|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:07:10 GMT 2
Roc grinnikte. "Ja, ik denk het wel." Hij ging in kleermakerszit op het matras zitten. "Ik was bang dat hij laaient zou zijn, me vader. Maar zag je zijn ogen?" Hij schudde lachent zijn hoofd. "Hij leek wel bijna blij."
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:09:02 GMT 2
"Soms zijn vaders net raadsels." zei ze lachend. "Maar wat deed Glove nou eigenlijk?" vroeg ze, zich herinnerend wat de kus had verbroken.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:12:18 GMT 2
Roc keek naar zijn been en stroopte zijn broekspijp op. Bij zijn enkel zat een beetje bloed en op zijn broek wat speeksel van Glove. "Dat dus. Waarschijnlijik heeft hij harder gebeten dan hij bedoelde, doet ie wel vaker."
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:14:53 GMT 2
"Arme jij." zei ze. Ze moest geeuwen maar onderdrukte de geeuw half. Ze stond op en liep naar haar tas. Ze pakte haar pyjama. "Die komt denk ik wel van pas." zei ze met een grijns. Ze was best wel moe geworden.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:18:42 GMT 2
Roc knikte. Hij stond op om een handdoek te pakken en ging toen weer zitten. Hij maakte het wondje een beetje schoon en pakte toen ook zijn pyjama. Nou, eigenlijk was het alleen maar de broek ervan.
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:20:37 GMT 2
Elvira deed haar schoenen uit en kleedde zich om. Daarna plofte ze weer op het bed neer. "En toch... Ik weet niet wat erger is. Dat het je vader was die ons stoorde of de opmerkingen die Densel en Lucas morgen ochtend vast en zeker maken." zei ze nadenkelijk.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:24:00 GMT 2
"Mijn broers." Zei Roc beslist en kleedde zich ook om. "Nou ja, als mijn pa boos was niet. Maar zoals het er nu naaruit ziet zijn die twee idioten toch het ergste." Hij glimlachte. "Maar we overleven ze wel." Ineens herridnerde hij zich wat Lucas had gezegt, hij was het helemaal vergeten. Hij kreunde heel zacht en ging weer op het matras zitten.
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:26:25 GMT 2
Elvira keek naar Roc. "Ik ga denk toch maar wel slapen." zei ze. Ze was best wel moe, en aan een vermoeide vriendin had Roc ook niets. Ze ging op haar rug liggen, maar viel nog niet direkt in slaap.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:29:16 GMT 2
Roc knikte zwak. "Goed." Zei hij zacht en kroop onder de dekens. Hij keek even naar Elvira en zuchtte. "Het was... fijn vanavond. Ookal werden we weer gestoord."
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:30:10 GMT 2
"Ja." zei Elvira zachtjes. Ook zij kroop nu onder de deken. "Slaap lekker." zei nog, voordat ze wegzakte in dromenland.
|
|