|
Post by Madjic on Aug 27, 2007 22:13:30 GMT 2
(hij is lief he? ) Roc grinnikte. Hij legte zijn handen op haar heupen en trok haar naar zich toe. "De hele dag weg... lijkt me een goed idee!" Hij dacht heel even na. "Ik kan vragen of mijn moeder het niet erg vind als we misschien uit tten gaan. Dan zijn we al helemaal bevrijd van mijn broers."
|
|
|
Post by melien on Aug 27, 2007 22:16:36 GMT 2
"Alleen het ontbijt. En dat valt makkelijk te overleven." zei Elvira grijnzend en leunde zachtjes tegen hem aan. Ze hoorde vogels fluiten en wist op de een of andere manier dat het ontbijt niet al te lang meer op zich liet wachten.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 27, 2007 22:35:05 GMT 2
Roc gaf haar een kus op haar haren en op haar voorhoofd. Hij keek opzij toen hij iets hoorde op de gang. "Zullen mijn ouders wel zijn." Zei hij op gedempte toon.
|
|
|
Post by melien on Aug 27, 2007 22:39:34 GMT 2
"Of een van je broers." antwoordde Elvira op dezelfde gedempte toon. Ze keek naar de deur, er half vanuit gaande dat ieder moment iemand op de deur kon kloppen of door de deur naar binnen zou lopen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 27, 2007 22:49:34 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Die slapen aan de andere kant." Hij hoorde hoe voetstappen de trap afgingen, gevolgt door hele zachte voetstappen. Roc glimlachte een soort van liefdevol. "Nienna." Fluisterde hij toen. "Mijn ma en Nienna."
|
|
|
Post by melien on Aug 27, 2007 22:52:49 GMT 2
Elvira moest wel glimlachen. Hoe irritant of stom Roc zijn broers ook vond, als het op Nienna aan kwam was daar geen spoor meer van te zien. Ze schepte weer wat ruimte tussen hen en prikte hem, waarna ze hem uitdagend aankeek.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 27, 2007 23:02:36 GMT 2
Roc keek geschrokken op. "Ow sorry, ik richtte even mijn aandacht en gedachte niet op jou." Hij grijnste. "Ik zal het nooit meer doen."
|
|
|
Post by melien on Aug 27, 2007 23:06:19 GMT 2
"Doe dat maar niet." zei Elvira lachend. Ze prikte hem nog een keer, met dezelfde plagende grijns op haar gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 27, 2007 23:10:04 GMT 2
Roc zetten zich schap en rende toen naar voren. Met een arm greep hij om Elviras middel en liet hun beide toen op het matras vallen. "Je bent gemeen." Zei hij onder de val.
|
|
|
Post by melien on Aug 27, 2007 23:12:22 GMT 2
Elvira slaakte een gilletje. Dat had ze maar half verwacht. Ze schoot in de lach. "Hoezo nu weer? Omdat ik je prik?" zei ze. Ze keek hem met een onschuldig gezichtje aan en prikte hem nog een keer.
|
|