|
Post by Madjic on Aug 25, 2007 23:37:14 GMT 2
(fijn ) Roc opende net een milieseconde na Elvira zijn mond en druwde zijn tong naar binnen. Toen hij haar tong had gevonden speelde hij er meer en kuste haar ondertussen vurig. Het enigste wat Roc nog zag als hij zijn ogen opende, was Elvira. Hij voelde geen kou of hitte. Hij zag geen licht of donker. Hij hoorde niets anders dan hun ademhalingen. Hij voelde niets anders dan haar lippen, tong en huid. Tot hij ineens een flinke pijnschoot bij zijn been voelde. Roc verbrak de kus schreeuwde van pijn.
|
|
|
Post by melien on Aug 25, 2007 23:39:15 GMT 2
Elvira schrok zich rot. "Wat is er?" vroeg ze geschrokken. Ze keek naar Roc, maar kwam niet op het idee om te kijken waar Glove was.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 25, 2007 23:42:58 GMT 2
Roc keek naar beneden naar zijn been en zag Glove zijn tanden er net uithalen. "GLove!" Schreeuwde Roc woedend. "Ben je helemaal gek geworden?!?" Glove deed piepent een paar passen achteruit, niet snappent wat hij fout gedaan had. "Nee, Roc. Glove is niet gek geworden, maar jij blijkbaar wel." Het duurde even voor Roc besefte dat het de stem vn zijn vader was.
|
|
|
Post by melien on Aug 25, 2007 23:48:19 GMT 2
Elvira keek geschrokken. Ze keek eerst naar Glove, toen naar Roc en uiteindelijk om zich heen om te zien waar de stem vandaan kwam.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 25, 2007 23:54:19 GMT 2
Felrin stapte van achter een boom tevoorschijn. "Ah, hier dus." Zei hij en keek van Elvira naar Roc. Roc slikte. "Sorry pap." "Ach, je weet niet eens waarom je sorry zegt! Maar geen zorgen, ik zal het je vertellen. Want je hond, JOU HOND, stond zodner baasje voor de deur! Je moeder was doodongerust!" Roc keek naar de grond. "Sorry pap, we... ik was de tijd kwijt.""
|
|
|
Post by melien on Aug 25, 2007 23:59:43 GMT 2
Elvira ontdekte Felrin en keek meteen naar de grond. Ze schaamde zich nu toch wel een beetje. Ty en een zwadderaar, of een van Roc's broers was toch iets heel anders dan zijn vader. "Sorry." zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 0:29:37 GMT 2
Felrin zuchtte. "Ik vind het jammer dat je je verplichtingen zo laat vallen Roc. Maar toch ben ik blij voor jullie. De tijd verliezen door elkaar, zoals dat bij verliefde kinderen hoort." Hij glimlacht. Roc keek zijn vader verbaast aan en keek toen naar Elvira. "Je.. je bent niet boos?" Hij had zich weer naar zijn vader gekeerd. Felrin schudde zijn hoofd. "Nee, een beetje maar. Dus fort naar huis jullie twee!" "Wacht, dit klopt niet. Geen straf ofzo iets?" Roc keek zijn vader argwanend aan. Felrin lachtte en schudde opnieuw zijn hoofd. "Nee, de oprmerkingen van je broers zijn al een straf genoeg voor jullie, denk ik zo. Dus als ik jullie was zou ik me meteen in mijn kamer opsluiten."
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 0:35:12 GMT 2
Elvira kon Lucas en Densel nu al horen. "Oh nee..." zei ze zachtjes bij die gedachte. Ze pakte Roc's hand weer en gaf er een kneepje in. Liever met hem dan met iemand anders aan haar zij.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 0:39:52 GMT 2
Roc keek Elvira aan en glimlachte knikkend. "Goed, laten we dan maar snel gaan." Felrin knikte. "En snel." Zei hij gemaakt streng. Trots blonk in zijn ogen terwijl hij naar het tweetal keek. Roc knikte. "We zien je later pa." Hij trok Elvira mee en rende zo'n beetje naar huis.
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 0:42:23 GMT 2
Elvira rende met Roc mee. Ze was benieuwd naar wat hun te wachten stond. "Wat denk je dat Lucas en Densel gaan uitspoken?" vroeg zeaan Roc, tijdens het rennen.
|
|