|
Post by Madjic on Aug 23, 2007 22:02:48 GMT 2
Lucas grinnikte. "Ja, dat zegt mam ook altijd." Hij keek naar zijn moeder die knikte. "Misschien moet je er nu eens naar luisteren." Zei ze en deed wat slagroom op haar taart. Roc grinnikte. "De lollies?" Vroeg hij terwijl hij Elvira aankeek.
|
|
|
Post by melien on Aug 23, 2007 22:06:42 GMT 2
"Nou eigenlijk. Ja, een keertje." zei ze lachend. Ze dacht even terug naar een feestje waar ze was geweest. Ze had constant een lollie in haar mond gehad.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 23, 2007 22:10:24 GMT 2
Roc grinnikte. "Ja, je eigen schuld." "Ow, zal ik morgen anders wat lollies meenemen?" Merkte Anne ineens op en keek Elvira vragend aan. Nienna stuitelde op en neer op haar stoel. "Ja! Lollies!"
|
|
|
Post by melien on Aug 23, 2007 22:37:36 GMT 2
"Ik heb nooit gezegd dat het niet mijn eigen schuld is." zei ze tegen Roc. "Voor mij niet, maar volgens mij wil Niënna wel heel graag welke." zei ze lachend tegen Anne. Ze moest grinniken om Niënna's reactie.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 24, 2007 17:54:05 GMT 2
"Maar als Niënna te veel snoept word ze veels te druk en dat kan ik niet hebben met Roc, Lucas en Densel als mijn zoons." Niënna keek beteuterd en zuchtte.
|
|
|
Post by melien on Aug 24, 2007 18:05:38 GMT 2
"Tja, dat lijkt me logisch." zei Elvira met een glinstering in haar ogen. Ze keek van de een naar de ander van de drie jongens en glimlachtte naar Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 24, 2007 18:14:02 GMT 2
Lucas haalde zijn schouders op. "Zo erg zijn we toch ook weer niet ma." Densel had het te druk met zijn taart om iets te zeggen. Roc haalde zijn schouders op. "Mam, die twee negeren me toch alleen maar." Anna schudde haar hoofd. "Dat, en dan maak ik me zorgen. Of ze negeren je niet en dan hebben jullie ruzie."
|
|
|
Post by melien on Aug 24, 2007 18:31:15 GMT 2
"Bestaat er niets tussen in??" vroeg Elvira. Ze had geen zin in welke van de twee manieren dan ook. "Kunnen jullie niet gewoon even normaal tegen elkaar doen?" vroeg ze lief aan de drie broers.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 25, 2007 0:11:16 GMT 2
Densel, Lucas en Roc keken elkaar aan. "Kijk, het is hel simpel schoonheid. Het is gewoon niet zo." Lucas haalde zijn schouders op. "We zijn te verschillend." Roc gromde zacht. Hij vond het niet zo leuk dat Lucas zijn vriendin schoonheid noemde. Densel zei iets met zijn mondvol, het was eigenlijk gewoon onverstaanbaar. Lucas keek Densel even verbaast aan, maar richtte zich toen weer op Elvria. "En trouwens, normale broers ruzien ook erg veel."
|
|
|
Post by melien on Aug 25, 2007 10:00:59 GMT 2
"Ja, maar normale broers houden daar ook mee op als er visite is." antwoordde ze rustig. Hmmm.. op de een of andere manier moet je ze toch kunnen stoppen? Allemaal verschillende ideeën zweefden door haar gedachten, maar ze stopte ze weg.
|
|