|
Post by » Aline. on Jan 10, 2008 19:43:24 GMT 2
Charlotte kwam snel aanlopen door de gangen - tenminste, voorzover ze snel kon lopen op de hakken die ze droeg. Het was bij hoogste uitzondering dat ze liep op zulke hoge hakken, en kon er dan ook helemaal niet mee overweg. Uiteindelijk kwam de Grote Zaal in zicht. Ze liet haar blik over enkele leerlingen gaan; iedereen zag er mooi uit. Charlotte begon te twijfelen of ze toch niet die rode jurk aan had moeten doen... Toen zag ze Ron staan. Ze glimlachte breed en liep op hem af. 'Hoi, Ron,' zei ze tegen hem, en keek hem afwachtend aan. Amber stapte zelfverzekerd de Grote Zaal binnen. Ze droeg erg hoge hakken, maar was dit gewend en het leek alsof ze iedere dag zulke schoenen aan had. Met een brede glimlach op haar gezicht keek ze de Grote Zaal rond, op zoek naar mensen die ze kende.
Ze merkte dat er veel stelletjes was. Natuurlijk waren er veel mensen die dates hadden. Ze zou eigenlijk ook een date moeten hebben, maar had al weken niets meer gehoord van Troy. Eigenlijk was ze flink boos op hem; hoe kon hij haar zo laten stikken? Daarom had ze besloten om hem niet te vragen, als hij het kennenlijk niet de moeite waard vond om háár te vragen. Ze vond het ook geen probleem om alleen te gaan; waarschijnlijk waren er genoeg anderen zonder date.
Emily Emily keek ook bewonderend om zich heen; de Grote Zaal zag er echt prachtig uit. Ze liet haar blik afglijden naar de dansvloer, waar ze al verscheidene stelletjes zag dansen op een rustig schuifel nummer. Ze keek even om naar Austin, en vroeg zich af of hij haar ook ten dans zou vragen. Vlinders fladderden druk in haar maag bij dat idee.
|
|
|
Post by admin. on Jan 10, 2008 20:00:06 GMT 2
RONRon had net geïrriteerd met zijn tong willen gaan klikken toen hij Charlotte hoorde. Even grijnsde hij, en knikte nar de deur. 'Nu je er bent... Zullen we naar binnen?' Vroeg hij met een grijns, waarna hij even grinnikte en zijn blik over Charlotte liet gaan. 'je ziet er... Goed uit'AUSTINEven twijfelde hij. Moest hij haar wel vragen? Wat als hij op haar tenen zou gaan staan? Een angst overviel hem. Hij durfde niet eens te vragen of Emily wou dansen. Even bleef hij zo staan, keek schuin naar Emily en glimlachte flauwtjes. 'Wil je... Dansen?' Stamelde hij toen, verbaast over zijn eigen woorden. PRUEEven keek ze twijfelend naar de hakken. Ze had deze schoenen al maanden niet gedragen, waardoor ze weer als nieuw leken. Het probleem was alleen dat ze nieuwe schoenen haatte. Ze zuchtte kort, haalde een hand door haar haar en liep door de drukte heen. Dark zag ze niet, maar, dacht ze, Het is dan ook wel erg druk.LUCYZe had niks met Jeroen afgsproken, totaal niks, maar Lucy was er vanuit gegaan dat ze samen zouden gaan. Vandaar dat ze hier stond, met een brede grijns op haar gezicht, terwijl ze haar jasje afklopte. Ze had een donkerblauwe, wijde rok aangetrokken met daarboven een lichtblauw jasje dat bijna licht leek te geven. Ze grinnikte even, ging op haar tenen staan om boven de menigte uit te komen en liep op Amber af.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 10, 2008 21:36:28 GMT 2
Amber'Ha die Luus! Heb je Jeroen gedropt?' vroeg Amber breed grijnzend, zodra ze Lucy zag en deze binnen gehoorsafstand was. 'Groot gelijk, met mij is het veel gezelliger. Gaan we samen op jongensjacht, oké? Hè shit, ik was even vergeten dat ik al een vriendje had...' Zogenaamd teleurgesteld keek ze om zich heen, maar keek daarna weer grijnzend om naar Lucy. 'Cool jasje. Waar heb je die vandaan?' Ze plukte even aan Lucy's jasje, alsof ze onderzocht waar het licht vandaan kwam. EmilyDe vlinders in Emily's buik begonnen nog wilder te fladderen toen Austin haar wens uitsprak. Ze keek hem met een enorme glimlach op haar gezicht aan. 'Ja.. Graag,' zei ze verlegen, terwijl ze zich afvroeg of Austin een beetje kon dansen. Zelf kon ze het wel redelijk, al vond ze altijd dat ze er helemaal niets van bakte. Ze had twee jaar op dansles gezeten. CharlotteCharlotte glimlachte naar Ron. 'Dank je. Jij ook,' complimenteerde ze hem gemeend. Ze had Ron nog niet eerder in pak gezien, maar het beviel haar wel. Vervolgens knikte ze op zijn eerste vraag, of ze naar binnen zouden gaan. 'Sorry dat ik je zo lang liet wachten. Ik kon m'n mascara niet vinden,' legde ze lachend uit. Ze was helemaal over haar toeren geweest toen ze merkte dat het al zo laat was, en ze eigenlijk nog lang niet klaar was.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 10, 2008 22:13:55 GMT 2
Kayleigh knikte en trok hem mee naar de dansvloer. Ze plaatste haar armen over zijn schouders en begon wat te bewegen met haar lichaam. Ze keke hem aan. "Laat maar eens wat zien" Ze stak haar tong uit. Teresia haalde haar schouders op. "Ik wil wel een keer dansen" Zei ze en knikte naar de dansvloer. "Daarna wel drinken denk ik" Zei ze en keek hem wat vragend aan. OOC: Tatyanna haar jurkTatyanna sleurde Angelina figuurlijk de trap af. Toen ze onderaan stond keek ze om haar heen. Ze grijnsde, ze had er nu al best zin in. Dansen was leuk, alles! Ze keek naar Angelina. "Zullen we wat drinken halen?" Ze keek Angelina vragend aan. Haar blik ging weer terug naar de zaal, waar ze Alex zag staan. Ze grijnsde lichtjes verbaasd. Ze had hem niet verwacht. Ze voelde zich nu best rot. Ze had gezegt dat ze met hem kon. Maar ze kon zijn dag nog goed maken. "Wacht even Ang" Ze liep op hem af en tikte op zijn schouders. "Heey, sorry, dat ik niks van me liet horen meer" Zei ze en grijnsde zwakjes.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 10, 2008 23:00:57 GMT 2
Xander grinnikte. "Ik dacht dat ik mezelf al had bewezen in de leerlingenkamer. Of was te toen te moe om je dat nu te herinderen?" Hij legde zijn handen op haar heupen en gewoog op hetzelfde ritme mee.
