ze je er prachtig uit vanavond!" Zei hij en maakte een beleefde buiging voor haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 19:55:14 GMT 2
Xander lachte en legde een hand op zijn haar. "Pas op, straks ga ik jou haar nog goed doen." Zei hij lanchent en pakte haar hand. "Daarom ben ik toch hier? Om met het allermooiste meisje van het gala te dansen."
William voelde zich warm van binnen worden. "Ah volgens mij heb ik een nieuwe bijnaam." Zei hij zacht en gaf haar toen ook een kus opp haar mond, wat onzettend goed voelde.
"Doe maar, zal vast niet de eerste keer zijn." Zei Roc grijnzend en gaf haar een kus. "Sorry, ik zal wel weer normaal doen. En touwens, jij bent veel interesanter dan WIlliam, al is hij lachwekkend."
Saluka maakte een buiginkje. "Dank je. Jij ziet er ook niet verkeerd uit. Totaal niet wat ik van een tarzan had verwacht." Ze knipoogte. "Dit is veel beter namelijk."
|
|
|
Post by admin. on Jan 7, 2008 16:05:41 GMT 2
++ Austin. Austin knikte zwakjes. 'Oké,' met moeite haalde hij een glimlach tevoorschijn, keek naar de vloer en liep de grote zaal in. Doordat hij naar de grond keek merkte hij niet eens dat het licht er gedooft was, waardoor de kaarsen extra opvielen. De muren waren opgevrolijkt met kerstballen, net zoals bij elk kerstgala. Een beetje zat de kerstsfeer er nog wel in. Op de vloer lagen, tussen de gebruikelijke stenen en tegels, gouden en zilveren spiegels. Deze vielen Austin wel op, waardoor hij even opkeek en zich meteen verbaaste. Wauw, schoot het door hem heen.
[/size]
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2008 19:21:19 GMT 2
Ze grinnikte en leunde tegen hem aan.Ze kwam oevreind. "De mooise én lekkerste, maar aan mijn haar zitten, nee doe maar niet." Merkte ze op. Kayleigh drukte een paar kusjes op zijn wang. Ze was echt heel blij met hem. "We gaan meteen dansen" Zei ze tegen hem terwijl ze In haar ooghoeken naar hem keek.
Teresia grijnsde. "Misschien wel, William vind ik ook wel leuk namelijk" Ze bleef hem even aankijken. En keek hem even raar aan toen ze een kus terug kreeg. Als snel herstelde ze zich en haakte haar arm door de zijne. "Ik ben er klaar voor" Fluisterde ze in zijn oor.
|
|
|
Post by resego111 on Jan 7, 2008 19:45:57 GMT 2
Emma rook aan de prachtige roos en glimlachte naar Karl. ''Bedankt'' Karl bood zijn arm aan en Emma nam hem aan. Wel beangstigde het haar, zo dicht bij karl te staan. Hij stak bijna bijna een kop boven haar uit en had een prachtig pak aan. Hij rook heerlijk merkte Emma op. Een schuivelnummer gecomponeerd door de witte wieven werd ingezet. Emma's adem stokte even toen zij en Karl elkaar op het zelfde moment aankeken. Een brede lach verscheen op haar gezicht bij het zien van zijn uiterst vriendelijke en knappe gezicht. 'Wil...wil je dansen?' vroeg ze verlegen.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 7, 2008 20:06:55 GMT 2
Karl keek recht in de ogen van Emma en kreeg spontaan een enorme glimlach op zijn gezicht. Hij kon niet geloven dat hij hier met haar was. Ze zag er zo mooi uit en de hele grote zaal was prachtig versierd, waardoor dit wel een sprookje leek. Hij keek de zaal even rond en leek zich nog meer in een sprookje te wanen toen hij al zijn jaargenoten in pak en jurk binnen zag komen. Toen vroeg Emma hem ten dans. Hij keek haar aan en knikte. ''Graag..daar voor heb ik je tenslotte meegenomen hé?!'' zei Karl met een glimlach. Hij pakte Emma's hand vast en legde zijn andere hand op haar heup. Langzaam bewoog hij heen en weer op het langzame ritme van de muziek, terwijl hij keek in Emma's betoverende ogen. Hij wilde voor geen goud wegkijken.
|
|
|
Post by resego111 on Jan 7, 2008 20:11:18 GMT 2
Emma probeerde haar trillen in bedwang te houden en glimlachte naar Karl terwijl hij haar hand vastpakte en zijn andere hand op haar heup legde. Toe maar dacht ze met een glimlach. De meeste jongens waren begonnen met haar zij was te pakken...Maar ze vond het niet erg, prettig zelfs... Ze keek in zijn ogen en droomde weg, de rest van de mensen in de zaal bestond niet meer. ''Ik...ik vind je leuk...denk ik...''fluisterde ze zachtjes...
|
|