|
Post by » Aline. on May 22, 2007 16:58:51 GMT 2
'Non, non! Blonde 'aar ies mooi!' zei April tegen Stéphanie, terwijl ze de jongen nog steeds onopvallend aankeek. Na een tijdje haalde ze haar schouders op. Ze wilde net iets tegen haar vriendin zeggen, toen ze verdwaasd om zich heen keek, op zoek naar Stéphanie. Ze zag haar in een hoekje op een stoel zitten. April streek naast haar beste vriendin neer en keek haar even onderschattend aan. 'Wat ies er?' vroeg ze, met een zwaar accent.
|
|
|
Post by Krista - on May 22, 2007 22:22:17 GMT 2
Elin keek vanuit haar ooghoeken naar de uitwisselingsstudenten en besloot op te staan. Zwierig, op een zelfde soort loopje begon ze naar de tafel te lopen waar de meisjes zaten en leunde met haar ellebogen op het harde hout, terwijl ze vriendelijk glimlachtte "Welkom".
|
|
|
Post by admin. on May 23, 2007 14:12:39 GMT 2
"Wat er ies? Dat ies er!" zei Stéphanie. Ze wees op Anderling. "'Eb je 'aar gezien? Dat 'aar!" ze grijnsde.
"Wat ies welkom? Een woord van jullie, of zo?" kakelde ze tegen Elin. Ze keek haar onderschattend aan.
|
|
|
Post by » Aline. on May 23, 2007 18:43:46 GMT 2
April schaterde het uit. 'Beau!' zei ze, supersarcastisch. Ze hoorde iemand iets tegen hen zeggen, en draaide zich om. Ze zag Elin staan, keek haar eerst even onderschattend aan, maar kwam tot de conclusie dat zij 'bon' was, en schonk haar een glimlach. ' 'Allo!' zei ze. Ze keek Stéphanie even aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 20:59:07 GMT 2
Shirie stapte de zaal binnen. Ze zag allemaal andere uitwisselingsstudenten. Ze waren hetzelfde als zij. Op een punt na. Ze bleven maar een week. Ze grinnikte toen ze al die verschillende nationaliteiten bij elkaar zag. Dit werd leuk. Ze liep op een tafel af waar twee meisjes aan het praten waren.
|
|
|
Post by Krista - on May 23, 2007 21:51:16 GMT 2
Elin knikte en glimlachtte even, deed haar zonnebril af en ging aan de tafel zitten. Whatever dat het niet haar tafel was, zij kon toch alles maken en deed dus nu weer wat ze zelf wou.
|
|
|
Post by admin. on May 24, 2007 11:23:30 GMT 2
"Echt beau" grijnsde Stéphanie tegen April. Ze richtte zich op Shirie. "Ah, et tu bent?" vroeg ze. Ze glimlachtte, en keek haar onderzoekend aan. "Iek ben trouwens Stéphanie, et tu?" zei ze tegen Elin. Ze keek haar glimlachend aan en staarde naar haar gewaad. "Ben jij niet van Zwadderiech? Die mensen 'ebben ook kroene tekens op 'un kewaad"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 14:05:20 GMT 2
Shirie ging naast Stéphanie zitten en glimalchte ook. 'Ik ben Shirie Ashinta. Ik ben ook een uitwisselingsstudent, maar ik blijf tot de rest van het jaar. Waar komen jullie vandaan?' Ze glimlachte ook naar April en knikte een vermoeide groet naar Elin.
|
|
|
Post by admin. on May 24, 2007 14:13:54 GMT 2
"Wij komen uit Frankrijk, of 'oe zekken jullie dat? Et tu?" zei Stéphannie. Ze keek verbaasd naar de zaal die weer leegstroomde; iedereen had zijn of haar bord al weer leeg en moest naar de les. "Weet jij wanneer wij de eerste les 'ebben? 'Et ies ons niet verteld"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 14:27:57 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'Ik geloof dat het transfiguratie is. Ik kom van Cuba. Een van mijn beste vriendinnen is ook Frans. Ze spreekt perfect Engels, dat moest ze perse van haar vader. Zijn alle Franse ouders zo streng?' Dat vroeg ze zich al jaren af.
|
|