William knikte. "Ik vind het allemaal best. Zolangs je het komende uur maar niet van mijn zijde wijkt." Hij grinnikte. "Want ik wil je bij me hebben."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 11, 2008 7:31:55 GMT 2
Evy ;, Ze keek hem grijnzend aan en liep mee de Grote Zaal binnen. 'Ach wat. Denk je dat ik dat van jou had verwacht? Gewoon los gaan op onze manier.' Evy lachde, ze wist dat deze avond niet zou mislukken, niet met Ruben in de buurt. 'Maar vergeet niet dat je met mij bent, dat als je als een blok voor weet ik wie valt dat je mij niet meteen laat vallen. En wat wilt Meneer-geen-standaard-avond als eerste doen?' Grijnsend keek ze rond en bekeek de Grote Zaal. Ze hadden weer hun best gedaan. [/size] Vic ;, Hij frummelde wat met de witte blouse die hij aanhad en besloot hem maar te laten voor wat hij was, dat ding was eigenwijs genoeg om niet goed te blijven zitten. Vic stond ongeveer 1 minuut bij de ingang van de Grote Zaal en had niet vaak meer jurken en nette pakken zien voor bij komen. Hij vond het ergens wel leuk, het had gewoon iets. Hij had niks speciaals met Rebecca afgesproken maar hij verwachtte wel ergens dat hij haar hier zou zien. [/size]
|
|
|
Post by resego111 on Jan 11, 2008 17:31:53 GMT 2
Emma liep met Karl door de gangen... ''Waar zal ik eens beginnen'' Ze dacht na, haar leven was rommelig geweest en er was veel gebeurd. ''Op mijn vijfde...overleden mijn ouders...'' Emma keek even opzij naar Karl hoe hij hier op zou reageren. Het was nogal een zwaar onderwerp...
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 11, 2008 17:45:41 GMT 2
x____} } Dark } }____xDruk op zoek keek hij om zich heen, het was te druk om werkelijk iets te zien of iemand die op Prue leek. Eventjes zuchtte hij en wou het opgeven om haar te zoeken tot hij iets bekends zag, Prue. Meteen liep hij langs een aantal mensen heen en tikte haar op haar schouder. "Lastig mekaar hier vinden" zei hij met een glimlach x____} } Alex } }____x
Omdat hij onverwachts op zijn schouder werdt getikt schrok hij lichtjes, tot hij hoorde wie het was en zich om draaide. "Hey en dat maakt niet uit" Hij glimlachtte naar haar, ze zag er niet slecht uit om eerlijk te wezen. "En wie heb je meegebracht?' Hij keek van haar naar het meisje dat ze daarstraks half had meegetrokken.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 11, 2008 22:15:12 GMT 2
Karl schrok even toen Emma dat zei. Dat ze er geen moeite mee heeft om dat te vertellen. Hij keek haar even aan en wist niet wat hij moest zeggen. ''Sorry, dat moest vast heel vervelend voor je zijn.'' zei hij maar een beetje hakkelend en heel zacht. Als ze het dat niet zou verstaan, wat waarschijnlijk was, zou ze vats denken dat het iets met medelijden te maken had. Hij moest er niet aan denken, zijn ouders verliezen of zijn zus. Hij hield zielsveel van ze, vooral zijn zus.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 12, 2008 19:41:24 GMT 2
Kayleigh schudde haar hoofd. "Nee, maar ik wil nog wel een keertje ervan genieten" Gaf ze eerlijk toe. Ze drukte een kusje op zijn lippen. "Want dat mag nog vaker voorkomen, zoiets" Ze keek hem uitdagend aan.
TEresia grijnsde lichtjes. Ze trok hem zachtjes mee. "Nee, dat gebeurt niet. Behalve als iemand met me wilt dansen" zei ze zachtjes. Toen ze op de dansvloer stonden, sloeg ze haar armen om zijn nek en begon rustig te bewegen.
Tatyanna grijnsde opgelucht. Daarna keek ze om. "Dat is Angelina, een hele goede vriendin van mij' Zei ze en keek Alex weer aan. "Ik dans zo wel met je, als je dat goed vind. Dan kan ik het goed maken met je" Ze beet kort op haar lip. "Of, wil je nu dansen?" Ze keek hem wat vragend aan.
|
|