|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:34:02 GMT 2
"Weltruste." FLuisterde Roc en staarde voor zich uit. "Kom maar op Lucas." Fluisterde hij tegen zichzelf en sloot zijn ogen. Hij zonk weg in een onrustige slaap. Hij zag hoe Lucas en Ty Elvira van hem wegnamen en ze vond het niet erg. Hij hoorde Lucas lach in zijn oor en hem dingen roepen. Dingen die hij niet hoorde, maar wist dat hij zei dat hij wist dat ze voor hem zou kiezen.
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:37:05 GMT 2
(tijd voor een..... tijdsprong ) Elvira droomde onrustig. Ze belandde vanuit de ene in de andere rare droom. Op een gegeven moment schoot ze wakker. Ze wist neit meer waarover de laatste droom ging, en het boeide haar ook niet. Eerst was ze gedesoriënteerd, maar toen wist ze weer dat ze in Roc's kamer lag. Ze glimlachde en keek naar het raam. Het schemerde al, dus het was niet al te vroeg. Ze draaide zich op haar zij en keek naar Roc. Wat is hij schattig als hij slaapt...
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:38:59 GMT 2
Rocs oogleden trilde in zijn slaap en zijn spieren trokken zich soms even samen. Ineens schoten zijn ogen wijdopen en schoot hij overeind. Hij hapte naar adem en keek verwart om ich heen.
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:40:58 GMT 2
"Goedemorgen." zei Elvira. "Lekker geslapen? Ik bedoel... ondanks de nachtmerrie?" voegde ze er nog aantoe. Ze keek naar hem met eenf lauwe glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:42:50 GMT 2
Roc keek Elvira aan, zijn verwarde blik veranderde meteen in een opgeluchtte blik en hij zuchte ook opgelucht. "Ja, geweldig." Hij liet zich achterover in bed vallen. Dat was al de zoveelste keer dat hij zo wakker was geworden.
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:46:31 GMT 2
Elvira keek lachend naar hem en ging weer op haar rug liggen. "Hoe vroeg zou het zijn?" vroeg ze zich hardop af.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:49:40 GMT 2
Roc staarde naar het plafon. "Ik ben zo vaak wakker geweest dat het net zogoed de volgende morgen kan zijn.... dat we een dag door geslapen hebben." Hij rolde zijn hoofd opzij naar Elvira. "En hoe sliep mijn bed?" Hij had zich weer herrinderd dat ze had gezegt dat alleen hij haar bezoek kon verpesten en dat wilde hij niet laten gebeuren.
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:52:37 GMT 2
Ze keek naar hem. "Heerlijk." zei ze en rekte zich uit. Ze herinnerde zich weer het voorval van de vorige avond en ook wat hen te wachten stond. Ze trok de deken over haar hoofd. "Oh nee." mompelde ze zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:54:01 GMT 2
Roc trok een wenkbrauw op. "Wat is er?" Hij kwam een beetje overeind en bekeeek Elvira vragend.
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:54:56 GMT 2
Ze sloeg de deken weer terug. "Ik moest net even denken aan wat er straks bij het ontbijt gaat gebeuren." zei ze grinnikend. Aan de ene kant vond ze het onzettend grappig, maar aan de andere kant had ze er geen zin in.
|
|