|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:55:59 GMT 2
"Ow." Roc haalde zijn schouders op. "Nou wees maar niet bang voor Lucas, die doet je toch niet. Misschien Densel, maar dat zal ook wel niet."
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 1:57:32 GMT 2
"Ach ja. Misschien houden ze hun commentaar gewoon voor zich." zei Elvira. Zodra ze het had gezegd had ze ook al door hoe onwaarschijnlijk dat zou zijn. Ookal zou het niet op haar gericht zijn, Roc zou wel commentaar krijgen dat wist ze haast wel zeker.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 1:59:24 GMT 2
"Ja." Zei Roc langzaam. "Waarschijnlijk." Hij glimlachte zwak. "Tenminste, tot mijn ouders niet meer in de buurt zijn dan."
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 8:39:18 GMT 2
Elvira rekte zich uit en ging rechtop zitten. Ze keek even voor zich uit en luisterde naar de geluiden om hen heen. "Slaapt iedereennog, of waarom is het zo stil?" vroeg ze, terwijl ze glimlachend naar Roc keek.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 26, 2007 11:36:09 GMT 2
"Ik denk dat ze nog slapen, tenminste mijn ouders, Lucas en Densel. Kiera is misschien al weg en Niënna zit waarschijnlijk op haar kamer te spelen." Roc stond even op om het raam open te doen. Het was nog fris buiten, maar hij had het best benauwd.
|
|
|
Post by melien on Aug 26, 2007 23:54:41 GMT 2
Elvira stond op en liep achter hem aan. Bij het raam sloeg ze haar armen om hem heen. "Nog even rust dus." zei ze met een glimlach. Ze keek langs hem heen naar buiten.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 27, 2007 17:51:47 GMT 2
Roc knikte. "Nog even wel ja." Hij keek haar aan en streelde haar wang. "Wat wil je vandaag gaan doen?"
|
|
|
Post by melien on Aug 27, 2007 19:08:13 GMT 2
Elvira dacht even over de vraag na, maar kon zo snel niks bedenken. "Weet ik niet. Iets met jou." zei ze glimlachend. "Wat valt er hier allemaal te doen?" voegde ze er vragend aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 27, 2007 20:03:50 GMT 2
Roc haalde zijn schouders. " We kunnen gaan zwemmen, er is ook een bios. Densel gaat er vaak naar toe." Hij glimlachte vaag. Lucas had hem een keer wijsgemaakt dat je er alleen met een vriendin in mocht. Hij wis niet of hij het echt moest geloven.
|
|
|
Post by melien on Aug 27, 2007 21:48:51 GMT 2
(jouw banner is vet gaaf O.o)
"We kunnen ook alletwee doen. Dus eerst zwemmen en vanavond naar de bios." zei ze met een glimlach. Ze liet hem los en ging voor hem staan, met haar rug naar het raam.
|
|