|
Post by johanneke on Jan 8, 2008 15:09:07 GMT 2
(dat klintk melig! )Karl keek haar even geschokt aan. Hij had dat nooit verwacht. Emma Sanders, de mooie Emma Sanders, vond hem leuk! Tenminste dat dacht ze. Karl keek haar aan en glimlachde even. Moest hij nu ook zeggen dat hij haar leuk vond? Of was het een val? Zou zodra hij het zei er ergens een verborgen camera te voorschijn komen? Nee..vast niet. ''Ik jou ook Emma.'' zei hij met een grote glimlach.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 8, 2008 19:54:22 GMT 2
x____} } Alex } }____x Waarom ben ik hier? Dit was precies wat Alex dacht toen hij de zaal in stapte. Het was al druk en vele waren nu aan het dansen op een slowmotion nummer van de Witte Wieven. Had hij niet iemand moeten ophalen of hadden ze niet echt afgesproken? En zouden ze als de manier van vrienden gegaan zijn..of toch iets anders? Het raarste vondt hij zelf, dat hij niet meer wist wat er in de afgelopen dagen was gebeurd, het enige dat nog helder was, was met Shinami en twee anderen op het ijs. x____} } Dark } }____x Prue? Waar was ze? Ze hadden afgesproken in het begin van de grote zaal. Daar leunde hij rustig tegen de muur, afwachten en zeker netjes gekleed. Een net zwart pak droeg hij, met een licht gekleurde rode roos, en een klein cadeautje voor Prue. Aangezien hij dat al wou geven met kerst maar haar niet echt meer had gesproken. Dit cadeautje zat in zijn broekzak, in een net doosje met een kleine rode strik. Wat erin zat? Een kleine zilveren ketting die haar vast prachtig zou staan. x____} } Tifa } }____x Netjes gekleed in een elegante zwarte jurk met aan de randen lichte strassteentjes. Precies rond haar heupen zat een wit lint, dat aan de jurk vast zat. En aan de onderkant, zat een klein wit strikje. Haar haren waren deels opgestoken met twee zwart met zilveren eetstokjes. Een speciaal ontwerp was het geweest, en dan had ze nog een cadeau, maar die kon ze niet meenemen, dus die zou later komen. Nieuwsgierig keek ze om zich heen, zag ze ergens Steve?
|
|
|
Post by resego111 on Jan 8, 2008 20:58:00 GMT 2
(uhum...ja...:S) Emma glimlachte en zuchtte, ze liet haar blik zakken en genoot van het moment. Na een tijd, die een eeuwigheid leek te duren, was het liedje afgelopen. Karl's greep verslapte en Emma maakte zich los. Het volgende liedje vond Emma niet veel aan en dus ging ze op een bankje aan de kant zitten. Ze gebaarde Karl met een blik haar te volgens. Eenmaal samen op het bankje keek Emma opnieuw naar Karls mooie gezicht, ze kon niet ophouden er naar te kijken. 'Weet je,' zei ze plotseling en lachte ''Ik weet eingelijk bijna niks van je...'' (beetje vaag plaatje)
|
|
|
Post by Madjic on Jan 8, 2008 21:34:41 GMT 2
Xander pakte Kayleighs hand en gaf er een kus op. "Dan gaan mij dansen mijn liefste." Zei hij zacht en nam haar mee naar de dansvloer.
William grinnikte. "William, Will, Sir music. Ik vind het allemaal goed." Hij keek even naar de dansvloer. "Wat wilt je dan doen, Milady? Wil je wat drinken, wil je dansen, wil je gewoon ergens gaan itten?"
|
|
|
Post by Krista - on Jan 9, 2008 16:19:22 GMT 2
Florian "En dat wil je dan ook al meteen demonstreren?" zei Florian en lachtte even, en was gedwongen om met Mariël mee te lopen, aangezien hij anders omver getrokken zou worden, en daar had hij geen zin in. Braaf liep hij achter Mariël aan en sloeg zijn armen om haar heen "Ik voel me net een hondje".
