|
Post by Madjic on Aug 25, 2007 22:19:31 GMT 2
Toen ze op het gras liepen rende Glove als een bezetene vooruit en besnuffelde alles. Roc tok Elvira naar zich toe. "Dan verpest ik het niet." Hij kneep zacht in haar hand.
|
|
|
Post by melien on Aug 25, 2007 22:43:09 GMT 2
Ze glimlachde naar hem. "Dat is je geraden." zei ze, en ging helemaal tegen hem aanstaan. Ze ging met haar hand door zijn haar en gaf hem een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 25, 2007 22:49:26 GMT 2
Roc stopte de kus meteen. "Misschien moeten we eerst een stukje doorlopen." Hij gebaarde een groepje dicht op elkaar staande bomen. "Tenzij je dezelfde onderbreking wilt als toen bij het meer natuurlijk."
|
|
|
Post by melien on Aug 25, 2007 22:54:25 GMT 2
Elvira dacht terug aan de picknick bij het meer en schoot in de lach. "Eigenlijk liever niet." zei ze lachend. Ze trok hem mee. Ze wilde alleen met hem zijn. Niet zoals bij het meer en niet zoals bij hem op zijn kamer toen Lucas ineens kwam binnenvallen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 25, 2007 22:57:55 GMT 2
Roc grinnikte en liep mee. "Ik ook niet, anders had ik je niet gestopt." Hij keek even anar Glove, maar die had zoals altijd niet echt aandacht voor hem.
|
|
|
Post by melien on Aug 25, 2007 23:03:28 GMT 2
Toen ze tussen de bomen waren bleef Elvira staan. "Geen zwadderaars, geen Ty, geen broers." zei ze zachtjes, "Heerlijk.". Ze glimlachtte naar hem.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 25, 2007 23:07:03 GMT 2
Roc ging voor haar staan en streelde haar wang. "Alleen wij twee, zoals ik al beloofd had. Zoals het ook moet zijn nu."
|
|
|
Post by melien on Aug 25, 2007 23:13:35 GMT 2
Ze leunde zachtjes tegen hem aan. "Helemaal mee eens." zei ze zachtjes. Ze kon het niet meer weerstaan, en kusde hem. Ze wilde alleen nog bij hem zijn en de wereld weer vergeten.
(okeej.. en nu gaan we niet weer zolang door hoor XD)
|
|
|
Post by Madjic on Aug 25, 2007 23:18:22 GMT 2
(hahaha, dan doen we gewoon een tijdssprong XD of niet?)
Roc knikte en voelde toen haar lippen. Hij glimlachte, maar die glimlach verdween al snel weer. Hij kuste vol passie terug.
|
|
|
Post by melien on Aug 25, 2007 23:28:10 GMT 2
(ja dat kan ook XD dan mag jij het strax doen..)
Elvira zoende hem teder. Ze opende haar mond een stukje, en haar tong ging op zoek naar de zijne zodra die de kans kreeg.
|
|