Thomas "Bedankt" zei Thomas en grijnsde breed, en bekeek Mara "Nou.. zullen we dan maar richting de dansvloer gaan?" stelde hij dan voor en glimlachtte even.
Eric. Eric was na de confrontatie met Joanna vrij snel met Jennice verdwenen en liep de enorme trap af richting de grote zaal. Hij keek Jennice even aan, grijnsde en zoende haar achter haar oor. "Dansen?"
|
|
|
Post by johanneke on Jan 9, 2008 16:48:42 GMT 2
Karl volgde haar naar het bankje en plofte neer. Hij keek haar ook aan en het beviel hem zeker! ''Ik ook niks van jou. Misschien ben je wel een huurmoordenaar!'' zei Karl met een flauwe gilmlach. Hij zat haar even te stangen. Natuurlijk wist hij wel dat ze dat niet was. Daar was ze veel te lief voor.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 9, 2008 17:03:42 GMT 2
Ruben ;;
Ruben haalde even flauwtjes zijn schouders op. ''Ja inderdaad. Maar je ziet soms wel de vreemdste jurken voorbij komen zeg, die steken er echt wel veel werk in. Bijna eng gewoon'' zei hij grinnikend. ''Laten we hopen dat er een beetje lol te beleven hoor, sorry, maar de hele avond op de dansvloer en 'chiq' te moeten doen houdt ik dus echt niet vol'' ratelde hij wat snel en glimlachtte daarna. Hij grijnsde toen ze zijn arm pakte en stapte de grote zaal binnen.Lukas ;;Lukas haalde adem terwijl hij midden in de deuropening van de grote zaal stond. Hij kon absoluut niet stil blijven staan en maakte de vreemdste bewegingen. Hij ging met Diana naar het bal, hij glimlachtte eventjes bij die gedachten. Hij werd verscheidene keren aan de kant geduwd door mensen die hij in de weg stond maar dat liet hij maar voor wat het was. Hij keek zenuwachtig de ene kant van de gang heen en draaide toen de andere kant van de gang heen. Hij streek zijn zwarte colbert jasje even glad. Hij keek naar zijn gehele pak. Hij was helemaal in het zwart gekomen. Behalve dan zijn schoenen, die immers wel zwart waren maar enige witte accenten bevatte. Hij staarde zenuwachtig naar alle plekken die hij kon bedenken en keek opnieuw of hij Diana al zag arriveren. [/size]
|
|
|
Post by resego111 on Jan 9, 2008 17:40:09 GMT 2
Uh...ja, Emma glimlachte maar vond het niet een heel grappig grapje. Ze keek de zaal vol dansende mensen rond en zocht naar woorden. 'Zullen we even gaan lopen, dan kun je me alles vertellen, de gangen zijn nu toch uitgestorven.' Ze keek hem aan en stond op. Ze wachtte tot hij hetzelfde deed.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 9, 2008 17:46:22 GMT 2
''Goed plan..'' zei Karl en stond op. Hij bood Emma weer beleefd zijn arm aan en liep naar de gangen toe. Ineens vond hij zichzelf heel saai klinken en zat er niet echt op de wachten zijn saaie levendje aan iemand te vertellen. Maar hij wilde wel alles over haar weten. En voor wat hoort wat.
|
|
|
Post by admin. on Jan 10, 2008 17:47:02 GMT 2
// Diana.Even grinnikte ze, waarna ze grijnzend op Lukas afsloop. pas op het moment dat ze vlak achter hem stond siste ze "Boe!" sloeg haar handen voor zijn ogen en grijnsde. 'Wie ben ik?' Misschien was ze een tikkeltje kinderachtig, maar ze had zich nooit echt iets van anderen aangetrokken.
Zonder op antwoord te wachten trok ze haar handen terug en ging voor hem staan. 'Dus, je bent maar voor zwart gegaan? En wit, dus. Past wel goed bij zalmroze...' Ze grinnikte even en grijnsde.
|
|